Отговори
# 555
  • Мнения: 76
Айде и аз да се включа, докато съм още прясно бясна!
Нервичките ми разклатиха от магазин БАНЯ ПЛЮС, София. От там си харесахме ние плочки за новата баня. Направиха ни проект /и към него имам забележки, щото си личеше как правен "за отбиване на номера"/. От тях поръчахме и шкафове за банята и мивка, и "проблемния" гранитогрес, абе бая оборот!  Гранитогресът, дето го взехме за коридора и кухнята, е грапав, релефен, не е гладък и лъскав, да не говорим и че е светло бежов и познати, с които го коментирах, ме наплашиха, че няма да мога да го чистя добре, ще се набие мърсотия и ще потъмнее! Специално питах консултантката в магазина дали ще имам проблеми с чистенето и тя каза НЕ, ама кво да ми каже, нали иска да си продаде стоката! Както и да е, в крайна сметка решаваме да го върнем.  Звъня аз, питам каква им е политиката при връщане на закупена стока. И ми казаха - "Ами това, че вече не ви харесват си е ВАШ проблем, ние нямаме такава политика да връщаме плочки!" И аз им казах, че всяка закупена стока може да се върне в 7 дневен срок, но... както и да е, ЯВНО оставаме с грапавите... Поне ги "подсетих" да си приспаднат парите за проекта за банята, който беше 60 лв и уж се приспада при закупени плочки от тях, ама те все "забравяха"! Нещастници! Не стига това ами и не са докарали всички плочки, защото малоумницата "забравила" да поръча фирата и поръчала бройката само по проект...   ПОСЛЕ обаче им се разрових в сайта и имат цяла графа по тая тема:

Връщане на стока

Клиентът има право да върне закупена от него стока от интернет магазина www.baniaplus.com в срок от седем работни дни от доставката. Стоката трябва да е в пълна окомплектовка, в оригиналната си опаковка, документация и в добър търговски вид. В този случай клиентът има право да получи обратно заплатената от него сума, в 30 дневен срок от получаването на стоката по банкова сметка, посочена от него в Декларация. В случай, че клиентът е платил с банкова карта, сумата се възстановява по същата банкова сметка и карта, от която е постъпило плащането.


Звъня пак! Оообаче!!! "Ама това важи само за стоки, закупени от онлайн магазина, а не от другия..."

Щели да се консултират с управителя, но досега такова нещо не им се било случвало! Сега се чудя да се захващам ли да си търся правата до край или да му тегля една и да си купя повече Доместос и телена четка!!! Сори за дългия пост, ама поне да се оплача!

# 556
  • софия
  • Мнения: 25 649
Скрит текст:
Айде и аз да се включа, докато съм още прясно бясна!
Нервичките ми разклатиха от магазин БАНЯ ПЛЮС, София. От там си харесахме ние плочки за новата баня. Направиха ни проект /и към него имам забележки, щото си личеше как правен "за отбиване на номера"/. От тях поръчахме и шкафове за банята и мивка, и "проблемния" гранитогрес, абе бая оборот!  Гранитогресът, дето го взехме за коридора и кухнята, е грапав, релефен, не е гладък и лъскав, да не говорим и че е светло бежов и познати, с които го коментирах, ме наплашиха, че няма да мога да го чистя добре, ще се набие мърсотия и ще потъмнее! Специално питах консултантката в магазина дали ще имам проблеми с чистенето и тя каза НЕ, ама кво да ми каже, нали иска да си продаде стоката! Както и да е, в крайна сметка решаваме да го върнем.  Звъня аз, питам каква им е политиката при връщане на закупена стока. И ми казаха - "Ами това, че вече не ви харесват си е ВАШ проблем, ние нямаме такава политика да връщаме плочки!" И аз им казах, че всяка закупена стока може да се върне в 7 дневен срок, но... както и да е, ЯВНО оставаме с грапавите... Поне ги "подсетих" да си приспаднат парите за проекта за банята, който беше 60 лв и уж се приспада при закупени плочки от тях, ама те все "забравяха"! Нещастници! Не стига това ами и не са докарали всички плочки, защото малоумницата "забравила" да поръча фирата и поръчала бройката само по проект...   ПОСЛЕ обаче им се разрових в сайта и имат цяла графа по тая тема:

