"Нахалството" всъщност е такса на куриерската фирма, а не на ДаНет!
ВСИЧКИ куриерски фирми налагат подобна такса при изискване за доставка в определен час.
Както може да се види - подобна такса има и в другите онлайн магазини, като в някои от тях тази такса дори е по-висока.
Освен това, при получаване на стоката от офиса на ДаНет, клиентът не заплаща нищо допълнително, освен цената на стоката, докато в други онлайн магазини изискват при получаване на стоката на място, да се заплаща от 50 до 75% от таксата за доставка в гр. София.
Подчертавам "онлайн", тъй като както за доставки, така и за цени, асортимент и наличности не може да се прави сравнение между голям реален магазин, който предлага и онлайн продажби и 100% онлайн магазините, които са зависими от наличности в складовете на производителите и вносителите и от доставката на тези стоки от тях до офиса на онлайн магазина.
Факт е, че в България онлайн търговията е все още в началото на развитието си и тепърва ще се разсраства и (силно се надявам) ще става все по-удобна, бърза и гъвкава, така че да е от полза за все повече потребители. Разчитам и на това, че и куриерските услуги също тепърва ще се развиват в тази посока, така че да могат да покрият нуждите на този пазар, спрямо специфичните му нужди, така че да са доволни клиентите (както от цени, така и от срокове), а и търговците, които са избрали този вариант за предлагане на стоки, да не понасят негативи заради това.