Четвъртокласници 2018/2019

  • 88 765
  • 742
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 588
И ние пишем всяка дума по   3 реда. Така иска госпожата. Чете детето, даже за понеделник научи стихче наизуст. Но аз му помагам вкъщи.

# 136
  • Бургас
  • Мнения: 24 532
Благодаря ви момичета!
И аз като дете съм писала думите по много пъти. Обясних му го.
Ще взема да пробвам и аз като Лола,с тетрадката. Мисля и аз да седна да пиша заедно с него. Тъкмо и аз ще науча езика,Дай Боже има ефект!

# 137
  • София
  • Мнения: 7 673
Не се впрягам много. В осми клас има паралелки с интензивен език и неучилите настигат училите с години ако не в първия, то във втория срок на осми клас.  Peace

# 138
  • Мнения: 8 960
http://dox.bg/files/dw?a=b6d1d6c8b9
Линк за сваляне на mp3 файловете към учебника по английски Blue skies
Линкът ще е валиден до 19,10,2017
Това може да е полезно на тези от вас, които са по този учебник. Това са всички текстове от учебника, които са отбелязани с listen.
Моят син за домашно по английски има да пише новите думи по 2 или 3 реда, в зависимост от дължината им. При него това не работи. Тъй като е домашно, го прави, но е абсолютно механично и само по себе си няма никакъв ефект. И аз не мога да уча думи по този начин.
Затова процедирам другояче. До 4ти клас включително ползвах с големия и сега с малкия следните помагала - Самостоятелни работи по английски, не се сещам чие издателство е, но излиза по всички онлайн книжарници, и Learn with Smarty and friends, май беше на Кронос. Там свързва думите в изречения, поставя въпроси, има кратки текстове и прочие интересни неща. Така запомня повече, и значението на думите, и как се пишат, и конструкции. Иначе голо писане на думи поне при мен и моите деца изобщо не работи, трябва да е във връзка с нещо друго.
Из интернет също има доста сайтове с интересни упражнения.

# 139
  • София
  • Мнения: 2 799
Английският е единственият предмет, който и създава затруднения.

И при нас положението е същото ...
Два пъти седмично ходи и на уроци /това от 3 години/ - и пак е трагедия. Аз знам английски писмено и говоримо /използвам го в работата си/. Допълнително помагам вкъщи ... и пак зле.

Не се впрягам много. В осми клас има паралелки с интензивен език и неучилите настигат училите с години ако не в първия, то във втория срок на осми клас.  Peace

Това със сигурност е така. Това ми е успокоението. Аз до 6-ти клас азбуката дето се казва още не знаех добре ... изведнъж се пречупих ... в 7-ми бях приета в АЕГ. И даже я завърших.

Но дъщеря ми е амбициозна, за разлика от мен  Grinning и тоЗ пусти език я мъчи. Иска да е ОК по всички предмети и това, че с английския не се справя добре я тормози.

# 140
  • гр.София
  • Мнения: 380
Да, хубаво е думите да се учат не отделно сами за себе си, а като част от някаква история/текст. Така се запомнят по-бързо и трайно. Често пускам на дъщеря ми една поредица - "Gogo's Adventures with English" - има я в интернет. Представлява кратки анимационни филмчета, в които се учат по няколко нови думички, има и песнички. Във всяка следваща серия научените думички се използват отново и постепенно се надграждат нови думи и изрази.

# 141
  • Пловдив
  • Мнения: 3 859
При нас входните бяха с обявена дата.Контролните не са.Моята девойка ги е правила тази седмица в междучасията-тоест за около 10 мин.,защото беше болна.Резултатите са супер.
Преговор не са правили.По английски стачкува.Няма сила ,която да я накара да пише отново азбуката.
И за мен е безумно ,но няма как да го призная пред нея.Естествено до сега е ходила без домашно,естествено госпожата не е проверила .Като знам какво научиха в училище миналата година ,точно толкова ще научат и тази-тоест нищо.Не знам как се оправят децата,които не са по школи.Според мен просто нищо не знаят.Явно в нашето училище нивото е ниско ,но нямам база за сравнение ,за да го твърдя. За нея е безинтересно и не го брои за предмет-чете безпроблемно детски книжки,разбира и говори спокойно разговорен английски.Проблем има с писането от мързел.
Домашните са нормални към много.Не разбирам защо има 2 помагала например по човек и общество.Те са почти идентични ,но домашни да има.






# 142
  • Майничка
  • Мнения: 13 870
По английски помни наизуст. Пише по няколко пъти думите, лепи листчета с названията по предметите, но я излових, че изобщо не може да чете. Научила е визуално кое как се изговаря в учебника, декламира наизуст, но ако й се поднесе в различен графичен контекст - табула раза. Иначе може да подкара някакъв елементарен разговор. Не ми е толкова фатално към момента - ще навакса.

Правите разлика м/у контролни и писмени изпитвания, нали? Контролните са пълен час, както и входните нива и за тях се прави график. Писменото изпитване не е пълен час и няма задължение да бъде оповестено.
В момента основно драпаме по "разказвателните" предмети. Не че е бог знае колко материал, но точно сега е времето да свикне как да учи по тях, да запомня определенията, но и да може да привежда примери, а също и да перифразира.

# 143
  • Пловдив
  • Мнения: 3 859
Гери,ти най-добре знаеш ,че и от нулата да почне в 7 клас език пак ще се научи.
Разлика между контролни и писмени не правя,защото обикновено ме уведомяват ,че трябва да се подпиша някъде.Така че наистина не знам кога и какво правят.Входните госпожата ги беше накарала да си ги запишат.

# 144
  • Мнения: 15 227
И дъщеря ми в училище ги карат да пишат думите по няколко пъти, от курсовете й по английски също. Но според мен е рано, такова писане помага от 6-7 клас нататък.

Аз като учех в училище, почвахме английският от четвърти клас и нямам спомен първите 2-3 години да са ни карали подобно нещо.

# 145
  • София
  • Мнения: 3 723
От кой клас учите английски в училище и по колко часа имате в различните класове.
Моето дете не е с английски и да си правя сметка ако в пети клас реша да го премесят в паралелка с първи език английски до къде трябва да е стигнал (или колко да се притеснявам). В нашето училище в първи клас е един час, във - втори два, в трети - три и в четвърти три или четири. Но със съгурност след четвърти клас ще потърся друго училище. А дали ще намеря е друг въпрос.

# 146
  • Mars Hotel
  • Мнения: 5 292
Дъщеря ми учи от първи клас. В първи и втори клас имаха по три часа седмично (един ЗИП), а сега имат по четири. На частни уроци/школа не ходи.

# 147
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 28 006
И аз не се впрягам много в английския, обаче взех, че я изпитах изненадващо. Смея да твърдя, че шльокавицата й е почти безупречна  Grinning

# 148
  • Sofia
  • Мнения: 9 790
И ние сме по английски. Но това нито ме притеснява, нито ме изненадва. Не съм очаквала да научат език в училище. Това никога не се е случвало, нито по наше време, нито сега. Иначе как щяха езиковите школи да вземат по 700-800 лв годишно, ако можеше да се научи в училище? Иначе на школа не съм ги записала. Ходиха 2 години (в ПУ и 1 клас) и за две години научиха един гювеч - 3 плода и 2 зеленчука. И реших, че няма смисъл на тази възраст. Някак си не ми се дават 1600 лв накуп за 5 думи. Може би към 4-5 клас ще ги запиша, ще видим.

# 149
  • Мнения: 15 227
Дъщеря ми учи от първи клас. В първи и втори клас имаха по три часа седмично (един ЗИП), а сега имат по четири. На частни уроци/школа не ходи.

И при нас така, с изкл. на това, че дъщеря ми от 4 годишна ходи на школа по английски. Но никак не съм доволна от всички учебници и тетрадки, които мъкне за часовете по английски в училище: учебник, учебна тетрадка, тетрадка за работа в клас, две тетрадки за домашна работа, тетрадка речник. Тази година госпожата се "смили" и тетрадката за домашна е една. За сметка на това има допълнително помагало Grammar book.

Общи условия

Активация на акаунт