Ролята на вечно незадоволения клиент?

  • 2 901
  • 66
  •   1
Отговори
# 60
  • Paradise
  • Мнения: 3 103
не, не съм го правила и не бих го правила.
Но съм страдала от такива клиенти- германски туристи в БГ.
В повечето случаи не им е минавал номерът, но е имало и такива, които са си получавали парички обратно.

# 61
  • Мнения: 22
Никога не бих се заяла ,ако няма за какво и то не с цел да не си платя , а  за да получа поръчаното във вида, в който трябва да бъде поднесено.
Познавам една жена,която имах чувството,че ненавижда като цяло обслужващия персонал и винаги намираше какво да каже и някакви претенции да предяви, чак съм се срамувала да стоя с нея на маса!Но не знам с каква цел го правеше, ама моите наблюдения са, че просто и харесваше да унижава и да се прави на важна, щото за безплатен обяд парашута не и се е отварял, поне когато аз съм била свидетел! Joy
 

# 62
  • Мнения: 153
Аз и с причина не се научих да мрънкам... #Crazy

# 63
  • Мнения: 6 315
Бихте ли мрънкали в заведение напр. - кафето е рядко, тортата ми малка, сламката ми къса и т.н. само и само да изврънкате "безплатен обяд"
Или в магазина? В козметичния магазин? Детското студио?

Не, не бих. Не обичам да мрънкам Wink. Но тук и с причина трудно ще изврънкаш нещо  Laughing.

# 64
  • Мнения: 211
Абе, у нас едва ли това ще стане причина да получиш безплатен обяд Crossing Arms Което не ме удовлетворява всъщност, защото мога и да мрънкам Whistling Но не навсякъде бих. Например ако много неща са под критика (и най-вече ме дразнят сервитьорките), бих си изказала неодобрението и като за начало - книга за оплаквания. А заради малко по-къса сламка, едва ли. Не съм разглезена - може банално да звучи, но нали си плащам..... Ми така де!

# 65
  • Мнения: 1 172
Винаги, когато нещо не ми пасва, го казвам. Ако нивото на служителя е махленско, може и на него да сляза и да стане шумен скандал. Оплаквам се винаги, когато има причина. Причините могат да са всякакви, но винаги са основателни - от това, че ми поднасят ястието с гарнитура, различна от посочената в менюто, до това, че поръчката ми в някое студио не е готова в часа, в който сме уговорили, или че не ми дават валидна касова бележка. Длъжни са да ми предоставят точно това, за което сме се уговорили, което съм поръчала и за което съм платила, в срока, за който сме се разбрали. Случвало се е да компенсират закъснението си с отстъпка от цената или с разни подаръци. Не това обаче е  главната цел. Моята цел е да им покажа, че никой няма право да се разполага с времето и парите ми вместо мен. И да, задоволена съм финансово, но това не значи че ми е все тая къде и за какво плащам. Нямам желание да пълня джобовете на някакви дребни тарикати.

# 66
  • Мнения: 1 095
цък !
не мога без повод!
не съм толкова добра актриса  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт