Козметика Матис

  • 15 968
  • 91
  •   1
Отговори
# 30
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
ако наистина сте тези за които се представяте искам да ви попитам как внесохте мострите-като такива или платихте необходимите''символични и неопреодолими '' мито и ддс? newsm78
и в коя страна се плащат мострите, защото аз съм пазарувала козметика в чужбина и винаги са ми слагали мостри в пликчето, но не ми се е случвало да ми искат и цент за тях. Naughty

Уважаема госпожице,
Наистина сме тези за които се представяме и заставаме зад думите си. Всичко за нас можете да научите от официалния ни сайт www.matisbg.com. Когато говорим за маркетинг и търговска политика е добре да имаме поне обща представа за тези понятия. При покупка на продукт за домашна грижа се предоставят безплатни мостри. В конкретния случай, който проучихме подробно, госпожата е искала да получи мостри от продукти за професионална употреба. Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор. Търсенето на мотиви за или против не променят качествата на продукта. Някои не обичат Мерцедес ...

# 31
аз получих мостри напълно безплатно от салона в който ходя, правя процедури за около очите с хайвер и съм много доволна - досега ползвах друга козметика но МАТИС определено ми допада, пък като сравнявам не е много по-скъпо

# 32
  • София
  • Мнения: 3 328
Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор...
Интересно разбиране по въпроса кой има право на тестер и кой - не. Обаче и аз, видите ли, като една истински инатлива българска купувачка, по преразказ по картинка бяла козметика не избирам. Ще си останете с уважаването на избора на много от нас, ми се чини. А аз, като будала, ще ида да си взема тестерчета на Клиник.

# 33
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
Интересно как проучихте ,че съм искала от профисионалната козметика?Може би съм била единственият ви клиент за цяла седмица и персонала си ме спомня много добре?Спрях се на щанда ви,разгледах продуктите.  Поисках брошура с информация за бяла козметика за суха кожа.После помолих ако има мостра на някои от кремовете в катлога да ми предложат. Никой не обясни  нищо,а само  поискаха да се заплаща. БИЗНЕСА не само печалба ,той е сьвкупност .Успех!

# 34
  • Мнения: 583
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
ако наистина сте тези за които се представяте искам да ви попитам как внесохте мострите-като такива или платихте необходимите''символични и неопреодолими '' мито и ддс? newsm78
и в коя страна се плащат мострите, защото аз съм пазарувала козметика в чужбина и винаги са ми слагали мостри в пликчето, но не ми се е случвало да ми искат и цент за тях. Naughty

Уважаема госпожице,
Наистина сме тези за които се представяме и заставаме зад думите си. Всичко за нас можете да научите от официалния ни сайт www.matisbg.com. Когато говорим за маркетинг и търговска политика е добре да имаме поне обща представа за тези понятия. При покупка на продукт за домашна грижа се предоставят безплатни мостри. В конкретния случай, който проучихме подробно, госпожата е искала да получи мостри от продукти за професионална употреба. Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор. Търсенето на мотиви за или против не променят качествата на продукта. Някои не обичат Мерцедес ...
това изобщо не дава отговор на въпроса ми! newsm78 а от горният постинг ми става ясно, че не сте коректни към крайният потребител, без който все пак професионалистите от козметичните салони не биха съществували.
аз лично съм ползвала ''матис'' още при стъпването и на бг пазара и съм доволна, но мисля, че сходните като качество и цена марки станаха много и слава богу имаме право на избор. и все пак  би трябвало да се вслушвате в клиента, но в бг конкуренцията за съжаление в много случай привидно съществува. обикновено едни и същи лица стоят зад различните марки и не винаги налагат почтено продуктите си на пазара. надявам се вие да не сте от тези, въпреки смелостта да ''настъпвате'' клиента! Peace

# 35
Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор...
Интересно разбиране по въпроса кой има право на тестер и кой - не. Обаче и аз, видите ли, като една истински инатлива българска купувачка, по преразказ по картинка бяла козметика не избирам. Ще си останете с уважаването на избора на много от нас, ми се чини. А аз, като будала, ще ида да си взема тестерчета на Клиник.

Уважаема госпожице,
Явно не сте прочели внимателно текста - тестерите на продуктите за домашна грижа СА БЕЗПЛАТНИ, а мострите на професионалните продукти (тези, които се прилагат при терапиите в козметичните салони) се предоставят само на козметичните салони. Този вид продукти не могат да се ползват директно от клиента, защото са обвързани с множество други компоненти в една професионална терапия и обикновено включват и ползване на професионална козметична апаратура. Надяваме се, че с този наш пост ще бдат избегнати всички по-нататъшни недоразумения.

# 36
  • София
  • Мнения: 3 328
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

# 37
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
мострите на професионалните продукти (тези, които се прилагат при терапиите в козметичните салони) се предоставят само на козметичните салони. Този вид продукти не могат да се ползват директно от клиента, защото са обвързани с множество други компоненти в една професионална терапия и обикновено включват и ползване на професионална козметична апаратура.


А защо тогава са продавани на клиент, който стана ясно иска да си ги тества в къщи.
Според мен е излишно вече да се спори, ясно е тестерите се продават.
Или Матис е измекярска фирма, или за Матис работят някакви нещастници - мое мнение.

# 38
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

Съжаляваме за това, че се засягате от "обществено неприемливото" обръщение. Ние не гледаме на семейния статус на една дама като на "демаркационна линия" за обществено признание.  Що се отнася до "нахълтването във форума" - просто се опитваме да бъдем полезни, но ... както е казано отдавна: "Не остава добро ненаказано" ...

# 39
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
ако наистина сте тези за които се представяте искам да ви попитам как внесохте мострите-като такива или платихте необходимите''символични и неопреодолими '' мито и ддс? newsm78
и в коя страна се плащат мострите, защото аз съм пазарувала козметика в чужбина и винаги са ми слагали мостри в пликчето, но не ми се е случвало да ми искат и цент за тях. Naughty

Уважаема госпожице,
Наистина сме тези за които се представяме и заставаме зад думите си. Всичко за нас можете да научите от официалния ни сайт www.matisbg.com. Когато говорим за маркетинг и търговска политика е добре да имаме поне обща представа за тези понятия. При покупка на продукт за домашна грижа се предоставят безплатни мостри. В конкретния случай, който проучихме подробно, госпожата е искала да получи мостри от продукти за професионална употреба. Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор. Търсенето на мотиви за или против не променят качествата на продукта. Някои не обичат Мерцедес ...
това изобщо не дава отговор на въпроса ми! newsm78 а от горният постинг ми става ясно, че не сте коректни към крайният потребител, без който все пак професионалистите от козметичните салони не биха съществували.
аз лично съм ползвала ''матис'' още при стъпването и на бг пазара и съм доволна, но мисля, че сходните като качество и цена марки станаха много и слава богу имаме право на избор. и все пак  би трябвало да се вслушвате в клиента, но в бг конкуренцията за съжаление в много случай привидно съществува. обикновено едни и същи лица стоят зад различните марки и не винаги налагат почтено продуктите си на пазара. надявам се вие да не сте от тези, въпреки смелостта да ''настъпвате'' клиента! Peace

Уважаема lolibon,
Ценим високо Вашето мнение, показващо добронамереност (каквато за съжаление липсва в някои от постовете на други участници във форума). Конкуренцията трябва и следва да бъде естествен коректив в пазарното поведение на търговските марки. Когато дадена търговска марка е лидер във висшия клас професионална козметика, тя следва да се държи като такъв. Ние уважаваме мнението на нашите клиенти, но не сме длъжни да се съобразяваме с безпочвени твърдения зад които прозира недобронамереност причинена вероятно от противоречието между желания и възможности. Относно налагането на продукти на пазара, в нашия случай това просто не е необходимо - МАТИС присъства на българския пазар повече от 10 години и има изграден имидж както в професионалния, така и в селективния козметичен сегмент. Ние не предлагаме масови продукти за масовия потребител и не се стремим да "се харесаме" на всеки. Това в никакъв случай не означава неуважително отношение към потребителя.

# 40
  • София
  • Мнения: 3 328
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

Съжаляваме за това, че се засягате от "обществено неприемливото" обръщение. Ние не гледаме на семейния статус на една дама като на "демаркационна линия" за обществено признание.  Що се отнася до "нахълтването във форума" - просто се опитваме да бъдем полезни, но ... както е казано отдавна: "Не остава добро ненаказано" ...
Съжалението не е извинение и остава само за ваша сметка - умишлено не използвам учтивата форма на обръщение, тъй като, освен че в конкретния случай не я намирам за заслужена, тя и не може да бъде обоснована - до този момент поредицата рекламни, пардон - обяснителни, постинги, са от името на госта, а не от името на потребителя. Странен маниер е това да изказваш мнение на професионалист, а да нямаш коректността да направиш елементарната регистрация. Очевидно форумът е събудил проблясък на интерес, но не толкова силен, че да бъде мотив за регистрация Grinning
Колкото до поредицата жонглирани чуждици - дама, статус, демаркационна, те наистина показват определена степен на образованост на пишещия, но в никакъв случай - неговия добър тон. При все десетгодишния стаж на марката на българския пазар. Както всяко нещо, лидерството също е до време - примерите с доживотните лидери са твърде редки и показателни Laughing

# 41
  • Мнения: 9 095
ей, Матис, я сега ми обяснете, първо как я разбрахте какъв продукт е търсела, и второ, май Вашите служители хич не знаят че се изживявате като Мерцедес на пазара, щом са дотлкова некомпетентни, че дори не са я посъветвали какви продукти да си вземе, не коментирам, че не е запозната, че мострата се заплаща, защото е за професионална употреба, честно да ви кажа, извиняваме се, че явно за вас изглеждаме некомпетенти и недостойни да ползваме вашите продукти, така че не се палете толкова и още нещо, ние за разлика сме интелигентни и повечето от нас разбират от маркетинг, и не смятате ли, че не Вие а Ние трябва да кажем дали сте Мерцедес на пазара, щото за мен след такива изказвания сте нищо повече от Заз, благодаря ви, че улеснявате избора ми в бялата козметика, със сигурност няма да се колебая между вас и друга марка newsm11

# 42
ей, Матис, я сега ми обяснете, първо как я разбрахте какъв продукт е търсела, и второ, май Вашите служители хич не знаят че се изживявате като Мерцедес на пазара, щом са дотлкова некомпетентни, че дори не са я посъветвали какви продукти да си вземе, не коментирам, че не е запозната, че мострата се заплаща, защото е за професионална употреба, честно да ви кажа, извиняваме се, че явно за вас изглеждаме некомпетенти и недостойни да ползваме вашите продукти, така че не се палете толкова и още нещо, ние за разлика сме интелигентни и повечето от нас разбират от маркетинг, и не смятате ли, че не Вие а Ние трябва да кажем дали сте Мерцедес на пазара, щото за мен след такива изказвания сте нищо повече от Заз, благодаря ви, че улеснявате избора ми в бялата козметика, със сигурност няма да се колебая между вас и друга марка newsm11

Уважаема Теди от Варна,
Не знаехме, че обръщението "Ей" е признак за интелигентност, но ще го имаме предвид занапред. Няма да коментираме безспорната Ви неграмотност, липса на познания по правопис и пунктуация, защото смятаме, че сте навършила първите 7 години. Не се колебайте повече, нашите продукти определено не са за Вас, а изборът на неграмотния е негов личен избор.

# 43
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, моля да се представите с име и длъжност.
Нещо много ме съмнява цялата тази работа.
Шефа ви знае ли, че участвате във форум от името на Матис?

# 44
МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, моля да се представите с име и длъжност.
Нещо много ме съмнява цялата тази работа.
Шефа ви знае ли, че участвате във форум от името на Матис?

Уважаема vesel4e,
Вие сте от София и можете по всяко време да ни посетите и да се оплачете лично, ако се чувствате засегната. На официалния ни сайт www.matisbg.com ще намерите всичко необходимо за да го направите.

Общи условия

Активация на акаунт