моля за бърз отговор

  • 2 540
  • 22
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
Здравейте на всички мами!Искам да попитам един въпрос.Моята дъщеря е отличничка,но вчера я вдигнали на урок по човек и природа и тя толкова се притеснила,че си забравила урока.Съответно учителката  без никакво колебание и писала 2. Тя преди това има 5,6 и вчера беше много разстроена.Ако има мами  които са учителки нека се включат и ми кажат колко 6 трябва да изкара след тази 2 за да я оправи и за срока да има 6 ?Моля да ми пишете за да я успокоя!Благодаря ви предварително

# 1
Не работя като учител, макар да съм завършила за учител по математика. Срочната оценка се определя по формулата - сбора на всички оценки се дели на броя на оценките (в момента има 5,6,2 сбора е 13 делено на 3 оценки се получава 4,33, т.е ако сега трябва да и поставят срочна оценка ще 4) можеш сама да сметнеш колко шестици и трябват. Но в много случай се пишат по преценка на учителя, ако тя получава само шестици след тази двойка самата учителка може да прецени, да не я взема в предвид (2-ката).
Със сигурност във форума има действащи учители и може да ти дадат по точен отговор, но според мен ако получава само 6-ци (независимо колко са), може спокойно да и пише шестица, това е моето мнение.

# 2
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
 Чисто аритметично,трябват още много шестици.
 Но си зависи от учителя,ако вижда,че детето се старае може и след две шестици само да и остави 6.
 Успокой детето-дори и да има 5 ,втория срок има шанс да оправи нещата. Hug
 Но за мен това не е най-важното,говори с детенцето,не е станало нищо кой знае колко фатално.Ти си тази,която трябва да я успокои. Peace

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
 Просто и обясни,че оценката не е най-важна! Всеки има лоши дни, може би ще има и други по-слаби оценки,но не трябва да ги приема толкова навътре.Да си учи,да си знае, пък дали ще има 6 или 5 ,какво зачение има?!
 Иначе мамите са прави - ако има само 6, дори за 1-ви срок да има 5, за годината може да я оправи.
 Успех, и не забравяй,че оценките са нещо субективно , важни са знанията  Peace!

# 4
  • Мнения: 168
Струва ми се, че проблема не е въпросната двойка, а това че се притеснява да говори, когато я изпитват.

# 5
  • Мнения: 247
А на мен ми се струва, че основният проблем е бележкарството. Получило една двойка- голяма работа. Нямало да има шестица за първия срок- голяма работа. Човек и природа се учи в трети клас, ако не се лъжа. До това време детето би трябвало да се е научило да разказва пред дъската. Моята дъщеря е във втори клас и вече разказват пред дъската по Околен свят.
Важно е авторката да покаже на детето си, че не оценките са важни, а самите знания. А ако проблемът е в това, че детето се стеснява или паникьосва пред дъската, винаги може да се помоли учителката да го изпитва писмено. Варианти много.

# 6
  • София
  • Мнения: 1 508
А ако проблемът е в това, че детето се стеснява или паникьосва пред дъската, винаги може да се помоли учителката да го изпитва писмено. Варианти много.

Така е. Навремето на майка ми й се наложи да говори с учителката, но не за писмено изпитване, а просто за малко повече търпение, защото в началото на изпитването много се притеснявах и не можех да започна да говоря, а тя все ме юркаше и нямаше търпение да ме изчаква. Учителката прояви разбиране, и повече проблеми с изпитването не съм имала  Simple Smile

# 7
  • София
  • Мнения: 11 712
А на мен ми се струва, че основният проблем е бележкарството. Получило една двойка- голяма работа. Нямало да има шестица за първия срок- голяма работа. Човек и природа се учи в трети клас, ако не се лъжа. До това време детето би трябвало да се е научило да разказва пред дъската. Моята дъщеря е във втори клас и вече разказват пред дъската по Околен свят.
Важно е авторката да покаже на детето си, че не оценките са важни, а самите знания. А ако проблемът е в това, че детето се стеснява или паникьосва пред дъската, винаги може да се помоли учителката да го изпитва писмено. Варианти много.
Децата са различни!Едно може да се притеснява,друго не!Генерални обобщения от рода на трябва да се е научило не звучат убедително...
Още повече майката казва,че се е притеснило.Каквито и умения да имаш,може да ти се случи да си глътнеш граматиката...

Към авторката:Прави са момичетата,които са казали,че не 6-цата е най-важна в случая.Обясни го това на детето си.Много по-важно е да не стане бележкарка,отколкото факта да има 6 за 1 срок.
Сигурна съм,че ако то редовно учи независимо от двойката спокойно пак може да има шестица.Може учителката умишлено да и е написала,за да я стресне.

# 8
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
Благодаря на всички мами които се включиха  в форума.Наистина дъщеря ми ги има знанията и затова има само 6 ,никой предполагам,че няма да и направи подарък,а що се отнася до бележкарството не съм съгласна защото тя е свиканала да си учи и това направо я панира.Затова става въпрос,но тя мисли още утре да си  я оправи.

# 9
  • София
  • Мнения: 62 595
Недей да се шашкаш толкова заради една двойка. До голяма степен нещата зависят от учителката - доколко познава детето и обичайното му поведение. Няма нужда да броите евентуалните бъдещи шестици, защото само ще се побъркате.
Ако детето се притеснява да говори изобщо пред хора е добре да поработите по този въпрос - да говорите или да дадете възможност на детето да се изявява пред публика в някое извънкласно занимание.

# 10
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
не,аз не се шашкам ,а детето ми е доста отворено и е оперено,но аз мисля че проблема е в самата учителка,първо защото е вече доста възрастна а не знам защо не си ходи ,а и други мами от нашия клас имат оплаквания от нея

# 11
  • София
  • Мнения: 62 595
И аз имах такава учителка. Научих се да не й се връзвам, но това ми костваше доста. Сега мисля, че ми е било от полза, защото всякакви щъкат под небето. Имам чувството, че сега мога да говоря и пред Дракула.

