Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

за Milumil 1

  • 12 юли 2006, 13:52 ч.
  • Преглеждания  305  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • Бургас
  • Мнения: 174
Здавейте мамчета!
Смених АМ на моята дъщеря, от Селия минах на Milumil 1 и сега има растройство. Та въпросът ми е дали се получава от смяната на млеката или причината е друга. Grinning

Реклама
# 1
  • Варна
  • Мнения: 3 027
ако продължи повече от 2 дни трябва да се консултираш  с педито , давай запичащи храни и повече вода
винаги има реация при смяна на мляко - запек или разртойство докато свикне

# 2
  • Варна
  • Мнения: 3 027
леле не видях че е на 2м бебето , а писах за храни

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 927
Моят син беше на Milumil 3, след като навърши годинка, дотогава се кърмехме. Не е получавал разтройство от него, но при вас може да се е получило от смяната.
Разтройството може да е причинено и от вирус, затова следи температурата и задължително се консултирай с педито. Той ще ти каже какво мляко да вземеш, ако е от млякото   bouquet

# 4
  • София
  • Мнения: 660
от смяната на ам е

# 5
  • Велико Търново
  • Мнения: 5 997
Веднага на лекар!Не искам да те плаша,но разтройството най бързо мори бебетата.Възможно е да е и от смяната на АМ,но за твое успокоение посети педито!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт