Ще си платите ли стока, повредена от детето ви в мебелен магазин?

  • 3 986
  • 90
  •   1
Отговори
Здравейте!
Имам следният въпрос, който е провокиран от една тема, в която се обсъждаше трябва или не трябва да се пускат деца в мебелни магазини. Та конкретно: Ще си платите ли стока, повредена от вашето дете докато разглеждате магазина? Примерът е напълно реален-докато родителите се консултират с продавача, детето им хваща една от пластмасовите поставки с цената и започва да чука върху една испанска маса с уникални резби и скъпа изработка, чиято цена е наистина висока.
Родителите се направили на ударени и най-невъзмутимо се изнизали от магазина.
Още ли поддържате тезата,че трябва да се влиза с деца в магазините? Моето мнение е,че не трябва да се ходи с деца когато се избира мебел, а ако това се прави, то нека родителите са доблестни да си поемат отговорността за действията на отрочето си.
 ConfusedЧакам мненията ви.

# 1
  • Мнения: 6 167
абе... ако имам пари ще платя,
ама ако нямам.. ще я излежа тая маса испанска Wink

напълно съм съгласна с твоето мнение  Peace

# 2
  • Мнения: 5 468
Ще я платя и ще се срамувам много, че детето ми е направило такава беля.

# 3
  • Добрич
  • Мнения: 1 720
Ами, аз бих платила и то задължително. Как така ще поврежда мебели в конкретния сл. и аз ще се направя на ударена и ще се изнижа.  #Crazy Аз съм за - "Който чупи - купи!"  Wink  bouquet

# 4
  • Мнения: 45
Ще трябва да платя, друг е въпроса, че след като съм решила да влеза в магазин с дете , то не трябва да го изпускам от поглед.

# 5
  • Мнения: 46 511
Какво значение има дали стоката е повредена от човек на 1, 10, 30 или 60 години? Трябва да се плати! Ако е счупено от дете, плаща родителя/настойника! А, че българите имат навика да се правят на ударени, че не са счупили нищо е друг въпрос.

... Още ли поддържате тезата,че трябва да се влиза с деца в магазините? ...

Не, разбира се, отвън да има коневръзи, за да си връзваме децата! Как така човешко същество ще влезе в мебелен магазин  Rolling Eyes
И защо само пред мебелните, има магазини с много по-скъпи стоки, пред всички трябва да се монтират Crazy

# 6
Не казвам,че трябва да се третират децата като коне /уф,че грубо звучи/, но наистина няма ли да е по-удбно на родителите да избират мебели на спокойствие и дали тенденцията е да не се вземат децата при такъв вид покупки?
Питам защото след този случай ръководството на фирмата смята да забрани влизането с деца в магазина, а същевременно не иска да ограничава и поставя в неудобство вас родителите.

# 7
  • Мнения: 817
Разбира се ,че ще платя.Но е въпрос на възпитание/на родителя преди всичко/ ,за да се избегне подобен инцидент.
Като видя ,че децата ми правят нещо нередно ,веднага ще се намеся и ще предотврътя последиците,ако не успея на реме, ще си платя щетите............... . Sunglasses

# 8
  • Мнения: 46 511
Не казвам,че трябва да се третират децата като коне /уф,че грубо звучи/, но наистина няма ли да е по-удбно на родителите да избират мебели на спокойствие и дали тенденцията е да не се вземат децата при такъв вид покупки?
Питам защото след този случай ръководството на фирмата смята да забрани влизането с деца в магазина, а същевременно не иска да ограничава и поставя в неудобство вас родителите.

Най-удобно ми е детето въобще да не ми се мотае, и в магазина, и вкъщи, и на кафето, но искам дете и го имам. Нямам роднини или друг, на който да я оставям за всяка покупка и ако магазинът има подобно изискване, ще направя оборот на друг, който не осъжда раждаемостта.

# 9
  • Мнения: 817
Ами,ако имате възможност направете детцки кът ,отделете малко пространство/все пак става въпрос за оставяне ,за не повече от 30мин/ и винаги ,ще се намери някой служител да прави компания на малчуганите.
Просто идея Wink,поне ние така си решихме подобен проблем ,в същото време е и удобство за родитлите.............

# 10
  • Мнения: 1 866
Не казвам,че трябва да се третират децата като коне /уф,че грубо звучи/, но наистина няма ли да е по-удбно на родителите да избират мебели на спокойствие и дали тенденцията е да не се вземат децата при такъв вид покупки?
Питам защото след този случай ръководството на фирмата смята да забрани влизането с деца в магазина, а същевременно не иска да ограничава и поставя в неудобство вас родителите.

Със сигурност ще ми е по-спокойно без децата, но къде предлагаш да ги оставим, за да си правим покупките? За съжаление ние на спокойствие няма как да пазаруваме. Много други родители са в същото положение. Да имаш деца не е някаква прищявка все пак!

# 11
  • Кацнала на едно дърво.
  • Мнения: 3 192
Редно е, когато повредим нещо, да възстановим щетите.
Ние пазаруваме само в Комо, защото там има къде да оставим детето. Wink

# 12
  • Мнения: 6 167
Не казвам,че трябва да се третират децата като коне /уф,че грубо звучи/, но наистина няма ли да е по-удбно на родителите да избират мебели на спокойствие и дали тенденцията е да не се вземат децата при такъв вид покупки?
Питам защото след този случай ръководството на фирмата смята да забрани влизането с деца в магазина, а същевременно не иска да ограничава и поставя в неудобство вас родителите.

Най-удобно ми е детето въобще да не ми се мотае, и в магазина, и вкъщи, и на кафето, но искам дете и го имам. Нямам роднини или друг, на който да я оставям за всяка покупка и ако магазинът има подобно изискване, ще направя оборот на друг, който не осъжда раждаемостта.

Права си , единствено, ако всички родители са като теб и поемат отговорност за малкия човек!
Само че добре знаем, че това не е така, нали?
От друга страна има магазини, в които по-скъпото е отдалечено, заградено или поне с табелка "моля не пипайте..." .
виждала съм такива витрини със скъпи сервизи например.

не можеш да изтипосаш много скъпа маса в непосредствена близост до клиента.

Последна редакция: пн, 02 окт 2006, 18:32 от Lennie

# 13
  • Мнения: 1 858
Хм...
Ами какво да ти кажа?! В случая не е виновно детето. Смятам, че си е чиста проба дискриминация да не  се допускат деца. Когато купувахме на  майка ми мебели за нейния дом в нито една мебелна къща не ни спряха с детето а то се държа много прилично.

Казваш, че собствениците се замислили дали да спрат да допускат деца. Ако наистина го направят хората като мен, които нямат НИКОЙ на когото да оставят детето си като тръгнат да избират мебели определено няма да влязат в вашия магазин! Или ако това е прието като правили в мебелните магазини моето семейство ще спи по кашони. За мен би било много важно детето ми да е с мен, когато избирам обзавеждането за дома, защото то също ще живее в този дом и трябва да му харесва. Да не говорим за това, че наистина аз нямам на кой да си оставя детето дори и 30 минути.


Определено смятам, че повредената от едно дете стока трябва да се заплати от родителите му!

# 14
  • Мнения: 3 323
Независимо в мебелен или друг магазин децата ми са хванати за ръка и не обикалят на воля, имало е случай да не свърша работата поради това ,но ако няма на кой да ги оставя...
За конкретния случай бих си платила щетите. Случвало ми се е макар за по малки неща - съборена бутилка в магазин, отпечатена играчка...
Поставете предупредителна табела за да знаят клиентите отговорностите си ( щом явно не ги знаят)
Но ако забраните достъпа, ще изгубите доста много клиенти. Младите хора са покупателновъзможни.

# 15
  • Мнения: 3 116
Хм...
Ами какво да ти кажа?! В случая не е виновно детето. Смятам, че си е чиста проба дискриминация да не  се допускат деца. Когато купувахме на  майка ми мебели за нейния дом в нито една мебелна къща не ни спряха с детето а то се държа много прилично.

Казваш, че собствениците се замислили дали да спрат да допускат деца. Ако наистина го направят хората като мен, които нямат НИКОЙ на когото да оставят детето си като тръгнат да избират мебели определено няма да влязат в вашия магазин! Или ако това е прието като правили в мебелните магазини моето семейство ще спи по кашони. За мен би било много важно детето ми да е с мен, когато избирам обзавеждането за дома, защото то също ще живее в този дом и трябва да му харесва. Да не говорим за това, че наистина аз нямам на кой да си оставя детето дори и 30 минути.


Определено смятам, че повредената от едно дете стока трябва да се заплати от родителите му!

Напълно съм съгласна smile3521

# 16
  • Мнения: 6 167
МИсля,че можете да направите нещо, като малка кампания, например един плакат, хитър слоган и тн, който да е обърнат към клиента, и да го предупреждава в непряк , интересен текст, че ако повредят стока трябва да я заплатят.
така, хораа, които влизат в магазина после няма как да се оправдават и 'бягат'.
и ще имате основание да ги гоните  Wink

може би не е мн. подходящ примера, но внашия град има кампания за това хората да не хвърлят боклуци в саксиите с цветя на улицата.
на някои пише " Аз съм саксия, не съм кошче"
забавно е, а и хората спряха да си хвърлят фасове, кутийки и чашки в .. саксиите!

# 17
  • Мнения: 1 629
Я, кажи за кой магазин става дума, не че сме ходили скоро с детето Mr. Green

# 18
  • Мнения: 1 226
И аз мисля, че няма значение кой е повредил стоката.Трябва да се плати.

# 19
  • Мнения: 46 511
Права си , единствено, ако всички родители са като теб и поемат отговорност за малкия човек! ...

Това вече е до човека, ако откаже да заплати стока, счупена от детето, не очаквам да заплати и нещо, повредено от самият него. Затова си има охрана и т.н.

Моето дете не е чупило нищо, затова пък аз счупих една ваза преди няколко месеца, платих си я, не са ми спрели достъпа до магазина (за сега  Mr. Green)

# 20
  • Мнения: 5 228
Ще си платя. И аз да счупя нещо, и детето ми - бих си платила. Аз съм отговорна за това какво прави детето ми.

# 21
  • София
  • Мнения: 2 901
Добре де, Варна, ти имаш ли дете? Какъв е този въпрос, дали поддържаме мнението дали трябва да се влиза с деца в магазините? Къде да ги оставиш? Влизането с деца няма нищо общо с културата на родителя! Щом не могат да си държат под око детето, ще платят щетата - все едно те са го повредили този предмет.

Да не би пък да искаш да попиташ Длъжни ли сме да плащаме щетата причинена от детето, щом сме реални клиенти и в магазина ни обслужват бавно? Щото и такива мами има - дето смятат, че децата им имат право да се катерят и по 2000-левови телевизори, щом са клиенти, няма детски кът и ги обслужват бавно! Един вид - виновни са продавачите!

# 22
  • Мнения: 3 042
Ще трябва да платя, друг е въпроса, че след като съм решила да влеза в магазин с дете , то не трябва да го изпускам от поглед.
Peace, а моят син и от ръка. Grinning

# 23
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 824
Ще е хипертъпо да спрете достъпа на децата до магазина - веднага губите потенциални клиенти. Далеч не всеки разполага с разкоша да има баби и гледачи под ръка; да се влиза в магазина на смени е гадно.
Правите детски кът, ако ще да е 2х2 м, и проблемът е решен.

По темата - да, ще си платя щетата, причинена от детето ми, но не, няма да пазарувам от магазин, в който не мога да влизам с него.

# 24
  • Мнения: 3 611
Имаме си такава zастраховка, ако детето нещо счупи в магаzина, то тя ще поеме щетите.  Peace

# 25
  • София
  • Мнения: 6 798
Ще платим, разбира се. Но при положение, че няма на кого да оставим малката /а по-нататък и малкия/, какво ни остава? Да не влизаме въобще в магазини? И аз искам да пазарувам на спокойствие, а не да избирам пердета в рамките на минута и половина, защото малката е съборила вече половината магазин, ама няма. Така че...

# 26
  • Мнения: 479
Ами, май съм единствена - аз не бих платила. Тъй като, доколкото ми е известно, в магазините са изложени мостри. Това, разбира се, не означава, че те трябва да се потрошават. Но пък се случват инциденти. Затова и мострите обикновено се продават на далеч по-ниски цени. Що се отнася до детето, то не бих го пуснала да се разхожда и действа безконтролно из магазин. Принципно не го изпускам от поглед, а той не ми изпуска полата  Joy Но както и да е.
Преди години имах следното преживяване. С моя приятелка бяхме в един огромен маркет за цветя, декорации, вази, саксии. Имаше всякакви чупливи неща навсякъде. В един момент тя се обърна и без да види удари с раницата си една ваза, която падна и се строши. Дойде една много мила служителка, която помете, почисти и ни пожела хубав ден. А като я питахме къде да платим, тя каза, че не е необходимо и че това е мостра. Разбира се това беше просто ваза, която едва ли е струвала колкото една испанска маса с резба.

# 27
  • Мнения: 165
Da,6te si platq kato pop i 6te se izvinq za pri4inenoto neudobstvo-edin roditel vinagi trqbva da e na 6trek s malko dete kadeto i da e bilo Simple Smile

# 28
  • Мнения: 3 447
По темата - да, ще си платя щетата, причинена от детето ми, но не, няма да пазарувам от магазин, в който не мога да влизам с него.
Така, така Peace Поради тази причина Метро ни изгубиха като клиенти. Нямам на кого да оставя детето, още е малко, за да го оставя в детски кът... е, какво да направим - единият да стои с детето навън, другият да влезе и да излезе с подробна карта къде и какво трябва да види "втората смяна"? Тъпо Rolling Eyes
Естествено, че няма да си изпускам детето не от очи, а от ръка. И естествено, че ще платя, ако повреди нещо.

# 29
  • Мнения: 1 150

Мостра или не - трябва да се плати.
Ще платя.
А колкото до обмисляната забрана... детето да не е куче, че да лепнеш лепенка с надпис "С деца до тук" на входа.
Кракът ми няма да стъпи в такъв магазин.

# 30
  • Варна, морето и сините вълни!
  • Мнения: 2 618
Ще я платя ако ми е по джоба.Ако не ще трябва да полагам обществено полезен труд Mr. Green Mr. Green

Но ако някъде ми забранят да влизам с децата то просто никога няма да ми стъпе крака там. Това си е чиста проба дискриминация и потъпкване на човешките права!
Ако във всеки магазин има детски кът, знаете ли коко лесно и спокойно щях да пазарувам??

# 31
Благодаря за отговорите!
Само не разбрах упрека за бавното обслужване. Все пак в мебелен магазин работят дизайнери, които не само консултират, но и изработват проекти, на клиента се предоставят каталози, избират се модели,цветове, дамаски...В един голям шоу-рум повечето клиенти прекарват над половин час.От тази гледна точка мисля,че ако имаш избор, то по-добре да се ходи за обзавеждане с любимия, а детето да е при баби /гледачки,познати/.
Няма как и по-скъпи мебели да се "заграждат" и отделят,защото са обособени кътчета,изложени са да се видят,пипнат и т.н.Друго си е да си купиш скъпа мебел,в чиито качества си се убедил /око да види,ръка да пипне/.
Стоката е застрахована, но такъв вид щета не се поема от застрахователя /повредено при вътрешен транспорт,изкършено при монтаж и т.н. подобни/ Лошото е че евентуално персонала ще бъде наказан при повторна такава случка. Tired

# 32
  • Мнения: 46 511
... Лошото е че евентуално персонала ще бъде наказан при повторна такава случка. Tired

A когато стоката бъде повредена от човек над 18 години?
Всъщност вината на персоналът е, че не се е справил адекватно със случая, възрастта на "разбойника" не е от значение  Stop

# 33
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Не мисля, че трябва да плащам.......такива скъпи и уникални мебели трябва да са оградени или защитени по друг начин....все пак всякакви хора влизат.......аз съм на мнение, че щом едно нещо в магазина не е оградено или изрично не пише да не се пипа, значи може да се пипа, оглежда, почуква......наистина кофти случка е това, но не са виновни родителите, мисля, а магазинерите

# 34
  • Мнения: 1 150
Темата за повредената маса ли е или за това трябва ли да се допускат деца в мебелните магазини. Защото, как така тънко го пусна.. по между другото обмисляли....
И в крайна сметка пак бабата да го гледа. Ами, ако няма баба? На кого?

А, част от задълженията на персонала не са ли да следи, къде какво се случва?

# 35
Ами, май съм единствена - аз не бих платила. Тъй като, доколкото ми е известно, в магазините са изложени мостри.
Това не е макет на GSM, че да е без стойност?!? Слагайки една маса например в магазина, то тя се продава от складовата наличност ако я има на склад, а ако я няма на склад и клиента иска точно тази, то се дава до 5% отстъпка за това,че е била изложена.Това в никакъв случай не означава,че въпросната маса е едва ли не "подарък" от испанския доставчик с цел да се показва в магазина.

# 36
  • Мнения: 6 167

съгласна съм с аргумента за бързината - това не е супер , за да се обслужва бързо.
ако сте подредили мебелите тип Икеа, Комо, това означава влизане от помещение в помещение и наистина няма как да държите хората по-далеч от скъпите мебели. Peace

за персонала - зависи , дизайнерите, за които говориш  - не виждам каква вина биха носили. но че останалия персонал трябва да си отваря очите - безспорно е така, те не го ли правят?естествено, не мисля че персонала трябва да носи отговорност и да плаща, ако това не е ясно точка в договора им. да се налагат такива първобитни наказания на 'персонала' е безумно.

мисля, че големия шеф на този магазин трябва да плати масата и да намери начин
а/ да предупреждава учтиво клиентите да пазят  и
б/ да обучи персонала  в по-голямо внимание, особено, когато в магазина има малко дете.

аз лично  не бих отишла с дете в Метро или голям мебелен магазин.
също така не изисквам и 'детски кът' навсякъде, защото това означава и носене на отговорност
за детето, докато е в кът 2х2, докато родителите гледат.
детски кът съм вижала само в Икеа, в други големи мебелни магазини - не.







# 37
  • Мнения: 6 167
Не мисля, че трябва да плащам.......такива скъпи и уникални мебели трябва да са оградени или защитени по друг начин....все пак всякакви хора влизат.......аз съм на мнение, че щом едно нещо в магазина не е оградено или изрично не пише да не се пипа, значи може да се пипа, оглежда, почуква......наистина кофти случка е това, но не са виновни родителите, мисля, а магазинерите

магазинерите не са виновни, сикретгарден, те могат да бъдат само по-бдителни, нищо повече.
ВАрна ясно обясни каква е ситуацията.

Ако някой ти дойде на гости с детето ти и то почне да лупа виенската ти мебел и я счупи, докато ти си в кухнята, мъжа ти ли е виновен?

родителите носят отговорност за децата си.
това е положението.

# 38
  • Мнения: 2 040
Разбира се, че ще платя .. определено не бих се изнизала като ни лук яла, ни лук мирисала   Peace
Иначе НЕ смятам, че трябва да се забрани влизането на деца в мебелни или в каквито и там други магазини, защото аз например няма на кой да си оставя детето и я взимаме с нас, а оттам нататък ние си поемаме отговорността ...

# 39
  • Мнения: 9 990
Най ме учуди репликата, че магазинерите били виновни и не гледали детето...че да не е тяхно, как така ще го гледат и забавляват докато родителите гледат?Родителят за това е родител.Когато сте в парка, продавачът на семки ли гледа за детето?
Иначе аз ще си платя и съм си плащала при повреда на стока, но от мен, а за детето си внимавам само и единствено аз-не очаквам магазинерката докато  ми показва да има очи и на гърба за детето ...

# 40
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Не са виновни защото не са гледали детето, а задето не са оградили скъпата мебел......или опаковали в нещо............щом е толкова скъпо, да го бяха поставили на някакъв постамент....или подвижна плоскост и ако някой изрично попита тогава да се сваля или нещо такова......има си начини.........

# 41
  • Мнения: 2 211
Ще си я платя, но не приемам расизма по - отношение на децата. Какво да направя, като няма кой да го гледа? Петнайсет години да не купувам мебели ли?

# 42
  • Мнения: 1 072
Детето ми е чупило и аз съм плащала. Много интересно обаче как ще си извадиш паричките и ще платиш уникатна маса 1,2-3 хил евро.  #Crazy
Убедена съм, че причинените щети могат да се заличат с минимални усилия , но естествено клиентът, ако не беше избягал, щеше да бъде притиснат да купи цялата масата, която евентуално може да е престояла несколко годинки и да е достойна за антикварен магазин вече. Убедена съм и че сега ще кажете "Оооо, напротив, ние никога не правим такива неща. А масите са абсолютен хит и продаваме по 5 от тях на ден." хехехе и аз веднага ще се втурна да ви вярвам.  Mr. Green

Ей, големи плащачи сме, ей.

# 43
  • Мнения: 9 990
Не са виновни защото не са гледали детето, а задето не са оградили скъпата мебел......или опаковали в нещо............щом е толкова скъпо, да го бяха поставили на някакъв постамент....или подвижна плоскост и ако някой изрично попита тогава да се сваля или нещо такова......има си начини.........

сори, че не цитирах точното мнение, което ме провокира, но в него идеята беше, че персоналът е виновен не за друго, а че не е внимавал и не е следил детето...Иначе има малки по квадратура магазини, няма как всичко да се загражда или да се прави дестки кът.Продължавам да съм на мнение, че родителят отговаря и след като няма на кой да остави детето-поема си риска и отговорността очите да са му на 15...Аз лично съм била свидетел, как на мека мебел се катери малко дете с кални обувки и продавачът се чуди и мае-казва на родителите, но те само подвикват на детето, и му казват-ми скарайте му се вие, той нас не ни слуша... Crazy.Така че-всеки от своята камбанария.То тук няма дисциплина в елементарните неща, вие за какво сте се хванали...

# 44
  • Мнения: 1 866
аз лично  не бих отишла с дете в Метро или голям мебелен магазин.
Абе най-добре въобще който има дете никъде да не ходи. Какво сега ще стане 5-6-10 години в магазин да не влизаш? Да се обяви нещо като карантина. Раждаш и ти щракват една гривна, за да те разпознават, че иначе ще вземеш да скриеш някой сополанко под полата и да го промъкнеш тайно в магазина да счупи набързо нещо. Така клиентелата ще се ограничи само от пенсионери и българската търговия ще процъфти!

# 45
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Да, но може да пиеш нещо, фанта примерно...да залитнеш и да олееш скъпата мебел, някакво скъпо кожено нещо си......и какво........кой е виновен ?

# 46
  • Мнения: 9 990
аз лично  не бих отишла с дете в Метро или голям мебелен магазин.
Абе най-добре въобще който има дете никъде да не ходи. Какво сега ще стане 5-6-10 години в магазин да не влизаш? Да се обяви нещо като карантина. Раждаш и ти щракват една гривна, за да те разпознават, че иначе ще вземеш да скриеш някой сополанко под полата и да го промъкнеш тайно в магазина да счупи набързо нещо. Така клиентелата ще се ограничи само от пенсионери и българската търговия ще процъфти!

Глупости на търкалета!
На всякъде ходя с детето си-от зъболекар, през гинеколог, на пазар и в бижуретиен магазин с огромни витрини, мебелните са ми за отскок, а в магазини за техника пак често се налага.Факт е обаче, че следя АЗ за детето, а не ангажирам продавача.

С напитки и храни не мисля че е подходящо да разглеждаш мебели.Едно е да ожаднееш, да отпиеш, но е редно да не се разхождаш със сандвич и кола в ръка, но може и да греша.Ако се случи да залитнеш-случайността  е виновна и ти си нейна жертва, но не и магазинерът смятам...или може би той и теб трябва да варди, сакън да не се препънеш.

# 47
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Ох, добре де......и аз не влизам с храни и напитки.....примера ми не беше точен....но всичко се случва и такива скъпи мебели трябва да бъдат защитени............тогава, може да се хлъзне някоя жена и да издере скъпата мебел с ток.......о, ужас 1000 евро.......

# 48
  • Мнения: 6 167
аз лично  не бих отишла с дете в Метро или голям мебелен магазин.
Абе най-добре въобще който има дете никъде да не ходи. Какво сега ще стане 5-6-10 години в магазин да не влизаш? Да се обяви нещо като карантина. Раждаш и ти щракват една гривна, за да те разпознават, че иначе ще вземеш да скриеш някой сополанко под полата и да го промъкнеш тайно в магазина да счупи набързо нещо. Така клиентелата ще се ограничи само от пенсионери и българската търговия ще процъфти!

не ми дръж такъв нет-тон  Laughing
изказвам мнение, не ти го налагам.
наистина, не бих искала докато гледам мебели , или седя до дизайнер, който да ми прави проект да има дете около мен.
сигурно ще намеря начин да го оставя на някой за 2-3 часа.
май съм единствената, която има свекърва, роднини, приятели и съседи.
както и 8 евро на час за бейбиситър.
всеки гледа от кулата си.
няма лошо.

# 49
  • Мнения: 9 990
Ох, добре де......и аз не влизам с храни и напитки.....примера ми не беше точен....но всичко се случва и такива скъпи мебели трябва да бъдат защитени............тогава, може да се хлъзне някоя жена и да издере скъпата мебел с ток.......о, ужас 1000 евро.......

Ами за такива скъпи мебели предполагам си има някакви застраховки, антикварните такива например са маломерни, не са по 200 квадрата повечето, пак казвам-тогава си жертва на случайността и съдбата.Да, случва се, имал си кофти късмет.Незнам как се процедира тогава.
Но за едно дете, дошло с родители в подобен магазин-изказала съм се вече.Родителят си носи отговорността за това какво върши то, не персоналът.
Имаше на скоро тема , не поня точно за какво, но там се споменаваше, как някаква баба опипвала хляба и го стискала и им било неприятно да купуват след нея опипан хляб.Ми нещо подобно е и тук-на кой му е приятно да си купи изтърбушена мебел...

И понеже се намеси тук някаква смешна дискриминация на децата и липсата на баби и гледачки, ще извинявате, ама оглеждате скъпа мебел, все 2 лева за 1 час в детски кът във вашият квартал ще намерите.За Варна знам поне няколко, въпреки, че не съм от там.Във всеки голям град вече има много такива-за 2 лв детето играе, а не се чуди по коя спалня да се покатери...

Последна редакция: пн, 02 окт 2006, 20:45 от пенелопа

# 50
  • Мнения: 1 866
Ами аз си избрах много скъпите мебели с детето на ръце. Нищо не счупихме, слава богу!  Grinning Но мога да ви кажа, че детето беше толерирано и даже му се радваха. Че как няма да му се радват - за цената на мебелите можеха и да бейбиситват! ooooh! Даже му дадоха да си играе и с мостричките с цветовете на мебелите и десените на диваните.  Grinning Хич не се и сетиха да правят забележки. Излишно е да казвам обаче, че то не беше изпускано от поглед и не го оставихме да троши.

Обаче ми стана интересно за кой магазин става въпрос. С дизайнери. Не че подценявам нещата, но ми е чудно къде е този супер луксозен магазин, дето с терлици трябва да се влиза?

Пенелопа, тези забавачници също ме интересуват, ако може набързо да ги споменеш...

Май малко излязох от темата... Embarassed

# 51
  • Мнения: 389
В голям магазин детето не бива да се изпуска от поглед и отговорност носят родителите, не само защото може да повреди нещо, а и защото може да се нарани.

Когато ходихме да избираме спалнята пред очите ни стана инцидент. Не знам как е бил закрепен този шкаф, че от нищо да тръгна да пада и за малко да се стовари заедно със стъклената витрина витрина върху едно детенце, което бродеше самичко наблизо. Майката се втурна, дръпна детето и подпря шкафа, но витрината се счупи. Не знам дали е плащала нещо, но беше толкова уплашена, детето можеше да пострада сериозно... В този случай кой е виновен? Този, който не е закрепил шкафа? Майката, че детето се е озовало там за секунда без надзор? Случайността, че точно тогава шкафа е паднал?

Пари се изработват, има и по-страшни неща от това да платиш испанска маса.

# 52
  • Мнения: 1 462
1.  Ако влизам в магазин с маси за по 2000 евро, то ще намеря и кой да ми гледа детето (за 8 евро на час, примерно).

2.  Помня, когато мен ме мъкнеха "по магазини" - било за дрехи, било за друго (освен играчки) - пълна скука.  Сигурен съм, че децата ми няма да предпочетат да мируват до мен, отколкото да си играят.  Евентуален интерес биха имали към закупуване на мебели за тяхната стая, но тогава далеч няма да се чудят с какво да си играят, а ще им е интересна самата мебел.

3.  Ако детето ми потроши нещо, следва да го купя строшено, тъй като едва ли друг би го купил.  Ако аз строша нещо, същата процедура.  Ако имам куче и то препикае даден продукт, торта например, пак следва да платя.  Да се прави кучешки кът, да се застрахова тортата срещу препикаване или кучето да бъде следено от персонала, са... как беше... нерационални решения.


В този случай кой е виновен? Този, който не е закрепил шкафа?
Да.  Следва да носи дори наказателна отговорност.  Освен ако достъпът до опасните предмети не е специално ограничен - ограден+надписан (както на строежите).

# 53
  • София
  • Мнения: 4 867
Цитат
Аз лично съм била свидетел, как на мека мебел се катери малко дете с кални обувки и продавачът се чуди и мае-казва на родителите, но те само подвикват на детето, и му казват-ми скарайте му се вие, той нас не ни слуша...


в този случай изцапаните мебели са най-малкият проблем на родителите...

# 54
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Ако имам куче и то препикае даден продукт, торта например, пак следва да платя.  Да се прави кучешки кът, да се застрахова тортата срещу препикаване или кучето да бъде следено от персонала, са... как беше... нерационални решения.




Детето не е куче ...... човек е ....... в магазините трябва да има място и за деца ......

Иначе....ако вляза с кон или слон в магазина........бих си покрила щетите......или поне ще опитам

# 55
  • Мнения: 9 990
Е, извинявайте, ама никъде по света го няма това-във всеки магазин в който влезнете да има детски кът.Има го само в големи вериги.Дайте и на пазара една шатра да опънат и там да се гледат децата, докато избираме домати, защото детето иска да пипне веднага или да хапне от някое висящо грозде...

# 56
  • Варна
  • Мнения: 1 131
Който чупи - купи.
Преди 1 година влязахме със сина / на 7 год/ на една моя приятелка в магазин за домашни потреби от тези скъпите. Той изтърва една поставка за клечки за зъби и я пукна, която струваше 20 лв. Настана голям скандал, защото приятелката ми отказа категорично да я плати, като се правеше на ударена, че не била сигурна да ли не е била пукната преди това.
Аз потънах в земята от срам и въпреки, че продавачкат заключи магазина и отказваше да ни пусне, аз я помолих да изляза.
Много се ядосах на прятелката ми, защото не стига, че не я плати, а ми не се скара на детето си, а то е голямо и щеше да разбере.

# 57
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
А за хората с увреждания какво ще кажете.......и тях ли не трябва да пускат в магазините.....защото може би много от тях са непохватни....могат да изтърват и счупят, да бутнат..........а за заплащане  newsm78.........много от тях едва свързват двата края........но това не означава, че нямат право да влязат и да разгледат, нали.........

# 58
  • Мнения: 9 990
Ей това пък последното ме закопа направо...от къде тръгна темата... ooooh!
Що да са непохватни-много от тях  така умено използват ръцете си, да не говорим, че самите магазини са трудно достъпни по ред причини/ дано и това не започне да се коментира!/ и си имат придружител.
Съвсем различно е това, съвсем...Едно малко дете, което се тръшка и се катери и бута и един зрял възрастен човек-дори и с увреждания.

# 59
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Да, разбирам.........и аз принципно си мисля, че умишлено повредена стока трябва да се заплаща.........Край на спора......Мир   Peace  и любов  Heart Eyes

Но има много да се работи.......освен това майките на деца с увреждания, може би няма къде да оставят децата си......аз за такива центрове не съм чувала.........а и не е честно да забраняваме на децата да пипат по презумпция........и изобщо......децата все са им пречка на някои......вместо да си помислят какво биха могли да направят , за да се чувстват и децата добре, предпочитат да забранят влизането с деца ..........незнам.......на мен този подход ми се струва краен и непочтен

# 60
  • Мнения: 3 268
Повредената стока трябва да се плати!Друг е въпроса с пускането на децата в магазина.Ако няма детски кът човек трябва да внимава за децата си,така е редно.Ако стоката е много скъпа може би и не трябва да се пускат Rolling Eyes

# 61
  • Мнения: 9 990
Със или без увреждания едно малко дете е дете и родителят е за това с него.Ако ставаше така-и вкъщи щяхме сами да ги оставяме.
Не забраняваме по презумпция, същото е и вкъщи-едва ли ако детето блъска по телевизора, няма да реагирате у дома...
Прекалено емоционално реагирате и незнам защо си мислите, че на някой им пречат децата ни-не е така.Просто би трябвало да има някакви неписани правила и да ги спазваме...

# 62
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Ами как няма.....кажи ми за едно място, където да са помислили и за децата......освен Макдоналдс....

# 63
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 824
Цитат
Аз лично съм била свидетел, как на мека мебел се катери малко дете с кални обувки и продавачът се чуди и мае-казва на родителите, но те само подвикват на детето, и му казват-ми скарайте му се вие, той нас не ни слуша...


А аз съм била участник в друга случка - квартален мебелен магазин. Мебелите - ничего себе, така, под средна ръка дори. Малко диванче за кухня от порядъка на 120-140 лв, такива цени, не някакви испански уникати...

Аз - с детето. Търся си диванчета и прочие мебели, проучвам. Влизам в магазина. Мая е разбрано, кротко дете, но все пак дете. Отива и сяда на едно диванче (което оглеждах щателно аз) - без кални обувки, изобщо - без да си качва краката. Продавачката от съсък само дето не пуска плюнки... Ами - няма да си купя диванче от там. Пък. Така де - детето ми е видимо чисто, не си катери краците, 14 кила е - няма опасност да изтърбуши дивана, ако седне отгоре му, диванчето е евтинко...

Прекаленото превъзнасяне на продавачки, родени да работят принцеси и по една чиста случайност озовали се на заплата в някой магазин, никому не помага.

# 64
  • Мнения: 1 172
Зависи от ситуацията. Имало е случаи, в които съм плащала повредени от детето ми стоки. Имало е и случаи , в които категорично съм отказвала да платя. Последния отказ беше в сервиз за бяла техника. Съжалявам, но когато купувам уред не мога да знам колко подреден е сервиза му и нямам никакъв избор дали да ползвам този или друг сервиз, докато уреда ми е в гаранция. Според мен е редно като вляза в такова помещение, да не ходя между чаркове и отремонтирани уреди, докато служителите ми обърнат внимание.
(И да поясня, става въпрос за сервиз на много добра и препоръчвана марка кафе машини.)

# 65
  • Мнения: 4 473
Недопускането на малки деца в супер луксозни магазини не го приемам като дискриминация, а като мярка за сигурност. Друг е въпросът, че всеки родител може и сам да прецени в кой магазин е удачно да влезе с детето си и в кой не. Когато ни се е случвало на нас да посетим такъв магазин, дъщеря ми е плътно до мен и минавам на възможно най-голяма дистанция от скъпите артикули. И както вече се каза - щом си позволявам да влизам в магазин, където една масичка струва 2000 евро, то се предполага че не го правя, защото съм взела магазина за музей и мога да си позволя детегледачка за 1 час поне. В случай, че все пак детето ми повреди някаква стока - със сигурност тя бива заплатена без излишни спорове и коментари.
Уважавам политиката на магазини от такъв ранг и изобщо не бих се разочаровала/възмутила, ако наложат ограничение за посетители под 10г примерно.

# 66
  • Мнения: 2 099
Ами не,няма да платя стоката.В магазините са длъжни да застраховат стоките си срещу повреда и счупване.Друг е въпроса ,че в Бг рядко се прави това и като се стискат за дребни суми да си поемат собствениците и последствията след това.Как може примерно в Кауфланд Пловдив да няма проблеми ако изпотрошиш нещо а????Ами като немска верига са се постарали да си застраховат стоките и щетата им се покрива.И все пак влизаш в магазин не в музей!И няма значение дали вредата е от 2,3 30 или 50 годишен човек пак няма да платя!Да я застраховат,предлагат се такива застраховки.
А ако не ме пускат с детето ами много им здраве!Няма да ми стъпи крака повече там.И още нещо(ебаси и стоките дето се продават в тоз магазин дето се повреждат от чукане с пластмасова табелка  ooooh!)

# 67
  • Мнения: 6 206
Сигурно ще платя.
На мен ми се е случвало подобно нещо, но бях от другата страна.
На старата ми работа, едно сладко момиченце счупи чисто ново нергиле.
И хората съвестни - изчакаха ме докато отида да се разберем за цената, пък през това време на детето му се приспало, майката се изнерви, обаче си платиха хората.

Мнението ми е - да, плаща се.

Въпреки, че при мен се чупи на поразия, яко, няма играчка, която да не минава под ножа. Simple Smile
Но никога няма да поискам пари от хората, нелипухо, живо ме интересува това със застраховките, за пръв път чувам за такова животно, веднага си застраховам всичко, без изключение. Само не знам коя ще е тази луда застрахователна компания - да застрахова играчките в детски център. Simple Smile

# 68
  • София
  • Мнения: 290
Все си мисля, че не мога да изпадна в подобна ситуация. Винаги се старая да си озптявам детето. Но ако ми се случи ще плащам.

# 69
  • Мнения: 2 099

Въпреки, че при мен се чупи на поразия, яко, няма играчка, която да не минава под ножа. Simple Smile
Но никога няма да поискам пари от хората, нелипухо, живо ме интересува това със застраховките, за пръв път чувам за такова животно, веднага си застраховам всичко, без изключение. Само не знам коя ще е тази луда застрахователна компания - да застрахова играчките в детски център. Simple Smile
Ами има такива застраховки!Поинтересувай се.Иначе как големите вериги си застраховат стоките?

# 70
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
На мен ми е интересно мнението на чужбинските майки......дали и там не пускат децата в магазините и какво е решението на един такъв казус.......как са решили проблема с непипането и др.....

# 71
  • Мнения: 1 866
На мен ми е интересно мнението на чужбинските майки......дали и там не пускат децата в магазините и какво е решението на един такъв казус.......как са решили проблема с непипането и др.....
Аз съм живяла около 9 години в чужбина. Няма такива забрани. Даже сега питах мъжа ми, който е чужденец и той даже не можеше да разбере за какво става въпрос. Реакцията му: "Как така? Кой ще посмее да забрани такова нещо?". Иначе понякога, в много големите магазини има забавачници. Все пак не искам да кажа, че там се толерира да се чупят луксозни стоки. В супермаркетите и хипермаркетите обаче ако счупиш нещо, просто идват да почистят. На мен ми се е случвало и много се притесних, но ми казаха, че няма проблем. Не че не могат да те накарат да платиш, но политиката на магазините е такава. Знам също, че ако пострадаш в магазина, например се подхлъзнеш, паднеш и си счупиш крака, те са отговорни и имат застраховки, с които покриват ти щетите.

# 72
  • Мнения: 1 866
Сега се сещам също как съм се изумявала при следната гледка : голям магазин за обувки, пълно с майки с деца и всички деца лазят и дърпат обувките, пробват наред, хвърлят ги, разбъркват ги и никой, ама никой от персонала не им направи забележка. Все едно нищо не се е случило. Магазинът беше за обувки средна и под средна ръка за тамошния стандарт. 

# 73
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
А как се решава такъв проблем......с издраскана от дете скъпа мебел.......кой заплаща......родителя, застраховка....кой ?

# 74
  • Мнения: 1 866
А как се решава такъв проблем......с издраскана от дете скъпа мебел.......кой заплаща......родителя, застраховка....кой ?
Ами аз лично не съм пробвала Grinning, не мога да кажа от опит. Мъжът ми казва, че всичко зависи от политиката на магазина, но не му се вярваше някой клиент да бъде задължен да заплати щетата. Обаче аз сега се сещам, че всеки там е застрахован с една застраховка гражданска отговорност и тя влиза в действие за всякакви щети които нанесеш. Бяха ми дали за пример ако настъпиш кучето на съседа, застраховката ти покрива тези щети. Всяка година си я плащах, мисля че беше задължителна. Може и за повредена луксозна стока да важи, знам ли?  newsm78

# 75
  • Мнения: 1 581
Аз също не бих платила. Щом има риск да се повреди някоя много скъпа стока - трябва собствениците да си преценят риска, да я застраховат или да ограничат достъпа до нея - да сложат някой да наблюдава примерно, да оградят с въже или да ги изложат в отделно помещение. Или дори да има изрично предупреждение, че клиентът трябва да поеме щетите. Скъпите алкохоли във варненския Пикадили са зад заключена витрина - нещо такова. Приемам примерно и политика да е ограничен достъпът на деца, както в Метро.
Само че влизам в един варненски магазин за играчки - още от вратата ме предупреждават - детето да не пипа мотора  Laughing  Познайте дали им направих оборот и дали някога ще им направя  Laughing  Това са просто търговски недоразумения.

# 76
  • Тайна, майна
  • Мнения: 235
Който чупи - купи.
Преди 1 година влязахме със сина / на 7 год/ на една моя приятелка в магазин за домашни потреби от тези скъпите. Той изтърва една поставка за клечки за зъби и я пукна, която струваше 20 лв. Настана голям скандал, защото приятелката ми отказа категорично да я плати, като се правеше на ударена, че не била сигурна да ли не е била пукната преди това.
Аз потънах в земята от срам и въпреки, че продавачкат заключи магазина и отказваше да ни пусне, аз я помолих да изляза.
Много се ядосах на прятелката ми, защото не стига, че не я плати, а ми не се скара на детето си, а то е голямо и щеше да разбере.

Основно трябва да се работи в посока възпитанието на децата и отговорността на родителите в такива ситуации. И не само в такива.

# 77
  • Мнения: 46 511
Искам да попитам тези, които казват, че няма да платят- ако детето ви счупи витрината на магазина или чаша в кафене, пак ли няма да платите, странна ми е тази логика, тогава всички ще започнат да трошат  Joy

На мен ми е интересно мнението на чужбинските майки......дали и там не пускат децата в магазините ...

Ето, има и анкета Simple Smile

# 78
  • Мнения: 1 581
Искам да попитам тези, които казват, че няма да платят- ако детето ви счупи витрината на магазина или чаша в кафене, пак ли няма да платите, странна ми е тази логика, тогава всички ще започнат да трошат  Joy

На мене пък твоята логика ми е странна   Peace
Ако витрината е такава, че 3-годишното ми дете да я счупи  Shocked  не само че няма да им платя, а жална им майка  Twisted Evil
За чаша в кафене - няма значение кой я счупи, но е много дребнаво и неуважително да ме карат да платя. Бих оставила по-солиден бакшиш, ако не ме карат да плащам, както и бих отишла отново, но ако ме накарат - до там съм.

Говорим за съзнателно и отговорно отношение от всички страни. И за правила. Да са взети предпазни мерки за стоката от страна на собствениците и да има ясни правила, а аз да се съобразявам с политиката на магазина и наложените правила.

# 79
  • София
  • Мнения: 2 901
Ох, в какво се превърна тази тема! Маси за по 2000 евро, детегледачки за по 8 евро на час - все едно по-евтини цени няма! Не знам за застраховките, които имат тези магазини и това дали продават мострите по-евтино, ама от къде на къде трябва да са длъжни да покриват щети от недогледани деца - всеки родител си знае детето, в крайна сметка! В първия постинг ставаше въпрос за детето, което нарочно е взело предмет и е чукало по скъпата маса, а родителите са се направили на "дръж ми шапката"! Ми в магазин за скъпи стъкларии съм влизала за подарък, с дъщеря ми, но ме втрисаше всеки път като искаше да се дръпне от мен - знаех, че ще бъда длъжна да си платя евентуална счупена вещ!

И кви са тия пикаещи кучета? Що мислите всички, които четат за толкова тъпи - къде ти торта на земята или на място, където кучето може да я достигне с пикнята си! Ега ти!

Чаша в кафене... естествено ще се извиня и ще поискам да си я платя, но са длъжни да ми откажат! Специално чашите и чиниите и въобще чупливите неща в такива заведения могат да се счупят и от сервитьор, не са толкова скъпи и самите заведения си покриват такива щети. Друг е въпроса, че някои шефове после разпределят стойността на счупените посуди между целия персонал, което е мега гадно!