Връщане на стока

Клиентът има право да върне закупена от него стока от интернет магазина www.baniaplus.com в срок от седем работни дни от доставката. Стоката трябва да е в пълна окомплектовка, в оригиналната си опаковка, документация и в добър търговски вид. В този случай клиентът има право да получи обратно заплатената от него сума, в 30 дневен срок от получаването на стоката по банкова сметка, посочена от него в Декларация. В случай, че клиентът е платил с банкова карта, сумата се възстановява по същата банкова сметка и карта, от която е постъпило плащането.


Звъня пак! Оообаче!!! "Ама това важи само за стоки, закупени от онлайн магазина, а не от другия..."

Щели да се консултират с управителя, но досега такова нещо не им се било случвало! Сега се чудя да се захващам ли да си търся правата до край или да му тегля една и да си купя повече Доместос и телена четка!!! Сори за дългия пост, ама поне да се оплача!
Ако си сигурна, че искаш да върнеш плочките, аз бих изчакала до утре да видя дали ще се обадят, ще им звънна и ще ги информирам, че имам намерение да се консултирам с Комисията за защита на потребителя относно това какви са ми правата по закон за връщане на стока Mr. Green Успех!

# 557
  • Мнения: 76
Имам някакво колебание дали да се разправям с тях, особено преди да са ми докарали фирата.  А пък и недай си Боже да се наложи още да се взимат от тях... Може да навия мъжа ми да им звънне и да ги "заплаши", че звучи по-авторитетно! Нищо, мен и тези като цвят ми харесват, и ако се наложи ще си ги търкам. Ама не е там въпросът - за мен е важно да имам право на избор да си променя решенията...

# 558
  • Мнения: 139
Ивичка, извън темата, ние сме с такива бежови, светли грапави плочки без гланц в кухненския бокс, имам 2 деца и постоянно оливат и мажат, до сега нищо не са попили плочките, чистят се много лесно без проблем, нито са потъмнели, нито се се набили с мръсотия...Все пак това не е цех за олио или кой-знае каква мръсотия...
Ако ти харесват си ги запази. Освен това за проекта (правен от Керамик център ТЕД) и на нас ни правиха и се оказа, че мацката, която смята и прави проекта, е смятала всяка половинка или 1/3 за цяла плочка и така останаха плочки за още половин баня ( бяхме си поръчали и фира, която се оказа излишна в нашия случай). Така че, сметнете си сами квадратурата и броя плочки и си начислете фирата, да видите дали се разминава много от тази на проекта.

# 559
  • Мнения: 76
ioli, мерси!!! :* Много се радвам да го чуя, защото си оставаме с тях така или иначе! Вчера звъннах в КЗП и казаха, че било точно така - онлайн закупена стока може да се върне в 7 дневен срок, от магазина - НЕ. А за смятането на плочките вярно ще е добре и ние да се погрижим, че вече никакво доверие им нямам. Дано поне проектът като го дам на майстора, да не излезе нещо съвсем друго накрая.

# 560
  • Мнения: 387
Здравейте.Искам и аз да споделя опита си от една изключително некоректна фирма за мебели и най.вече да попитам по къкв начин бих могла да си търся правата.На 12-ти януалри поръчахме мебели за спалнята по наш проект.платихме половината сума за поръчката-1700 лева.Срокът на изпълнение беше 1 месец-тоест до 12 февруари.Оттогава си чакаме.Ходихме многократно,слушаме само лъжи и увъртания.Телефонът изобщо не вдигат,успяваме отвреме на време да ги открием в магазина.Много съм изнервена вече.Всеки път казват,че ще е готово до края на др седмица.Парите не искат да ги върнат.Според мен няма да ги направят тези мебели и ще загубим парите,да не говирм за изхабените нерви.Договор няма,само една стокова разписка,на коята е описана поръчката и цялата сума,както и че сме платили половината ,т.е 1700 лв.Къде мага да се оплача и имам ли право след като нямам договор ,а само разписка,въпреки,че на нея има дата,подпис и печат на фирмата.Как бих могла да си взема парите обратно Благодаря ако сте имал итърпение да изчетете поста ми.

