Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 7 юни 2017, 17:09 ч.

Училищата в район Младост, София - V част

  • 44 949
  • 338
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 195
В частните училища има гаранция за липса на агресивни деца ли?
Съмнявам се.
Правилно ли разбрах, че дете 2013 набор Ралица, правилно ли разбрах, че дете набор 2013 тръгва в първи клас тази година? С говорни проблеми?
Ако не съм разбрала и не е така, моля да ме извините.
Детето е набор 2013 и ще тръгне 2020. Със сигурност. Нямам намерение да в отлагам.
Не сте първите, които ми казвате да търся малко училище. Така че ще се ориентирам най вероятно към 39 то ( няма народни танци), 131 и 8 мо. В последните две има народни танци, като допълнителни занимания. Ако трябва да избирам между 39 то и 8 мо са ми много на кантар. 39 то е близо до нас, а 8 мо до свекърите. При всички случай бабата и дядото могат да отреагират по бързо при наличие на проблем, ако тя е в 8 мо, отколкото ние от местоработата ни до 39 то или 131 во. Аз работя в Овча купел, мъжа ми в дървеница и 8 мо е най добрия вариант

# 331
  • Пловдив/София
  • Мнения: 1 505
Ако 39то не ви е пешеходно и така или иначе ще возите с кола- по-добре 8мо до свекърите.  Ще могат да я взимат и вие да я взимате от тях. А да има това, което тя иска (танците), не е малко.

Ако все пак имате възможност, проучете и частните в района- Меридиан 22, Българско школо, Артис. Последните 2 имат танци със сигурност, за Меридиан не знам, но там таксата е по-поносима.
 Не че са гаранция за липса на еди какво си дете, но по един начин се работи в група с 15 деца, по друг- с 25. Както и разбирането от страна на учител и директор е друго.

# 332
  • Мнения: 12 274
2020 е чак другата учебна година. Дотогава нещата може да се променят. Не се настройвайте от сега.

# 333
  • Мнения: 195
2020 е чак другата учебна година. Дотогава нещата може да се променят. Не се настройвайте от сега.
С детето се работи доста активно вече две години и напредък има, но има да изчиства доста в говора. Тя самата знае много трудни неща, но има проблем с изказа. Това е нещото, което ме кара да не я спирам от училище

Ако 39то не ви е пешеходно и така или иначе ще возите с кола- по-добре 8мо до свекърите.  Ще могат да я взимат и вие да я взимате от тях. А да има това, което тя иска (танците), не е малко.

Ако все пак имате възможност, проучете и частните в района- Меридиан 22, Българско школо, Артис. Последните 2 имат танци със сигурност, за Меридиан не знам, но там таксата е по-поносима.
 Не че са гаранция за липса на еди какво си дете, но по един начин се работи в група с 15 деца, по друг- с 25. Както и разбирането от страна на учител и директор е друго.
За частно училище не смея и да помисля, защото имаме още едно дете, набор 2018. Очаквам следващата година да тръгне на ясла, ако я приемат. Ако не, ще трябва да търся частна ясла/ градина или детегледачка и за малкото. А имам луфт от април до септември я който отпуската няма да ми стигне и ще трябва да правя нещо и там.
Едно частно училище излиза около 1000 лв на месец. Отделно ако трябва да платя и градина - 600 -700 лв и като платим сметките оставаме без никакви пари. Тамън сме оправили заемите, не ми се мисли за нови.
39 то не ни е пешеходни

Последна редакция: вт, 14 май 2019, 19:46 от AnMary

# 334
  • sofia
  • Мнения: 461
Частното училище не е панацея, още по- малко за дете, което има някаква трудност. Просто ще плащате много пари, ще имате големи очаквания, а децата са си деца и в частното училище съвсем не са всички много умни, възпитани и хрисими. Търсете по- спокойно държавно училище и начален учител с голямо сърце.

# 335
  • Мнения: 699
Аз само да споделя нещо от опит- преди няколко месеца и аз бях в голяма чуденка дали да не преместя детето си е друг клас/ училище - с по-малко деца , по-малко буйни деца - т.е. някъде където , според мен ще е по- безопасно и спокойно( той трябва да се пази да не се удари,защото е опасно за него). Разговарях с класната му , и тя беше съгласна с моята идея ( каквото и да си говорим, учителите предпочитат класове със спокойни ,добрички дечица, без такива с "проблеми" ( било физически или психологически ) и които изискват повече внимание,търпение ,подход ,нерви и т.н. Тогава говорих с друг педагок,който ми даде съвет - да оставя детето в класа , с децата ,с които е вече 2-ра година ( от ПГ), защото той е изградил емоционална връзка с тях , има приятели и се чувства приет,разбран и добре. Каза ми ,че ако го преместя,то новите деца ,вместо да го пазят и подкрепят,просто ще го игнорират от което той ще страда повече. Тя беше абсолютно права и дори съм имала случаи,в който той се оплаква ,че децата не го включват в някои игри ,защото се страхуват да не го ударят или играят на друго заради него.
В този смисъл , не винаги удобството и малкото училище са важни или пък народните танци,а това детенцето как се чувства. Ако ходите на ПГ в градината/ училище, вижте ,проучете къде ще се запишат децата от групата - или поне б тези, с които детето е приятелче. Или пък съседски деца,с които играе и се чувства добре и прието. Това е много важно и ако има с него деца,с които вече има изградена емоционална връзка,на които да разчита , с които да общува ( и да не се чувства различно,изолирано ,пренебрегнато) - много по-бързо ще се адаптира и ще се чувства добре и сигурно, ще ходи с желание и с желание ще създава нови приятелства- без значение дали е голямо училището,дали ви е удобно,дали е хубаво или какви дейности има.
Съжалявам за дългия пост.

# 336
  • София
  • Мнения: 2 422
Разбрах, извини ме, че питам. Подвела съм се нещо от коментарите.
До другия септември детето има време много да дръпне.
Имам позната майка, която е много доволна от 39-то в периода 1-7 клас.

Последна редакция: ср, 15 май 2019, 10:11 от Vrabcho_

# 337
  • Мнения: 195
Аз само да споделя нещо от опит- преди няколко месеца и аз бях в голяма чуденка дали да не преместя детето си е друг клас/ училище - с по-малко деца , по-малко буйни деца - т.е. някъде където , според мен ще е по- безопасно и спокойно( той трябва да се пази да не се удари,защото е опасно за него). Разговарях с класната му , и тя беше съгласна с моята идея ( каквото и да си говорим, учителите предпочитат класове със спокойни ,добрички дечица, без такива с "проблеми" ( било физически или психологически ) и които изискват повече внимание,търпение ,подход ,нерви и т.н. Тогава говорих с друг педагок,който ми даде съвет - да оставя детето в класа , с децата ,с които е вече 2-ра година ( от ПГ), защото той е изградил емоционална връзка с тях , има приятели и се чувства приет,разбран и добре. Каза ми ,че ако го преместя,то новите деца ,вместо да го пазят и подкрепят,просто ще го игнорират от което той ще страда повече. Тя беше абсолютно права и дори съм имала случаи,в който той се оплаква ,че децата не го включват в някои игри ,защото се страхуват да не го ударят или играят на друго заради него.
В този смисъл , не винаги удобството и малкото училище са важни или пък народните танци,а това детенцето как се чувства. Ако ходите на ПГ в градината/ училище, вижте ,проучете къде ще се запишат децата от групата - или поне б тези, с които детето е приятелче. Или пък съседски деца,с които играе и се чувства добре и прието. Това е много важно и ако има с него деца,с които вече има изградена емоционална връзка,на които да разчита , с които да общува ( и да не се чувства различно,изолирано ,пренебрегнато) - много по-бързо ще се адаптира и ще се чувства добре и сигурно, ще ходи с желание и с желание ще създава нови приятелства- без значение дали е голямо училището,дали ви е удобно,дали е хубаво или какви дейности има.
Съжалявам за дългия пост.

Ще говоря с майката на приятелката и от градината. Но ми се струва че те са по близо до 39 то

# 338
  • Мнения: 12 274
2020 е чак другата учебна година. Дотогава нещата може да се променят. Не се настройвайте от сега.
С детето се работи доста активно вече две години и напредък има, но има да изчиства доста в говора. Тя самата знае много трудни неща, но има проблем с изказа. Това е нещото, което ме кара да не я спирам от училище


Разбира се, че няма да я спирате, просто имате още цяла година, в която може и да се подобри изказа на детето, особено щом се работи с него.
В класа на детето има поне 3-4 деца със СОП, но не познавам родителите и нямам преди впечатления от напредъка им.

Общи условия

Активация на акаунт