Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 септ. 2017, 12:14 ч.

Поръчки от Wish.

  • 90 693
  • 212
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 2
Здравейте! Вчера открих wish, впечатлих се и реших да поръчам. Поръчах си 4 неща, 2 от които free. Когато поръчвах, написах адреса си и пощенски код. Въпроса ми е как ще получа пратката, от къде мога да я проследя? В коя поща да си я търся?  Никога не съм поръчвала от чужди сайтове и ми е доста непонятно и ново. Ще съм благодарна ако ме светнете! Simple Smile

free неща няма, просто цената им е включена в цената на доставката..
Иначе в Order history се вижда какъв е статуса на всяка поръчка и може да се проследи директно там. Дават и проследяващ номер, с който да се провери в 17track или други тракинг сайтове. Най-вероятно ще дойдат в пощенски клон за съответния пощенски код.
Да, ясно ми е това, че не са изцяло free. Тъй като незнаех, че е така с пощенските клонове, въведох п.к. на града, предполагам това е кода на централната градска поща?

# 46
  • Мнения: 2
 
Работя само със  Chrome! Като цъкна на историята ми излиза само бял екран и нищо друго...
[/quote]

май имат проблем с езиковите настройки - като смених Language of preference да бъде Български, и при мен изчезна всичко и се вижда само бял екран. Като влязох през приложението и се оправи проблема в сайта. Освен да им пишете на support@wish.com и те трябва да могат да оправят проблема.
[/quote]
И аз имам проблем.Преди месец съм поръчала три продукта,а имам мейл само за два.Срока изтича,а аз не мога да вляза в история на поръчките.Какво да правя?

# 47
  • Мнения: 644

Работя само със  Chrome! Като цъкна на историята ми излиза само бял екран и нищо друго...

май имат проблем с езиковите настройки - като смених Language of preference да бъде Български, и при мен изчезна всичко и се вижда само бял екран. Като влязох през приложението и се оправи проблема в сайта. Освен да им пишете на support@wish.com и те трябва да могат да оправят проблема.
[/quote]
И аз имам проблем.Преди месец съм поръчала три продукта,а имам мейл само за два.Срока изтича,а аз не мога да вляза в история на поръчките.Какво да правя?
[/quote]

през приложението не се ли виждат? Иначе срок няма, ако не ги получите - пишете им и ще ви върнат парите.

# 48
  • Мнения: 1
Здравейте да попитам платеж на място няма в това приложение нали? И можете ли да ми кажете в каква валута се плаща защото на мене май ми излиза като щатски долара . И доставката като пари индивидуална ли е за всеки ?

# 49
  • Мнения: 2
Не знам къде да им пиша,в приложението като кликна само бял екран,същото е и през телефона.
От никъде немога да си влезна в профила.

# 50
  • Мнения: 3
и при мен е така,но сега си направих телефона да е на английски и вече мога да си следя поръчките и да им пиша ако има проблем със някоя поръчка

# 51
  • Мнения: 644
и при мен е така,но сега си направих телефона да е на английски и вече мога да си следя поръчките и да им пиша ако има проблем със някоя поръчка

явно имат проблем с локализацията на приложението, чудех се защо при мен няма проблем, но явно като настройките на телефона са на английски език, не прави проблеми..

# 52
  • Мнения: 1
Аз редовно поръчвам от Wish, само че доставките ми не са до България.
Нямам никакви оплаквания. Центите са точно както в сайта, някои продукти са безплатни / имат само доставка. Ако някоя стока е била повредена или не е функционирала, съм пускала оплакване+снимки и са ми връщали парите. Плащам само чрез Klarna, което е нещо като Paypal.
Единственият недостатък е, че доставките отнемат много време и човек трябва да се въоръжи с търпение.
Само не ми е ясно как така ще пуснат; телефони,таблети,ховърборди и тем подобни неща за по 2лв и много ме съмнява и ме плаши да  не е измама някой ако знае нещо по въпроса моля да пише.

# 53
  • Terra incognita
  • Мнения: 4 270
Провери добре какво пише. За тази цена най- вероятно е калъф или друг аксесоар, но слагат примамлива снимка на техника.
Срещала съм таблети и телефони за по 40-50 евро, с неизвестна марка.

# 54
  • Мнения: 426
Аз редовно поръчвам от Wish, само че доставките ми не са до България.
Нямам никакви оплаквания. Центите са точно както в сайта, някои продукти са безплатни / имат само доставка. Ако някоя стока е била повредена или не е функционирала, съм пускала оплакване+снимки и са ми връщали парите. Плащам само чрез Klarna, което е нещо като Paypal.
Единственият недостатък е, че доставките отнемат много време и човек трябва да се въоръжи с търпение.
Само не ми е ясно как така ще пуснат; телефони,таблети,ховърборди и тем подобни неща за по 2лв и много ме съмнява и ме плаши да  не е измама някой ако знае нещо по въпроса моля да пише.

Пусни моля те линк към тези евтини таблети. Да си купя няколко Simple Smile
Шегата настрана. Най-вероятно е както казва VickyTaylor, за по 2 евро е най-вероятно някой аксесоар към таблета, а не самия таблет. Няма толкова евтини стоки там, поне аз не съм срещала.

До сега наистина не съм имала проблеми. Ако някой артикул не ми пристигне в определения срок (от ако не бъркам 45 дни) винаги са ми връщали парите, ако това те успокоява разбира се. Може да опиташ с някоя евтина стока, да поръчаш някакви там дреболии за по евро две и да видиш как стоят нещата и дали това е нещо за теб!

Последна редакция: нд, 18 мар 2018, 18:28 от Potrebitelka1

# 55
  • Мнения: 426
Другото място от където поръчвам, пак китайско, е joom.com. Функционира на същия принцип, но там може да се плаща и с пейпал.

Последна редакция: нд, 18 мар 2018, 18:27 от Potrebitelka1

# 56
  • Мнения: 768
Какво правите ако размерите не отговарят.Предполагам,че няма как да се върне обрарно

# 57
  • Мнения: 426
Какво правите ако размерите не отговарят.Предполагам,че няма как да се върне обрарно

Нямала съм такъв случай, но би трябвало да направите снимка с размерите, screenshot с описанието, което има продавача и да пишете на съпорта. Моето мнение е, че трябва да ви върнат парите, защото описанието на стоката не отговаря на получения продукт, както и да задържите получения продукт, но не мога да твърдя нищо със сигурност, защото не съм имала подобен случай. При мен имаше разтекли се или счупени, или непристигнали стоки, винаги съм си получавала парите обратно!

Пиши моля те после, какво е станало!

# 58
  • Мнения: 768
Ок.Благодаря ти

# 59
  • Terra incognita
  • Мнения: 4 270
Имам един бърз въпрос. Налага ми се да поръчам нещо до България. Адреса на кирилицс или латиница се изписва?

Общи условия

Активация на акаунт