Относно математическите паралелки след 7-ми клас.
Да работи се индивидуално с всички. С "пълнежа" както ги наричате се работи всяка събота по няколко часа за да усвояват материал, който не са вземали в предишните си училища, а с останалите се решават състезателни задачи, който успее на напредне преминава в другата група (има такива). Никой не е изоставен, но и никой не може да накара ученик да седне и да учи, ако се е запънал и отказва да възприема. Аз съм свидетел на разнообразни методи да ги накарат да учат...
При другите предмети картинката е подобна - с желаещите да получат повече информация и знания се работи допълнително, останалите разчитат само на наученото в клас (няма разделение кой от къде е дошъл, а кой иска да учи).
Така, че нека не говорим, че едните са на пиедестал, а другите са зарязани...
Хубав ден на всички!