Не ходете в магазин от АдоЯ за вашето бебе на фирма Креми74!!!

  • 2 517
  • 31
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 13
Мили майки искам ад ви разкажа за възмущението си от този магазин намира си в Люлин бл.549 срещу маг.Витоша. Собственичката е една дама на средна възраст която си мисли че други магазини няма и че клиентите са й длъжни.Отивайки да пазарувате се сблъсквате със следното нещо доста завишени цени чакани по 15 мин. да си приключи тел.разговори въпросната дама а когато това стане и очаквате да ви се обърне внимание тя просто ви обръща гръб и излиза от магазина тъй като има два един до друг! Присъствах на следното нещо: след дълго чакане от страна на младо семейство да им бъде обърнато внимание- обясниха че идват за едно детско креватче което со запазили по телефона за сумата от 400лв. Госпожата нагло им отговори да креватчето го има но е 410лв. ако искате ако не това е положението!!! Shocked Представяте ли си. Купувачите обясниха че след многократни разговори по телефона цената е била една и съща 400лв. Да ама не ако искате и се обърна на другата страна. Грубо отношение и самонадеяност. Моля ви такива хора нямат място на пазара има толкова много магазини и прекрасно отношение!!! Не ходете там!!!

# 1
  • Мнения: 479
Аз също не останах с добри впечатления от този магазин  Naughty Купихме от там колчка, като щяха да докарат зимното чувалче и дъждобрана към количката "следващата седмица". Нищо подобно. Чаках няколко месеца, като всяка седмица ми казваха "следващата"  Close И да, тази лелка съвсем не си прави труда да е любезна.

# 2
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Този магазин е многократно обсъждан!
Аз ходих чак до там да купувам дрешки на КАНЗ, защото бяха на 50% по-евтини от ЦУМ.
Едната беше дефектна и ми я върнаха! Госпожата, че е странна, така е. Да, но пък аз я накарах да бъде любезна с мен и не съм имала проблеми.

# 3
  • Мнения: 2 524
Копвам си поста от друга тема, която не беше предназначена само да въпросния магазин:
Цитат
Личен бойкот от мен има магазин от "А до Я" в ЖК Люлин, София, поради следната случка:
Мъжо направил неква "далавера", взел сума около 300 лева и решава инцидентно да ме води да пазаруваме за малкия. Измъква ме от вкъщи по непретенциозен анцунг и с прическа "кукуригу" и се запътваме към въпросния магазин. Събота, към 17 часа. Спираме пред магазина, мъжо се изважда от джобовете, щото получава нервна криза от моите пазари. Пристъпвам прага на въпросния шоп с една крачка  навътре и ме посреща една баба, явно във вечна менопауза, с думите :
"Не можете да влизате".
Виждам, че има две бременни жени, които обикалят и отговарям :" Да, но вътре има клиенти на магазина, явно е не е затворен, защо не мога да влизам? Просто ще разгледам, ОК?"
Бабата продължава: "Край, не може. Имам тези две бременни да оправя и това е. С другата продавачка сме се заели със тях, нямаме трети човек, който да ви следи!".
Излязох си и обясних на туй същество, че и да иска повече няма да стъпя в магазина, камо ли да си оставя парите там /нищо че се славят като единствените вносители на "KANZ", има и други марки детски дрехи със същото качество и цена/.

Дано въпросната дама или синът й четат тук, да разберат, че така търговия не се прави.

# 4
  • Мнения: 549
Аз също повече не бих си направила труда да отида до там.Собственичката на магазина се държи супер нагло и наистина явно си мисли че е по по най #2gunfire Ходих да видя какви обувки има а тя ми отговори-ами обувки сме поръчали само за личните ни клиенти и повече няма да продаваме ShockedБооооже мили за ква се има Whistling JoyМагазини бол...

# 5
  • Мнения: 9 973
и аз не съм много очарована от `шефката`

# 6
  • Мнения: 132
Шефката е странна, понякога може да е супер любезна, в следващия момент е супер незаинтересована и груба. Странна птица! И сина й е същият.
Най-интересното в цялата работа е, че търговията й върви добре вече доста дълъг период от време.  Thinking

# 7
  • Мнения: 4 428
Аз се отказах да ходя до там след тел разговор с някаква жена от маганина. Може и собственичката да е.
На страницата им пише, че правят безплатна доставка и може да се поръчва он-лайн и има линкове на сумати фирми.
Мен ме интересуваше дрешки на АЗИЗ бебе. Обадих се да питам как мога да си поръчам няколко гащеризончета.
Жената ми каза, че въобщ ен работели с АЗИЗ бебе и нямали он-лайн поръчка и доставка  Shocked
Щом така безочливо заблуждават потенциалните си клиенти с таква реклами по сата им, няма какво да очаквам от такъв магазин  Crossing Arms
Добре, че не се разходих до другия край на София, за да го разбера  Crossing Arms

# 8
  • Мнения: 482
Ха каква темичка имало Simple Smile
Аз преди година и половина се въздържах да пусна такава, за да не влияя на други.
Абе с две думи магазина ми харесва - готини дрешки има - на KANZ, аз лично не съм ги виждала другаде. Че се държат грубо - грубо се държат, аз съм си търпелива по принцип и това го издържах, а и при покупките които правихме тогава, чак толкова грубо не се държаха. Да обяснявам в подробности какво, как и защо са ми се държали и как са постъпъли в ситуация с дефектна дрешка - май няма смисъл, по простата причина че друга случка ме накара да не влизам в този магазин, а случката е измама с кредитна карта.
С две думи избирам аз там някакви неща - стойност 150 лв. (но стойноста няма никакво значение не бих приела това и за 5 лв и за 500 лв.) и подавам кредитната си карта. Картата бива взета и занесена зад една завеса, след малко бива върната с думите - ами съжеляваме но няма връзка в момента. До тук добре - това се случва често в България, не ми прави впечатление. Мъжа ми вади пари в брой и плаща. Всичко точно ... докато не си видях разпечатката на кредитната карта и там на незнам си коя позиция виждам - 150 лв. - от А до Я за бебето. Обаждам се веднага в банката да оспоря плащането, бивам свързана веднага със съответиня човек и той ми обяснява какво да направя - да отида до които и да е клон и това да го пусна писмено и че той се захваща със случая. Изрично го попитах - от мен изисквали се нещо друго, да се свързвам с тях и т.н. - той ми отговори "Не", това вече е работа на банката. И така. И до тук нещата бяха нормални. Един прекрасен ден от банката се свързват с мен и ми казват - ама от магазина твърдят че да станала е грешка, но те са ви издирили и са ви върнали парите  Shocked и вече след това изречение лично за мен не става въпрос за грешка, объркване или каквото и да е там неволно действие. Както и да е - отговорих че такова нещо няма, че бих искала да ми бъде предоставено лисчето за плащането с моят подпис или какъвто и да е документ върху който има моят подпис. Седмица по-късно парите бяха върнати в кредитната ми карта, и никога повече не съм стъпвала във въпросния магазин, чак и яд ме хвана че им направих доста оборот преди този случай.
Имайте едно на ум и кредитни карти там не вадете  Sunglasses

# 9
  • Мнения: 1 322
Аз въпросната госпожа от магазина никога не съм я виждала в добро настроение.

# 10
  • София
  • Мнения: 1 476
Мислех да го посетя, точно заради дрешките KANZ, но определено ме разубедихте, няма да стъпя там  Naughty

# 11
  • София
  • Мнения: 6 363
от както чета тия форуми от преди 3 години, непрекъснато се пускат възмутени отзиви за тоя кокошкарник. би трябвало да е фалирал отдавна, ако в България важаха правилата на свободната търговия. но явно тук важат някакви други, щом след такова малоумно обслужване и нагли кражби, продължават да виреят.

storm_76, навремето собственичката пишеше тук в темите за нея и водеше бурни дебати даже Simple Smile

# 12
  • Мнения: 304
И аз не съм доволна от този магазин. Винаги гледат да ми набутат много скъпи неща, а не тези които съм си харесала. Веднъж като отидох там си бяха опънали една софра с едни шунки, луканки филии хляб не благоволиха дори "добър ден" да кажат каму ли да ме обслужат. Претупаха ме на двена три, за да си довършат обяда. В магазина има хубави стоки и аз с удоволствие бих пазарувала, ако обслужването беше на ниво.
И за пореден път се оказва че отношението към клиента продава стоката. За съжаление в този въпросен магазин "ОТ А ДО Я" отношение нямааааа. Sad

# 13
  • sofia
  • Мнения: 1 426
Пак ли тоя магазин, дали вече има някой, който да пазарува там  newsm78. Стори ми се, че видях още един със същото име в Люлин. . Да не се бутате само в един, има и още  Laughing.

# 14
  • Мнения: 54
Много отдавана преди 2-3 г.имаше подобна тема...явно нещата в този магазин въобще не са се променили

# 15
  • София
  • Мнения: 3 688
А пък въпросната дама регулярно пуска една и съща тема  Wink

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=347925.0

# 16
  • Мнения: 304
Ами нормално да пуска една и съще тема няколко пъти. То като те ядосат и  #Cussing out

# 17
  • Мнения: 1 006
Мили майки искам ад ви разкажа за възмущението си от този магазин намира си в Люлин бл.549 срещу маг.Витоша. Собственичката е една дама на средна възраст която си мисли че други магазини няма и че клиентите са й длъжни.Отивайки да пазарувате се сблъсквате със следното нещо доста завишени цени чакани по 15 мин. да си приключи тел.разговори въпросната дама а когато това стане и очаквате да ви се обърне внимание тя просто ви обръща гръб и излиза от магазина тъй като има два един до друг! Присъствах на следното нещо: след дълго чакане от страна на младо семейство да им бъде обърнато внимание- обясниха че идват за едно детско креватче което со запазили по телефона за сумата от 400лв. Госпожата нагло им отговори да креватчето го има но е 410лв. ако искате ако не това е положението!!! Shocked Представяте ли си. Купувачите обясниха че след многократни разговори по телефона цената е била една и съща 400лв. Да ама не ако искате и се обърна на другата страна. Грубо отношение и самонадеяност. Моля ви такива хора нямат място на пазара има толкова много магазини и прекрасно отношение!!! Не ходете там!!!
А вие сигурно сте шефката на конкурентния магазин? Mr. Green

# 18
  • Мнения: 375
в този магазсин са луди наистина.

# 19
  • Мнения: 178
А вие сигурно сте шефката на конкурентния магазин? Mr. Green
[/quote]
"Конкурентният магазин" отдавна затвори, просто хората не издържаха на безпрецедентния натиск.

# 20
  • у нас
  • Мнения: 5 716
разгледах въпросния сайт, но наистина щом имат такова отношение към клиентите си по-добре да не се пазарува от там.  Peace

# 21
  • Мнения: 1 745
Ооо,и аз пазарувах от тоя магазин.Мен ме насочиха,понеже може да си избереш нещата преди да се роди бебко,да капарираш и после да ги вземеш когато дойде времето!Да,ама ние харесахме едно легло,но имало само розово,а ние искахме бреза (каквото и взехме) и й казахме,че ще помислим и ще се обадим да поръча!После ходихме за ваничка и стойка и мъжа ми нещо се скара със сина й! Mr. GreenАма той много тъпо парче!Нещо се озъби на мъжО,а той как обича да си трае... Whistling  Laughing Абе аз повече не стъпнах там. Naughty

# 22
  • София
  • Мнения: 619
 Laughing Присламчвам се и аз към разочарованите.Сестра ми е клиентка там от 4 години, през последната 5-та вече не ходи.Аз ходих там на 3-4 пъти и край.Ще ви кажа как оцелява...ами набрала си е клиентела към която е мноооого любезна:митничари и т.н............Не се ядосвайте ще и спре кранчето! Whistling

# 23
  • Мнения: 307
Вече не ходя там, поради гореописаните причини.  Simple Smile В крайна сметка магазини бол.  Wink

# 24
  • София
  • Мнения: 518
Посетих този магазин веднъж и не бих повторила Naughty

# 25
"Не ходете в магазин от АдоЯ за вашето бебе  на фирма Креми74!!! "- Е аз пък отидох, за да видя какво пък толкова му е лошото? И чесно казано - съм доволна. И двамата собственици - предполагам  - бяха там. Прочетох коментарите до тук и се чудя, как може такъв спретнат и отлично зареден магазин да е наречен "кокошарник'' newsm78.  Явно не сте посещавали  Штъркел.. затова...Аз лично търсех подарък за 10г си племеник, но не пропуснах да поогледам и бебешорските неща Simple Smile Страхотно е заредено, нещата са качествени и не съм съгласна , че цените са завишени.Купих на племеника си блуза и суичер на KANZ и цените бяха по-ниски от магазин Малък Мечо на Патриарха. Отнесоха се любезно с мен, въпреки, че беше края на работния ден а и имаше и други клиенти. Така, че - съжалявам за тези, които са недоволни, но лично аз мисля, че магазина си е супер и  над нивото на останалите люлински магазини! На който са му високи цените  - магазини други  бол, а и Руския пазар е наблизо...

# 26
  • Ловеч
  • Мнения: 184
Ходих преди десетина дена на опознавателна обиколка, чакаме бебе през март  Simple Smile . Питам възрастната дама - колко струва при тях помпата за кърма на Чико, а тя като ми се сопна - ми нали обикаляте, те навсякъде цените са едни и същи, аз  Shocked . Влезнах в съседната зала с количките, изненадах се че има моделът дето съм си го харесала, зарадвах се като малко дете, таман няма да се разправям с доставки от чужбина. Да ама не! Започвам аз отдалеч: харесала съм си един цвят.... така и така, а дамата: Не! Помислих че нещо не ме е разбрала и пак започнах тази количка, в този цвят, гледала съм в чужди сайтове, има ги....... пак същият отговор, не, не е възможно, има само червени и сини, ама сини не се знае кога ще се внасят пак, има само червени, ако искате. Реших и за цената да попитам, паднах, не стига че не може да ми продаде това което искам, че и ще ми излезе с 300лева повече отколкото да си го поръчам от чужбина и то барабар с куриера. Заявих и какво смятам да направя и се изпарих от местенцето.
Проблемът не е само на този магазин, ами на търговците в страната като цяло. Абе хора, на крак съм ви дошла с корема, може ли да слагате едни маржове х2 и да се държите с клиентите като с последните утрепки.
Ще си направя една тестова доставка и ако е ОК всичко ще пусна една темичка по случая, в крайна сметка сме тук за да си помагаме, а иначе... теглете им по една дълга и не се ядосвайте   bouquet

# 27
  • Мнения: 13
 На desiat и на "бъдеща свекърва" ще им отговоря,че не съм от конкурентен магазин малко мисъл да потече сумати страници с възмъщение и то се от конкурентни магазини? Айде де! Ама нищо не се учудвам на коментара типично българска за съжаление черта! Да търси под вола теле! Хубав ден! Peace

# 28
  • Мнения: 13
А и още нещо това,че темата я има два пъти не е моя вина. Пускала съм я само веднъж. Грешката се дължи на модераторите не на мен! А за предзи две три години не мога да кажа не съм чела. Съжалявам Peace

# 29
  • София
  • Мнения: 137
Въпросния магазин ни върза да чакаме креватче, което поръчахме там - 3 седмици! При обещани 2! Обаждам се да ги питам, какво се случва с доставката /след 2-та седмица/ и ме пита, въпросната дама - ама, какво толкова, нали още няма бебе!?! Shocked Ще го получиме на 15.12.-ОК! Действието се развива сега, имам броени дни до термина, а креватчето го поръчахме на 21.11.! След края на 3-та седмица /на 15.12./, НИЕ им се обаждаме /уговорката беше, те да ни информират, не ние да ги търсим!/, ами креватче всъщност, няма да има!? И коментар, че не били качествени да си изберем друго от магазина  #Crazy Аз бях бясна - ще раждам ли или ще ходя да избирам креватче!?! В крайна сметка си всехме капарото и добре, че намерихме същото креватче на друго място! И да, определено жената се е държала много арогантно и с мъжа ми. Така сякаш е единствения магазин в страната, нямам думи!

# 30
  • София
  • Мнения: 3 524
Посетих този магазин веднъж и не бих повторила Naughty
хм и аз така. макар че си купихме няколко неща, определено мисля че собственичката имаше проблем с прекалено самочувствие, но жива и здрава, който се опари, няма да повтори Rolling Eyes

# 31
Здравейте,аз съм нова в този форум, но забелязах че се коментира вече този магазин на КАНЦ в Люлин многократно.Та аз тези почивни дни ходих със съпругът ми до Пловдив по празниците при едни наши приятели и като им споменах за детски магазини те ме заведоха в Пловдивският КАНЦ та там отношението беше много по добро и подобаващо от на въпросната дама в Люлин.Изборът на дрешки също беше доста по голям от този в Люлин.

Поздрави Peace

Общи условия

Активация на акаунт