25% намаление в Хиполенд

  • 73 481
  • 556
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 68 743
Ей  ама как са се покрили. В началото отговаряха...

# 481
  • Мнения: 555
Като им пратиш КЗП стават изключително любезни и сами почват да те търсят  Grinning

# 482
  • Мнения: 1 018
Аз получих смс утре да чакам доставка.

# 483
  • Мнения: 143
Така... Отново съм аз. Днес доста упорито звънях на телефона им и след повече от 10 неуспешни опита най - после говорих с жив човек  Laughing  Та дамата обясни, че изоставали с поръчките, но нямало как да се обадят на 5000 човека и ми благодари за търпението. То аз търпение нямам хич, ама и избор много нямам, освен да отида и да си купя поръчаното на редовна цена  Wink  В крайна сметка имам създадена товарителница, но пратката не е потеглила все още. Чакането продължава.

# 484
  • Варна
  • Мнения: 4 933
Нищо ново... всяко година едни и същи номера. Как не се научиха... не знам!
Лошото в случая е, че КЗП може нищо да не може да направи. Трябва да се прочетат условията, т.к. няма договор, а тези 14 дни са срок за обработка на заявка -> в интерес на търговеца.

# 485
  • Мнения: 555
В момента, в който съм сложила отметка при регистрацията си, съм подписала договор, че съм съгласна с условията им. В условията им за поръчки направени на 18ти ноември пише "Доставките на поръчки, направени в периода от 00,00 до 23,59 часа на 18.11.2016 ще се доставят в рамките на 14 работни дни!"
Така. 14 работни дни минаха. Информация никаква.

Четем нататък:
VI. СКЛЮЧВАНЕ, СЪДЪРЖАНИЕ И СЪХРАНЯВАНЕ НА ДОГОВОРА
Чл. 10. (1) Договорът за покупко-продажба между Доставчика и Потребителя се счита сключен в момента, в който Доставчикът потвърди чрез електронно съобщение до Ползвателя поръчката на Ползвателя като посочи в потвърждението номера на поръчката и номера на товарителницата за изпращане на съответната стока на посочения от Ползвателя адрес.

(3) Ако Доставчикът не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки, той е длъжен да уведоми за това Ползвателя-потребител и да възстанови платените от него суми в срок до 14 работни дни от датата, на която Доставчикът е следвало да изпълни задължението си по договора.

Чл. 20 Всички продавани в електронния магазин стоки  са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба, съгласно ЗЗП.

Чл. 22. (1) Доставчикът доставя и предава стоката на Ползвателя в определения при сключването на договора срок.
(2) Ако срокът по ал. 1 не е изрично уговорен между страните при сключването на договора, Доставчикът доставя и предава стоката в разумен срок, но не по-късно от 45 дни.



# 486
  • Мнения: 68 743
Мисля, че не си права. Като пускаш поръчката, ти само отправяш оферта към съконтрахента си. Едва когато той приеме офертата с насрещно волеизявление, тогава имаме сключен договор.

На 18.11. ти отправяш само оферта към него. Той приема поръчката едва когато ти изпрати номер на товарителница. До тогава-няма договор.
Аз имах приемане на моята оферта едва миналата седмица и в мейла пишеше, че Хиполенд приема предложението ми...тоест тогава сключихме договор Mr. Green

# 487
  • Русе
  • Мнения: 5 350
И още нещо - късното изпълнение или неизпълнението може да не те удовлетворяват вече.
Ако си платила предварително имаш право да си искаш сумата обратно.
Освен това Потвърждението трябва да съдържа всичко упоменато.
Така де с две думи не са си изпълнили нищо.

# 488
  • Мнения: 68 743
Девил, какво изпълнение? Те нямат още сключен договор. Изпълнението е след сключването на договора..

# 489
  • Русе
  • Мнения: 5 350
teta75 ММ като поръча получи потвърждение, че поръчката е приета и номер. Втори мейл с товарителница така и не дойде. Директно SMS от куриер.
Спиди доствят през ден, т.е. ако е пусната поръчка вчера в последния ден, утре ще има известие за получаване (товарителница).

# 490
  • Мнения: 68 743
Разбирам.
Аз коментирах моята поръчка....потвърждение получих след три седмици чакане, или след 10 работни дни. Тогава сключихме договора.. Изпълниха го накрая.

# 491
  • Русе
  • Мнения: 5 350
Истината е, че нещата се случват при всеки различно.
Някъде спазват всичко написано, някъде - не.
П.П. Иначе си абсолютно права как трябва да стават нещата според дебелите книги.

# 492
  • Варна
  • Мнения: 4 933
Четем нататък:
VI. СКЛЮЧВАНЕ, СЪДЪРЖАНИЕ И СЪХРАНЯВАНЕ НА ДОГОВОРА
Чл. 10. (1) Договорът за покупко-продажба между Доставчика и Потребителя се счита сключен в момента, в който Доставчикът потвърди чрез електронно съобщение до Ползвателя поръчката на Ползвателя като посочи в потвърждението номера на поръчката и номера на товарителницата за изпращане на съответната стока на посочения от Ползвателя адрес.

(3) Ако Доставчикът не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки, той е длъжен да уведоми за това Ползвателя-потребител и да възстанови платените от него суми в срок до 14 работни дни от датата, на която Доставчикът е следвало да изпълни задължението си по договора

Ето отговора на всичко. То е написано. Договор се сключва от момента, в който се получи мейл с товарителница, следователно който не е получил такъв няма сключев договор с Хиполенд и не може(няма основание) да има претенции към тях.
3 е вече при сключен договор.

Доставките на поръчки, направени в периода от 00,00 до 23,59 часа на 18.11.2016 ще се доставят в рамките на 14 работни дни!" Това тяхно съобщение, да, нарушават, но доставки се правят след сключен договор, т.к. пак си измиват ръцете.
Някой ако иска да сезира КЗП, но не мисля, че ще има ефект. Могат да съдействат за възстановяване на сума при вече платени поръчки или срока спазва ли се, но при наложен платеж няма какво да изискат.

Последна редакция: пт, 09 дек 2016, 16:52 от eli70o0

# 493
  • Мнения: 9 716
Не съм сигурна, че това е така по закон. Ако има противоречие в условията им и закона, важи законът.

# 494
  • Мнения: 555
Имам приета поръчка в статус "обработва се" с номер, моите данни за доставка и какво точно е поръчано. Повече от това какво?
Освен това човек като не му  е ясно вдига един телефон и пита какви са му правата. Или пък чете:
http://www.ecc.bg/%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B8/9/%D0%B5- … 0%D0%BD%D0%B5.htm

"Право на доставка в срок

Вашата поръчка трябва да бъде доставена в срок от 30 дни, освен ако не сте се уговорили с търговеца нещо друго."

Интересно ми е ако бях направила онлайн поръчка преди или след тази дата пак ли щях да чакам почти месец? Просто си разсъждавам.  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт