глобул!!!

  • 2 940
  • 45
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 49
Аз също съм бясна на Глобул. Преди 2 години ми объркаха групата и когато се обадих да я оправят, вместо да преместят моя номер в групата започнаха да формират някаква нова - многократно се обаждах, писах молби - ефект нулев.
И това не е единственият ми проблем с тях! Върхът беше, когато дойде последната фактура и в нея видях, че ми удържат пари за това, че съм лоялен клиент newsm78 От 2002 година съм абонат, винаги си плащам навреме сметките, никога не ми е спиран телефона заради неплатени сметки, правеха ми отстъпка по програмата Лоялен клиент и изведнъж изненада - в графата Лоялен клиент има начислена сума.

# 31
  • Мнения: 502
Какво значи "период на напасване на нещата"!Това ми звучи като при сметките в топлофикация-грешно били измерили,грешно били изчислили...А да ти си плащай големите сметки...Може да си от съвестните и добри служители в Глобул,но това не означава ,че всички са като теб.Не се засягай и не приемай толкова лично нещата,просто аз се разочаровах много от Глобул и не бих потърсила никога повече техните услуги! Laughing

# 32
  • Мнения: 1 111
 Какво значи системата им е нова?Или системата не става или опериращите с нея.
 Нямаме намерение да ги сменяме, но съм разочарована.

# 33
  • София
  • Мнения: 1 654
Отдавна съм си сменила оператора. Не се научиха да работят лоялно  Naughty

# 34
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 291
Глобул са убитаци. Въпреки че ползваме една карта на сметка и един Би кънект  Crossing Arms
Слава Богу, не сме имали проблеми със сметки и такси, но пък какви главоболия имам с един телефон, не е истина  #Crazy Вече една година ме размотават с един гаранционен телефон и си играем на котка и мишка. В Комисия за защита на потребителите нищо не можаха да направят.
И така- повече телефон от Глобул няма да си купя, ако ще и турско да стане  Rolling Eyes

# 35
  • Мнения: 46
не зная дали са измамници, но моя близка приятелка преди две години си купи телефон на изплащане от тях плати първата вноска и после се оказа, че няма пари за плащане, никъде не излизал този телефон. Ходи пита, казва им да не стане така да ми искате парите наведнъж и така си остана с направо  подарена нокиа. Whistling

# 36
В безплатните минути не се включва роуминг, освен, ако нямаш специален договор, в което малко се съмнявам.

Нормално е, да показва, че имаш XXX използвани минути (под 500), а отделно да идва сметка, ако има международни разговори.

Колкото до корпоративните клиенти, поне това, което виждам аз, когато си получа сметката - говорил или не - показва, че са използвани всичките минути. Разликата е там, че ако съм прескочил лимита - искат пари, ако не съм - нищо не искат. Прехвърляне на минути за следващ месец нямам.

Моят съвет е, преди да пускаш жалби, да си прегледаш договорите и да разговаряш с оператор на място, не по телефона.

# 37
  • София
  • Мнения: 1 890
     Предполагам, че авторката е на този план, където говориш безплатно с 10 номера, като 2 от тях може да са в чужбина. Това не е роуминг !  Naughty

# 38
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
От скоро имам служебен телефон с безплатни разговори в група. Когато ни идва разпечатката в службата много колеги се оплакват, че не са говорили извън групата, а имат сметка извън нея. И понеже са някакви стотинки, на никого не му се занимава и си плаща. Хубаво, ама от всеки като дръпнат стотинки и какво правим?

# 39
  • Мнения: 13
... като подаваш молбата ти дават да подпишеш някакъв договор и там ги пише тия подробности,но те ти го пъхат под носа на момента...(подпишете тук) и готово!
За мен това си е измама!!!
Както написаха преди мен - лесно е - четеш ПРЕДИ да подпишеш.
Да,аз не отричам,че ние също имаме вина,но ми бяха познати (работех в съседен магазин)!Като ги попитах ми отговориха,че това било политика на фирмата....
Следващия път свали гащите, надупи се и, като те опънат, се чуди от къде ти е дошло!

# 40
  • Мнения: 146
     Предполагам, че авторката е на този план, където говориш безплатно с 10 номера, като 2 от тях може да са в чужбина. Това не е роуминг !  Naughty
точно така не е роуминг Peace

# 41
  • у дома
  • Мнения: 965
бяха ни спрели една карта(не я бяхме ползвали и имахме неплатена сметка)

Значи, Вие сте били много "коректни" към Глобул - но, не сте измамници!



# 42
  • Мнения: 146
бяха ни спрели една карта(не я бяхме ползвали и имахме неплатена сметка)

Значи, Вие сте били много "коректни" към Глобул - но, не сте измамници!




разбира се не,но ние все пак не сме мобилен оператор Joy

# 43
  • Мнения: 1 849
Ние сме клиенти на Глобул повече от три години, никога не са ни надписвали сметки и винаги при възникнал проблем са го отстранявали веднага.
Само се чудя, защо когато ние не сме съвършени очакваме другите да са! Много  е лесно да кажеш за някого измамник!
Преди сме работили и с други два оператора но те правеха доста повече гафове от Глобул!
А към авторката първо си пусни жалбата, виж какво ще ти отговорят и тогава пускай провакативни теми по форумите или ти си от кункуренцията и най-важното е да бъдат омаскарени...

# 44
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Лекичко ще редактирам заглавието, с цялото ми уважение към авторката.

Общи условия

Активация на акаунт