# 561
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 729
В КЗП се оплачи! Peace

# 562
  • Мнения: 7 122
Не анонимен сигнал до НАП, че не са ви издали касова бележка за платената от вас сума в брой.
За неизпълнението на договора (в случая можете да приемете, че тази стокова разписка с техни реквизити доказва сключване на устен договор)- КЗП.
Иначе сами сте си млатене, че не сте поискали писмено споразумение, обвързано и с неустойки (не че те са нещо).
Направете си консултация с юрист (него поне го проверите преди да му станете клиенти), за да не пропуснате някой по веригата на жаленето.

# 563
  • Мнения: 274
Мебелна фабрика Руди Ан. Платихме над 1000 лв за канапе преди 3 години. На втората седмица беше за ремотн, в гаранционен срок от 1 година. Чакахме около месец. В средата на канапето пропадна дупка. Еле дойдоха, взеха повредената част и го отремонтираха. Още тогава плата по шевовете се беше разнищил. Явно са спестили някой и друг сантиметър. 9 месеца след това пропадна дупка в другата част, която не бяха ремонтирали, все още в гаранционният срок. Обадих се два пъти, никой не благоволи да се погрижи. Оставих проблема така, защото имахме по-сериозни грижи. Обадиха ми се заинтересовани 3 месеца след изтичането на гаранцията, понеже си написах мнението за тях на страницата им във ФБ. Някъде между двете дупки циповете на декоративните възглавници взеха да се пръскат. Пак поради спестени сантиметри тапицерия. Хиляди пъти съжалихме, че отдохме там и дадохме такава сума за такъв боклук.

# 564
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
......Договор няма,само една стокова разписка,на коята е описана поръчката и цялата сума,както и че сме платили половината ,т.е 1700 лв.Къде мага да се оплача и имам ли право след като нямам договор ,а само разписка,въпреки,че на нея има дата,подпис и печат на фирмата.Как бих могла да си взема парите обратно Благодаря ако сте имал итърпение да изчетете поста ми.
Разписката с подпис и печат е също пълноправен документ.  Peace
И според мен обаче трябва да се посъветвате с юрист...
1700 лева са си много пари, както и да го погледнеш....
А как се насочихте към тази фирма?  Rolling Eyes
Успех занапред!  Peace

# 565
  • Мнения: 0
 Псевдо "майстор" за дограма Марин Станев от Козлодуй!?!?
 Съветвам хората да избягват и да не се доверяват в никакъв случай на това лице!!!
Некоректен, некадърен и нагъл самозванец който освен че лъже хората, ами не дава и никакви касови бележки или каквото и да било....Искрено се надявам повече хора да обърнат внимание и да избегнат ядовете които ще им причини...!!!!

# 566
  • Мнения: 1
Ерго дизайн (Ergo design) - производство на мебели.
Мебелите изглеждат страхотно. Дълго време разглеждах и накрая се спрях на тяхна спалня, гардероб и нощни шкафчета. Купих я през Айко, за да не плащам транспорт до София.
Първо не бяха сложили упътване за сглобяване. Звънях им, но не вдигаха.
Второ всички винтчета, болтчета, гайчици и т.н. бяха на едно място. Кое за коя мебел е е без значение явно.
Гардеробът е с плъзгащи врати, които не се затварят като хората, но това може би се дължи на неравен под. Таблите на нощните шкафчета не прилепват добре. И всичко това за скромна четирицифрена сума. При такива цени, поне очакваш добро обслужване, но.....

# 567
  • Мнения: 23
Бягайте далеч от строителна фирма НИКТОН СТ. ЗАГОРА - пълни некъдърници ....................!!!!

# 568
  • Мнения: 1 560
Ерго дизайн (Ergo design) - производство на мебели.
Мебелите изглеждат страхотно.

Диванът ми хлътна за по-малко от година, а наистина струваше сериозна сума.

# 569
  • Мнения: 179
Пламен Кръстев- ремонтни дейности. Варна
Млад меринджей - на 34-35. Никакво качество! Лека полека взима всички пари по "договора" и изчезва без да е приключил с ремонта.

Общи условия

Активация на акаунт