Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 дек. 2006, 21:40 ч.

Много съм притеснена!

  • 553
  • 8
  •   1
Отговори
  • Германия
  • Мнения: 576
Мили мами...
Бях писала наскоро във форума, 4е имам симптоми, подобни на бременност, но имаше оЩе  време до цикъла ми.Споменах и 4е това беше първия месец, в който съм с нови противоза4атъ4ни, които бяха на същия принцип на приемане като старите, просто минах от нормална към комбинирана(с пове4е от един хормон )таблетка. Днес трябваше да ми дойде , но не ми дойде... КОето все пове4е  ме доближава до идеята , 4е противоза4атъ4ните може и да са ме подвели, тоест, да съм бременна. Мисля така, тъй като от пове4е от една година ми идва винаги в неделя рано сутрин , на 28-ми ден .ВИнаги без изклю4ение.Обясниха ми , 4е тази така редовна ритми4ност идва от противоза4атъ4ните..
Къде е проблема?
оЕдна евентуална бременност не би ме притеснила...Ве4е съм говорила с мъжа ми за тая вероятност и той прие идеята за второ дете съвсем нормално и дори със задоволство..
Притенсявам се само, ако наистина е бременност, а не просто страни4ни реакции от смяната на противоза4атъ4ните, ИМА ЛИ ОПАСНОСТ ЗА БЪДЕЩОТО БЕБЕ; АКО Е ЗА4ЕНАТО ЗАЕДНО С ВЗЕМАНЕТО НА ПРОТИВОЗА4АТЪНИТЕ ?Не съм забравила таблетка, взимах си ги редовно и в един и същи 4ас...
Много ще съм благодарна ако ми пишете , знам 4е е рано да се притеснявам , тъй като може и да не съм бременна, но непрекъснато мисля за това и нямам спокойствие.. утре ще си купя тест за бременност, но до тогава.... Crazy

# 1
  • София
  • Мнения: 1 112
Не съм ти видяла предния постиг, но ако не си пропуснала нито един ден без хапче - е много, много, много малка вероятността да си бременна. Ти защо се усъмни?
Възможно е да ти закъснява от смяната на хапчетата. На мен например никога не ми идваше на 28-я ден (т.е. като свърши опаковката), а 2-3-4 дни по-късно.
Да, много е опасно, ако си бременна да продължиш да взимаш противозачатъчни. Ако толкова се притесняваш, по-добре отиди на лекар и ако е необходимо да ти се направи кръвен тест. Много е възможно домашния да не отчете още.
А симптомите "подобни на бременност" абсолютно нищо не означават. Те също може да се дължат на хормоните в новите хапчета.
Честно казано не мисля, че си бременна...

# 2
  • Германия
  • Мнения: 576
Ами, по4на се с това, 4е гърдите ми, доста големи по природа, преди около 10 дни по4наха да ми тежът и да ми преливат от 4ашките, вените на гърдите са надути , зърната 4увствителни,и непрекъснато ми се спи, а обикновено съм доволна и с 5- 6 4аса сън... В момент а съм  в 7 дневната пауза на противоза4атъ4ните  и преди да ги по4на разжбира си най напред ще се уверя 4е не съм наистина бремнна, даже на лекар ще ида, ако се наложи, но моят въпрос е ако съм забременяла някак си, опасно ли е за бебето от таблетките които ве4е съм взела?
Благодаря упредварително.

# 3
  • под голямата лоза
  • Мнения: 7 724
Не си единствената забременяла, докато взимаш противозачатъчни и мисля, че това не може да навреди на плода, ако има такъв Thinking

# 4
  • София
  • Мнения: 629
Не намирам никаква логика в това, ако се случи бременност при приемане на противозачатъчни, да има проблем за плода. Лекарите препоръчват спиране на протиовзачатъчните преди забременяване, с цел регулиране на цикъла и възможността да се проследява уволацията.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 112
но моят въпрос е ако съм забременяла някак си, опасно ли е за бебето от таблетките които ве4е съм взела?
Благодаря упредварително.

Да, по принцип е опасно. Затова в листовките (и не само там) пише при съмнение за бременност да се спрат веднага. А иначе е почти забранено да се спират по средата на опаковката - само в подобни изключителни случаи.

НО това не означава, че задължително плода е увреден. Иди на лекар и успех.  Peace  bouquet

# 6
  • Германия
  • Мнения: 576
но моят въпрос е ако съм забременяла някак си, опасно ли е за бебето от таблетките които ве4е съм взела?
Благодаря упредварително.

Да, по принцип е опасно. Затова в листовките (и не само там) пише при съмнение за бременност да се спрат веднага. А иначе е почти забранено да се спират по средата на опаковката - само в подобни изключителни случаи.

НО това не означава, че задължително плода е увреден. Иди на лекар и успех.  Peace  bouquet

Благодаря ти, на тебе и на другите моми4ета които ми писаха..като имам резултат ще пиша какво е станало.. успех на тебе и лека бременност Simple Smile

# 7
  • Мнения: 1 788
 Една моя приятелка миналия месец като ходи при моя гинеколог и понеже спря хапчетата за известно време той я предупредил да внимава много да не забременее веднага след хапчетата. Не заради друго а за да можел организма да се изчисти от хормоните, камоли пък да се пият ако има съмнение за бременност. На листовката изрично пише да се спрат веднага ако има вероятност от зачеване. На твое място бих отишла на лекар или бих направила кръвен тест за да разбереш веднага резултата и да вземеш адекватно решение. Успех.

# 8
  • Германия
  • Мнения: 576
За моми4етата , които ми писаха , докато се самопобърквах снощи- прави бяхте, не съм бременна.. 4и4о доктор днес го потвърди,но поне се разбра пткъде идват сънливостта и промените в гърдите...
Благодаря ви, оба4е , за подкрепата и заова 4е ми писахте снощи , тъй като наистина бях ужасно притеснена не заради това дали съм бременна , а ако съм, да не би да е станало нещо лошо с бебето.Легнах си сравнително по спокойна.
Само да допълня...Когато днес докито ми каза 4е не съм бременна, моя милостз, която ина4е твърди 4е не му се сега то4но времето, се по4увства... разо4арована.. newsm78
Май трябва да си взема нов 4ас за доктор-  ама за психиатър Simple Smile))))) И да ви пиша как той е потвърдил тихата ми лудост , ако не ме е пренасо4ил директно към някоя лудница, разбира се... Laughing
Лек ден и много хубави емоции на вси4ки май4ета- настоящи и бъдещи!
 bouquet

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт