Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 7 фев. 2007, 20:29 ч.
  • Преглеждания  20 136  Мнения  31  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 270
Здравейте, момичета!
Искам да се посъветвам с вас (да ме поуспокоите, моля ви се  Embarassed )... Пия Дуфастон заради силен предменструален синдром..Искаме и дете, вече няколко месеца. Ако някоя от вас е пила Дуфастон, може ли да каже дали е имала странични ефекти - подуване, болки в гърдите и т.нат, качени килограми...
Благодаря за отговорите предварително   bouquet

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
Аз нямах.

# 2
  • старата столица:)
  • Мнения: 1 546
Като, че ли качих килце-две, но щом го спрях ги смъкнах...но може и да не е от Дуфастона.Иначе изобщо не го усещах. Peace

# 3
аз го пих за обилен мензис,но никакви страни4ни ефекти нямях,а и мои приятелки са го пили и всичко е ОК

# 4
  • Мнения: 1 792
ако го пиеш за месец два няма да забележеш странични ефекти,но ако го пиеш за повечко време ще видиш как килцата растът нагоре.неискам да те плаша но доста момичета го споделят че и при тях е така.добрата новина е че щом искаш бебе той само може да ти помогне-закрепване на плода и т.н.успех Hug

# 5
  • София
  • Мнения: 21 228
Нямах

# 6
  • София
  • Мнения: 2 120
От `Утрогестан`, който е аналог на `Дуфастон` ми излизат пъпки преди цикъл и качих килца.

# 7
  • Мнения: 270
Радвам се, че повечето нямате странични ефекти, защото преди време ми изписаха първо Оргаметрил, а аз чух разни неприятни неща за него и се бях стреснала от повечето химии... Не го пих и си страдах мълчаливо , докато няма накъде.Sad Пък и за Оргаметрила даже и във форума четох , че уврежда плода! Благодаря за отговорите   bouquet

# 8
аз лично качих килца, като го спрях няколко от тях спаднаха от само себе си, сега пак го започнах и тръгнах на фитнес. няма други проблеми

# 9
  • В райската градина
  • Мнения: 1 498
Не усещам никакви странични реакции, обаче съм бременна 5 седмица. Не знам защо ми го изписа доки тоз хормон, но му вярвам и трябва да го пия дуфастона цял месец 2 пъти по 1 хапче.

# 10
  • Мнения: 1 792
дуфастона помага на плода да се закрепи по-добре за маточната стена.много често на бременните им го изписват,така че не се тревожи правилно е постъпил лекаря ти.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 231
Като че качих 1-2 килца ама може и да не е от него. Факт е обаче че гърдите стават по твърди и малко по-големи (това е много добре особено в моя случай) докато го приемаш. Аз лично се чувствах много подута преди да ми дойде цикъла през месеците когато пиех Дуфастон.

ПС сега док ми изписа Ограметрил ама четох много лоши неща за него и малко съм стресирана.

# 12
  • В.Търново
  • Мнения: 1 233
Много странични ефекти има Дуфастона. При мен качването на килограми ми беше най-малкия проблем. Аз го пих в продилжение на 7 месеца преди /+Клостилбегит/ и след като  забременях. Два месеца след като родих чак се видяха пораженията от хормоналната терания - камъни в жлъчката и увреден черен дроб. Когато ми правиха лапароскопската операция за отстраняването на жлъчния мехур професора ми обясни, че причината за всички проблеми е в хормоните и че напоследък пациентки с подобни оплаквания хич не били рядкост. Никой не ме беше предупредил за такава вероятност и опасност преди това. Така че, момичета, много внимавайте с хормоналните препарати, които ви изписват!!!

# 13
  • Мнения: 1 305
Аз преди години пиех първо Оргаметрил 6-7 месеца после спря да  ми действа и ми изписаха  Дуфастон. От двата вида хапчета последвствие качих 10 кила за близо година докато ги пиех. Може и нищо да не качиш просто много си зависи от организма на човек

# 14
аз не пих Дуфастона дълго и слава богу. (не ми го изписаха заради бременноста) нищо подобно,но ми беше зле от него. после като си смених лекарката и казах за него, тя ми отговори, че този препарат се използва в много особенни случаи,но след него се нарушава много драстично хормоналната среда в организма.
аз за предменструания синдром,не мога да кажа. когато имах предменструален синдром(посинявах,дори припадах и повръщах  Sick ) пих  Diane 35 и ми се оправи всичко. вече от септември 2006г. спрях всички хормонални... и лекарката ми съветва да се тъпчим с по-малко хормонални. а аз наблюдавам няква мода при лекарите  има ли, няма ли проблем 'ай силно хормонално- ще те оправи"   #2gunfire   (или ще те убие?)
не съм лекар,но помислете и за това.
  bouquet

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт