Има ли пазарували в Данет?

  • 2 115
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 6 323
Но от Данет имат нахалството да искат такса за уговорен час

"Нахалството" всъщност е такса на куриерската фирма, а не на ДаНет!

ВСИЧКИ куриерски фирми налагат подобна такса при изискване за доставка в определен час.
Както може да се види - подобна такса има и в другите онлайн магазини, като в някои от тях тази такса дори е по-висока.

Освен това, при получаване на стоката от офиса на ДаНет, клиентът не заплаща нищо допълнително, освен цената на стоката, докато в други онлайн магазини изискват при получаване на стоката на място, да се заплаща от 50 до 75% от таксата за доставка в гр. София.

Подчертавам "онлайн", тъй като както за доставки, така и за цени, асортимент и наличности не може да се прави сравнение между голям реален магазин, който предлага и онлайн продажби и 100% онлайн магазините, които са зависими от наличности в складовете на производителите и вносителите и от доставката на тези стоки от тях до офиса на онлайн магазина.

Факт е, че в България онлайн търговията е все още в началото на развитието си и тепърва ще се разсраства и (силно се надявам) ще става все по-удобна, бърза и гъвкава, така че да е от полза за все повече потребители. Разчитам и на това, че и куриерските услуги също тепърва ще се развиват в тази посока, така че да могат да покрият нуждите на този пазар, спрямо специфичните му нужди, така че да са доволни клиентите (както от цени, така и от срокове), а и търговците, които са избрали този вариант за предлагане на стоки, да не понасят негативи заради това.

# 16
  • Мнения: 1 547
Освен това, при получаване на стоката от офиса на ДаНет, клиентът не заплаща нищо допълнително, освен цената на стоката, докато в други онлайн магазини изискват при получаване на стоката на място, да се заплаща от 50 до 75% от таксата за доставка в гр. София.

Хич не ми е работа, а и не искам да предизвиквам полемики, но това ми се струва абсурдно. Имаме онлайн магазин от 4 години и смятам, че функционира добре. Пазарувам много често онлайн, защото този начин на пазаруване ще се налага все повече и повече. никога досега не ми се е случвало да ми искат пари за доставка, след като на практика не е извършена такава - нали си отишъл на крака да си вземеш поръчката.  newsm78

Струва ми се обаче, че трябва да помислите за разяснителна кампания. Защото интернет ще ползват все повече и повече хора, които досега не са имали досег с мрежата и на които трябва да им бъдат разяснени предимствата и недостатъците на този вид пазаруване.
И още нещо - дали ползвате услугите на оптималната куриерска фирма? И дали да не помислите с изпращане на нещата до поискване? До съотвения офис на куриерите в съответното населено място? Или да изпращате поръчките и по пощата? Допускам, че така ще намалее броят на недоволните "вързани" у дома чакащи клиенти.

Наслука!  Peace

# 17
  • Мнения: 6 323
Освен това, при получаване на стоката от офиса на ДаНет, клиентът не заплаща нищо допълнително, освен цената на стоката, докато в други онлайн магазини изискват при получаване на стоката на място, да се заплаща от 50 до 75% от таксата за доставка в гр. София.

Хич не ми е работа, а и не искам да предизвиквам полемики, но това ми се струва абсурдно.

И на мен ми се струва абсурдно, но съм го срещала нееднократно и е факт, че го има като практика (мога веднага да посоча къде, но не искам да навлизам в директни противопоставяния и сравнения).

И още нещо - дали ползвате услугите на оптималната куриерска фирма?

Да. Различните куриерски фирми включват различни градове в съответните ценови зони.
Например при една куриерска фирма даден град може да е в първа зона, а при друга куриерска фирма същият град да е във втора, че дори и трета зона (т.е. таксата за доставка е различна).
В зависимост от населеното място, ние избираме тази, която предлага най-изгодната за клиента такса, изпращаме и до врата, и до поискване, а и всеки клиент може да получи стоката на място в офиса без да заплаща такса, разбира се.
Освен това всеки клиент има право да поиска позвъняване преди доставка, така че да не е "вързан" да чака.

# 18
  • Мнения: 4 428
Освен това всеки клиент има право да поиска позвъняване преди доставка, така че да не е "вързан" да чака.

А това защо не съм го видяла в сайта, като възможност Rolling Eyes Къде го пише

# 19
  • Мнения: 6 323
Благодаря, че обърнахте внимание на този пропуск при описанието.
Явно при някое от последвалите допълнения на описанията за доставка е премахнато по погрешка.
Вече е коригирано.

Още веднъж - благодаря за забележката!

# 20
  • София
  • Мнения: 293
На мен ми се обадиха преди доставката ...

# 21
  • Мнения: 1 101
Да поръчвала съм няколко пъти. На следващия ден ми се обади тяхна служителка, за да потвърдя заявката и това е.  Не съм имала проблеми с тях. Доставиха ми поръчката след 2 работни дни  Simple Smile

# 22
  • София-там нейде в западната част
  • Мнения: 2 050
обратна връзка се осъществява по телефона като те се обаждата да се уточните ... при мен доставката беше след повече от десет дена /тава малко не ме допадна/ ... поръчвах тази година в началото

# 23
  • Мнения: 125
поръчвала съм, и не съм доволна. Първо, нямаха половината неща, които поръчах, второ, ми доставиха тези неща, които имаха след 1 седмица.

# 24
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 289
Аз съм много доволна от тях , защото ги краднах !

Това не го разбрах  Rolling Eyes
Не съм пазарувала от Данет, точно заради условията за получаване  Peace

# 25
  • Мнения: 166
Пазарувала съм,но не съм много доволна,получих си нещата чак след 10 дена

# 26
  • Бургас
  • Мнения: 3 077
аз съм доволна! Направих си поръчката късно вечерта и на сутринта към 10 часа ми се обадиха за потвърждение! На следващия ден нещата бяха при мен в 11 сутринта! Много съм доволна.(точка.)!

# 27
  • Мнения: 2 085
Сега съм поръчала едно гърне, но се бави вече 5 дни newsm78

# 28
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
  Купувала съм количка. Не живея в София, доставиха ми я след два дни  Peace цената беше значително по - ниска от тази в магазин Штъркел например.

# 29
  • Пловдив
  • Мнения: 145
И аз съм пазарувала. Обадиха ми се минути след поръчката да се до уточним. Сутринта на другия ден поръчката беше при мен. Много съм доволна

Общи условия

Активация на акаунт