# 80
  • Мнения: 46 511
иВарна, не знам  Tired може би в една нормална държава положението е различно, но все пак не мога да го приема, трябва да има санкции, за да не се почувства човек безнаказан и на другия ден пак да счупи нещо.
Но специално за България- трябва да се плаща, иначе ще настане едно голямо трошене  Mr. Green

# 81
  • Мнения: 9 990
 И освен всичко-налагат се сравнения с малки, квартални магазинчета и големи вериги.колко са големите вериги мебелни у нас и колко са малките, такива, дето са по кварталите, отдолу в блока?Не виждате ли разликата, че да ми говорите за нелюбезбата продавачка от Зона Б-5 и диванчето от 100 лв.Коментира се все пак за големите магазини, където малко дете може да се завре навсякъде и където обзавеждането е диван от 1000 лв нагоре.Да, сигурно има на какво да се учат търговците ни, сигурна съм, но и също така-въпрос на фирмена политика, въпрос на мисъл у родителя, въпрос на възпитание ако щеш.Аз, като ми дойдат на гости с дете и чуждото ми пипа компютъра- ми не че е за продан-той вече е платен-пак би ми било неприятно, да не кажа страх да не ми го счупи.А дали съм си го застраховала срещу гости е друг въпрос.
Все пак в подобни магазини е изложена стока, която е за продан-и един диван от много сядане например-дамаската се замърсява и изтърква.Да, имат отстъпка за подобни дивани, но все пак не върви никак да се отнасяме като с дай да пробваме като за световно и кво ми пука на мен-да си се застраховат.
Детски кът май има в Комо, но не съм сигурна.В кварталният мебелен магазин няма, но и площта, на която е разпрострян е малка, вижда се с един поглед всичко, можеш за 20 минути да гушнеш детето или да го хванеш за ръка, не е пък толкова сложно...
Що ли мен никога не са ме навиквали в магазин или правили забележка?Защото държа детето да не пипа и да не сяда и да не се катери.Ако му е уморено-питам къде може да поседне да ме изчака, но не разрешавам по мострите да го прави.Защото и оня ден в магазинче за домашни потреби, където пък е абсурд да има детска стая!!!, а там влизат редовно майки с деца, защото се продава и козметика и памперси продавачката се беше побъркала и побесняла и си позволи пред мен да си излее ядовете-как вика има едни, които успяват да си удържат децата/ тя самата съм я виждала, че си води детето на работа, значи не е детемразка!/ пък след други ми трябва да затворя за половин час да изчистя и подредя?Така че, мили недоволни майки-хора всякакви наистина, много от тях решават, че света се върти около тяхи всеки с нещо им е длъжен.

# 82
  • Мнения: 920
Тя темата станала много пространна, ама аз да попитам къде са продавачите в това време, когато детето блъска по масата.

# 83
  • Мнения: 9 990
Продавачите са си на мястото-продават на клиентите, а детегледачката я няма май... Tired

# 84
  • Мнения: 920
Аз ако съм продавач, ще му взема играчката, пък нека ме съдят за насилие.

# 85
  • Мнения: 1 581
Пенелопа, аз за протокола - ама и моето дете досега нищо не е чупило, събаряло и т.н. Без да го гушвам, много често и го пускам сам да си ходи и не блъска, и не чупи. От тая гледна точка може би се изказвам, защото ми е добро и възпитано детето  Wink 
Така че ако моето дете налети на нещо - то то ще е било такова, че да е предназначено за него, като оня мотор във варненския магазин за играчки, и ако все пак го счупи - мястото му на мотора не е било правилно, не е ограден, отделен, заключен.
Така че аз не бих платила.

# 86
  • Мнения: 14 133
Ще трябва да платя, друг е въпроса, че след като съм решила да влеза в магазин с дете , то не трябва да го изпускам от поглед.

# 87
  • Мнения: 1 172
но и също така-въпрос на фирмена политика, въпрос на мисъл у родителя, въпрос на възпитание ако щеш.
Не си права. Много зависи от конкретната ситуация. В един небезизвестен мебелен магазин ме мотаха час и половина докато ми намерят договора и ми вземат останалата част от стойността на комплекта за спалня (разликата между капарото и стойността по договор). А без да платя, няма как да си получа мебелите и да пристъпим към транспорт, монтаж и т.н. Познай дали не се превърнах в звероукротител след първите 30-40 минути дрямане. И с какво съм виновна аз за възпитанието, което давам на детето си? Може би с това, че не съм предвидила, че на 3ма служители там са им нужни цели час и половина, за да приберат още Х лева. И че наивно съм решила, че тази процедура ще приключи за 15 минути (все пак договора отдавна е сключен, всичко е изчислено и единственото което трябва да направя е да дам останалите пари) и това е съвсем нормален период, в който мога да удържа детето си безпроблемно?



Все пак в подобни магазини е изложена стока, която е за продан-и един диван от много сядане например-дамаската се замърсява и изтърква.Да, имат отстъпка за подобни дивани, но все пак не върви никак да се отнасяме като с дай да пробваме като за световно и кво ми пука на мен-да си се застраховат.


Изложената стока е точно затова там, за да се пробва. Не говоря за проби от типа катерещи се деца с кални обувки. Но аз лично съм пробвала сигурно над 40 гарнитури, когато съм избирала обзавеждането на всекидневната ни. И да, не ми пука кой какво си е застраховал - това е проблем на продавача, не мой. Пука ми да съм убедена в сполучливия си избор. Не купувам всеки ден гарнитура, за да я харесвам само на снимки да не би случайно да похабя мострата. Дори да нямам за цел да купувам диван, защо да не го пробвам? И ако не пробвам, как ще разбера, че има много по-удобни от моя и как ще реша да си сменя сегашния?

# 88
  • Мнения: 9 990
OK, за това си права.Както си права и за тази думичка-ЗАВИСИ.Да-зависи от много неща каква точно е ситуацията.В началото все пак ставаше въпрос за скъпа мебел, повредена от дете, което е удряло по нея.Ето ти го това-зависи.Както и за случаите на калните обувки и пипането с пръсти-зайо-байови.
Не е тема на коментар начина на обслужване и компетенцията на персонала, нито любезността, както вече казах-и тук има на много места какво да се желае, но не е това темата.

# 89
  • Мнения: 1 546
естествено, че счупена стока трябва да се заплати!Без значение на колко години е човека направил белята! Не мисля, че има каквото и да е "зависи". Когато човек влиза в магазин и бута и разглежда е длъжен да внимава. Peace

# 90
  • Мнения: 442
а как ръководството на магазина ще укаже, че отсега-нататък в магазина не може да се влиза с деца? с колко малки деца? може би ще сложат на вратата картинка куче, сладолед, дете с `х` отгоре Thinking
иначе, за конкретния пример - чупи-купи!

Общи условия

Активация на акаунт