Желаещи да изпратят коледни картички на децата от домовете

  • 9 228
  • 184
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 1 959
Бях питала видински мами, дали не може да "издадат" рождените дни на децата и така за РД да изпратя картичка на "моите" ..
Другото за което си мислех и което Калинка беше споменала, дава им се например задачата, да направят презентация на държавата, от която им пише съответната мама, съответно им се пращат картинки и информация, така хем ще си увеличат познанията по география,история и т.н  ще научат например 10-20 думички от съответния език.
Какво ще речете по въпроса Thinking

Харесвам идеите ти Peace

# 181
  • Canada
  • Мнения: 1 773
децата вчера ни показваха как си пазят картичките ,
а наистина момичетата вчера видяха как децата си пазят и с какъв трепет разказваха ,какво пише на картичките ,даже тякои от тях ни ги донесоха да ги видим , ПАЗЯТ ГИ !!

Това е част от постинг на една от Видинските мами - става въпрос за децата от дома в Белоградчик. Предполагам, че и в другите домове са се зарадвали на изненадата ни.
Ще попитам дали може да ни дадат рожденните дни на децата (и на ЛС получих подобно искане от мами) и ако става, веднага ще пиша.
Аз съм "за", каквото и да решите да изпращаме на нашите си деца.

# 182
  • Мнения: 1 220
На мен също ще ми е приятно да участвам !

# 183
  • Мнения: 11 314
Освен за рожденните дни, искам и за Великден да пратя.
Снежи, възможно ли е да научиш за децата, на които сме пратили за Коледа.
Да стане нещо като постоянна връзка?
Надявам се не искам твърде много  Praynig

# 184
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
До 13 март имам повече време и може с усилията на желаещите да направим проекта за различните страни. Целта е не да разказваме как живеем, а повече за страната. Може да се комбинира с уроци по география, ако учат за другите страни. Става въпрос и за култура, известни личности, география, обща култура и т.н. Разбира се, децата трябва да са тези, които да насочат проекта в дадена посока, да работят в групичка, да обобщят информацията, да я представят на другите. По време на  последният ми стаж работехме мнохо по проекти, но децата тук са облагодетелствани, защото имат Интернет.

Трябва да обобщим: кой иска да вземе участие, какви точно задачи да има в проекта, кой ще ни съдейства в България? Ако има желаещи, ще напиша и моите идеи.

За съжаление, аз съм против изпращането на мартеници. Не мога да правя, а няма кой да се заеме да ми купи от България. За картички за рожден ден съм съгласна. Признавам си, че ми е любопитно как изглеждат "моите деца". И дано Снежи пази списъците, че моите имена пак ги потрих някъде.

Направи ми впечатление един постинг за децата там. Има един много интересн ефект, който се нарича: Пигмалионовият ефект. Много е интересен в отношенията учител-ученик, а и този ефект:

Applications to racism
The Pygmalion effect can also result from racial expectations. This effect is seen during Jane Elliott's blue-eyed versus brown-eyed discrimination exercise, where third graders were divided based on eye color. One group was given preference and regarded as "superior" because of their eye color, with the other group repeatedly being considered inferior in intelligence and learning ability. On the second day of the experiment, the groups were completely reversed, with those oppressed against one day being regarded as superior the next.

Elliott gave spelling tests to both groups on each day of the experiment. The students scored very low on the day they were racially "inferior" and very high on the day they were considered racially "superior." This was a glaring example of the Pygmalion effect based on racial prejudice. The only difference between the two days was the racial argument for or against the students.



 

Общи условия

Активация на акаунт