# 12
  • Мнения: 247
Ali&Meli , въобще не си ме разбрала какво казвам. Ама то е така, когато се чете избирателно и повърхностно.

Към авторката: Ако учителката е единствената причина, струва ли си да си хабите нервите и психиката и ти и детето, за да и се доказвате? Аз мисля, че не и бих си преместила детето в съседния клас или училище. Детската психика е толкова крехка и детето лесно може да се прекърши още в най- ранна възраст.

# 13
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
не,аз не се шашкам ,а детето ми е доста отворено и е оперено,но аз мисля че проблема е в самата учителка,първо защото е вече доста възрастна а не знам защо не си ходи ,а и други мами от нашия клас имат оплаквания от нея
Ха, позната история, затова и съветът ми бе такъв.Ние имаме същите проблеми с англичанката.Гола вода е, милата , и понеже моето дете е много добро ,има време за размисъл ...10 секунди.За една дума/казан синоним, но неприет/ му писа...3.Детето беше разочаровано, но аз го успокоих.Казах, че ако реши може да се яви на комисия в края на годината, и пред други учители да покаже колко знае. Така че и това е вариант за вас. Ако децата са добри - не си струва местенето заради една откачена г-жа /това е лично мнение/.Знанията никой не може да им вземе!

# 14
  • Мнения: 377
Ха, позната история, затова и съветът ми бе такъв.Ние имаме същите проблеми с англичанката.Гола вода е, милата , и понеже моето дете е много добро ,има време за размисъл ...10 секунди.За една дума/казан синоним, но неприет/ му писа...3.Детето беше разочаровано, но аз го успокоих.Казах, че ако реши може да се яви на комисия в края на годината, и пред други учители да покаже колко знае. Така че и това е вариант за вас. Ако децата са добри - не си струва местенето заради една откачена г-жа /това е лично мнение/.Знанията никой не може да им вземе!
newsm10
Все едно говориш за учителката по английски на моята дъщеря! И ние така - за да им докаже, че не знаят им даваше n-тото значение на думата от речника и после ако кажеха нещо друго (макар и първото и основно значение) пишеше 2. И аз като тебе казах, че ако иска може да се яви пред комисия и нещата се укротиха.

Така че Делчева, явно всички сме се парили от такива учители! Успокой детето, че за теб е важно, че тя има знания, кажи й, че я обичаш, независимо дали ще ти донесе 6 или 2.   bouquet

# 15
  • Мнения: 516
Не съм чела отговорите. Моето мнение е, че не бива да си оценкаджийка. Важното е детето да е спокойно и да се отпусне в клас. Учителката може да прецени, кога е инцидентно незнание и кога е системно. Ако толкова я притеснява тази двойка, може да подготви няколко урока и да помоли учителката да я изпита за поправяне на оценката. Оценките не трябва да са цел, а резултат.

# 16
  • тук-там
  • Мнения: 4 269
а бе човек и природа не е ли 3-ти клас - защото малката  щерка го учи..... какви си тия напъни още от трети клас - че и пресмятате колко евентуално ще изкара втория срок, че и за годината....боже- дай на детето да диша. даже и учителката да е виновна, още отсега ли се борите за оценки . щом е отличничка значи е умно детето - много важно - 2-ка. моята ги носеше от първи клас /не в бележника - щото нямаха/ - и то по математика - а вече втора година е в първите 10 в пловдив от състезания точно по математика.

# 17
  • София
  • Мнения: 320
Почти сигурна съм ,че учителката знае точно за колко знае детето и няма да има впредвид тази 2-ка изобщо. Случвало ни се е същото с друг предмет и на родителска среща учителите са ми обиаснявали как много добре знаели детето колко е умно и за каква оценка е, но са писали въпросната 2-ка заради някоя от причините- за да не се отпуска,за да се стегне и да продължи да учи така,за да приема точно този предмет по сериозно и др.
След родителска среща и разговор с госпожата ще се убедиш ,че е така...

Все пак успех с поправката и да се похвалите....

# 18
  • София
  • Мнения: 11 712
Ali&Meli , въобще не си ме разбрала какво казвам. Ама то е така, когато се чете избирателно и повърхностно.


Можеш да си сигурна,че не е избирателно и повърхностно,особено когато цитирам някого. Peace

# 19
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
Благодаря ви Мами за разбирането.Става въпрос за 6 клас,а тук материала е по-сложен,но днес вече сме по-спокойни заредени много положително за да покажем отново знанията си.Надявам се да в и се похваля след обяд.

# 20
  • Мнения: 377
Стискаме палци!  newsm10

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
.... днес вече сме по-спокойни заредени много положително за да покажем отново знанията си.
Поздравления! Това е най важното - положителната енергия  Laughing.Успех, и да се похвалиш   bouquet!
 П.С. Ние сме в 5 клас, и материала наистина е сложничък.Добре ,че нашата г-жа е страхотен преподавател! Всичко им обяснява и показва нагледно, а  децата много лесно асимилират урока!

# 22
  • Мнения: 320
Ами и моята дъщеря е шести клас и е отличничка.Най-ниската й оценка е 5 по история.Но оценката дори не беше реална-госпожата й поправила нещо,което Леда е написала правилно.Дъщеря ми й показала учебника/или по-точно въпросната годината/и госпожата й казала,че ще и поправи оценката на 6,но това не стана.......Няма значение дали дъщеря ти  е изкарала 2,важни са знанията.В края на годината ще се види кой какво знае......... Hug

Общи условия

Активация на акаунт