WIZZ AIR - 27

  • 70 145
  • 744
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 13 164
Всяка компания има различни правила. Няма връзка между двете. При Раян са разрешени два, тук е само един. Всичко го пише в първия пост на темата.

По принцип няма проблем да си носите и дамска чанта, ако имате място в куфара да я приберете. Често не правят забележки, но при мен при последните ми два полета с тях и двата пъти призоваха всички да си приберат всичко в общия багаж, който не успя - плаща допълнителната такса. Ако ви е толкова важно да си носите чанта, а нямате място в куфара, просто си вземете приорити.

# 91
  • Мнения: 710
Здравейте, предстои ми пътуване до Валенсия и вчера се зачетох в условията за чекиране.
Ако правилно съм разбрала, след 15 август 2017г., ако  не си избереш и закупиш място, ще имаш право да се чекираш не по-рано от 48 часа.

Така ли е или греша?

# 92
  • Мнения: 1 426
Таксата за промяна на дата на полет стандартна ли е( ако "да"- колко е?) или е в зависимост от конкретния полет( ако е този вариант- как да изчисля колко ще струва смяната на датата на моя полет?) ?

# 93
  • София
  • Мнения: 2 000
Половината от цената на първоначалния полет (май имаше и минимум) + разликата в цената между двата полета, мисля, че така беше.

# 94
  • Мнения: 38
Здравейте! При check in на полет от Варна до Айндховен (само с ръчен багаж) при избор на документ вместо лична карта в полето е останал паспорт, но на бордната карта са данните на ЛК. Въпросът ми е дали това би създало проблеми, понеже на бордната карта никъде не е отбелязан видът на документа, но не знам как им излиза в системата.

# 95
  • Варна
  • Мнения: 437
Здравейте,преди няколко дни при резервация за Милано закупих и стандартно членство УиЗ дискаунт за мен и съпруга ми.Не съм обърнала внимание,че системата ме е въвела като мъж и сега не мога да променя данните нито в резервацията,нито в членството,Писах на имейла им,но дали ще ми помогне само това?Предварително благодаря на всички готини мамчета,които ще се включат с отговори!

# 96
  • Мнения: 115
Здравейте,преди няколко дни при резервация за Милано закупих и стандартно членство УиЗ дискаунт за мен и съпруга ми.Не съм обърнала внимание,че системата ме е въвела като мъж и сега не мога да променя данните нито в резервацията,нито в членството,Писах на имейла им,но дали ще ми помогне само това?Предварително благодаря на всички готини мамчета,които ще се включат с отговори!

При мен беше същата ситуация, дори пътувах като MR не е имало проблем

# 97
  • Варна
  • Мнения: 437
Ами притеснявам се,да не поискат по 90лв. на отсечка за промяна,а и не успявам да си променя пола и в профила.

# 98
  • София
  • Мнения: 6 887
Ами притеснявам се,да не поискат по 90лв. на отсечка за промяна,а и не успявам да си променя пола и в профила.
Ням да поискат ,споко. Явно в бъг в системата им нещо от прехвърляне от стара на нова версия. Аз с години си бях Mrs и изведнъж станах Mr. имам 6 полета вече като господин. Simple Smile

# 99
  • Мнения: 236
Ако платя само едно място,примерно до прозореца,има ли шанс другите две  места/за детето и мъжа ми/да са съседни?
Благодаря!

# 100
  • Мнения: 777
Ако платя само едно място,примерно до прозореца,има ли шанс другите две  места/за детето и мъжа ми/да са съседни?
Благодаря!

По-скоро чекирайте тях двамата със случайно разпределените места и после купете мястото до тях, ако е свободно.

# 101
  • Мнения: 52
Имам нужда от съвет и помощ!

 Вчера ми се случи нещо много неприятно и странно и Ви моля за съвет! Много съм объркана и притеснена.

Имам резервация за мен и мъжа ми, направена преди месеци  за 31.10-06.11 до Милано Бергамо.
Получих обаче на мейла си съобщение за промяна на полета (промяна в часа на излитане, който е фатален за нас),  и съответно маркирах и потвърдих промяна в датите (с един ден напред), но системата не е отразила новите ми дати и после НЕ е променила датите в резервацията ми.   Преди да пристъпя към промяната купих 2 билета за синовете ми и още 4 билета за други пътници до Милано Бергамо и ги платих незабавно с картата си. Абсолютно невъзможно е да летим в различни дни с децата, звънях на телефона вечерта .... постоянно е заето.
Как да постъпя? И друг път съм имала проблем със сайта, понякога сесията ми  е изтекла, но вчера всичко си беше нормално и по нищо не личеше да има "бъг" в системата. Направих резервацията за 6 човека, платих я, пристъпих към промяна на полета.... даже пуснах разпечатка за новите дати, видях ги на екрана и след това при влизане отново във акаунта  - нямам промяна в датите, а новата резервация с двете ни деца вече си е потвърдена и платена Sad    Пуснах и на сайта им запитване/оплакване, но там може да отнеме дни.

Моля, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели.

# 102
  • Мнения: 6 031
Здравейте! При check in на полет от Варна до Айндховен (само с ръчен багаж) при избор на документ вместо лична карта в полето е останал паспорт, но на бордната карта са данните на ЛК. Въпросът ми е дали това би създало проблеми, понеже на бордната карта никъде не е отбелязан видът на документа, но не знам как им излиза в системата.
Няма да е проблем!

Имам нужда от съвет и помощ!

 Вчера ми се случи нещо много неприятно и странно и Ви моля за съвет! Много съм объркана и притеснена.

Имам резервация за мен и мъжа ми, направена преди месеци  за 31.10-06.11 до Милано Бергамо.
Получих обаче на мейла си съобщение за промяна на полета (промяна в часа на излитане, който е фатален за нас),  и съответно маркирах и потвърдих промяна в датите (с един ден напред), но системата не е отразила новите ми дати и после НЕ е променила датите в резервацията ми.   Преди да пристъпя към промяната купих 2 билета за синовете ми и още 4 билета за други пътници до Милано Бергамо и ги платих незабавно с картата си. Абсолютно невъзможно е да летим в различни дни с децата, звънях на телефона вечерта .... постоянно е заето.
Как да постъпя? И друг път съм имала проблем със сайта, понякога сесията ми  е изтекла, но вчера всичко си беше нормално и по нищо не личеше да има "бъг" в системата. Направих резервацията за 6 човека, платих я, пристъпих към промяна на полета.... даже пуснах разпечатка за новите дати, видях ги на екрана и след това при влизане отново във акаунта  - нямам промяна в датите, а новата резервация с двете ни деца вече си е потвърдена и платена Sad    Пуснах и на сайта им запитване/оплакване, но там може да отнеме дни.

Моля, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели.
Изчакайте ден-два и ако не е отразена промяната им се обадете по телефона. Пробвайте обаждане в по-късен час и имайте търпение да ви вдигнат.

# 103
  • Мнения: 38
Здравейте! При check in на полет от Варна до Айндховен (само с ръчен багаж) при избор на документ вместо лична карта в полето е останал паспорт, но на бордната карта са данните на ЛК. Въпросът ми е дали това би създало проблеми, понеже на бордната карта никъде не е отбелязан видът на документа, но не знам как им излиза в системата.
Няма да е проблем!

Благодаря!

# 104
  • Мнения: 52
Ще пробвам и по-късно и по-настоятелно.  Как хубаво работеше стария сайт само Sad не можах да изпратя писмо и на callcentre.hu@wizzair.com - връща ми се писмото автоматично, с бележка Адресът не е достъпен


Знам, че много пъти сте публикували телефони, но на тези посочени в началото на темите все е заето.
 Мимиии, на кой да звъня най-настоятелно? Имаше преди време един импулсен, но номера съм го оставила явно записан в някой от старите ми апарати?

Ако добавя WizzFlex към резервацията, която засега е непроменена по 20 лева на пътник и на посока ще е необходимо, според това което прочетох - или греша?

Ох, стискайте палци да се преборя - въпреки, че започнах да се отчайвам.

Общи условия

Активация на акаунт