Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 26 март 2007, 17:25 ч.
  • Преглеждания  7 616  Мнения  25  Онлайн  1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 1 674
Здравейте, момичета!
Този месец ми се случва нещо, което до сега никога не съм имала. Реших първо да попитам тук. Този месец ходих на фоликулометрия на 15-ия ден от цикъла. Доктора ми изписа Клостилбегит за стимулиране на овуто. Но 2 дни след прегледа започна едно кафяво течение, незнам как да го нарека - зацапване ли или нещо друго. Вече продължава 5 дни. А в същото време имах и болки в яйчниците, които вече спряха, но зацапването продължава. Знаете ли на какво може да се дължи това? Дали има нещо общо с овуто. Една приятелка ми каза, че може пък овулацията да ми е по-късно, в случая 17-ти, 18-ти ден, но пък цикълът ми е 28 дни. Толкова съм объркана и така ме е страх, че незнам какво да правя. С доктора се разбрахме да отида на преглед чак другия месец на 14-ия ден. Той каза, че най-вероятно ще трябва да направим и цветна снимка на тръбите. Опитваме с мъжа ми да забременея от 6 месеца, но до момента резултат няма. Cry
Моля ви, ако знаете нещо повече за това кафяво течение, напишете! Praynig
Предварително благодаря! Heart Eyes

Реклама
# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
кажи на лекаря ти, че е абсурдно да ти изписва Клостил, без да ти е направил цветна снимка! Той в обратен ред ги кара май, дано не е за твоя сметка...
Виж в листовката да не би зацапването да е страничен ефект от Клостил-а. newsm78
В съседния форум ще ти помогнат повече, темата ти не е много за тука Simple Smile
Не се притеснявай само Hug

П.П Според мен е късно да ходиш на ф-я на 15 ден от цикъла, при твоя цикъл се ходи някъде от 10 ден. Смени си лекаря.

Последна редакция: пн, 26 мар 2007, 17:45 от .:.Stef.:.

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 1 674
Stef, ама аз още не съм започнала да го пия Клостилбегит-а. Трябва да изчакам да ми дойде М и да го започна от 5-ия ден, така че това зацапване не може да се дължи на никакви хапчета.
Аз миналия месец също ходих на фоликулометрия на 13-ия ден и тогава доктора ми каза, че има отделена яйцеклетка от десния яйчник, но все още не бях в ову. Според него трябвало да съм в ову на 15-ия ден като се основава на това, което е видял. Но този месец, като отидох на 15-ия ден, каза че картинката била същата, отделена яйцеклетка от левия яйчник, само че според него яйцеклетките не нарастват и нищо по-нататък не се случва с тях. Затова ми каза да пия 1 месец Клостилбегит и да отида на 14-ия да ме види, за да прецени дали да продължа да го пия или да ме праща на изследване на хормони и на цветна снимка.

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Ясно.
Извини ме, не съм разбрала правилно в началото ooooh! Embarassed
Надявам се някоя дама да се включи по въпроса със зацапването, аз си няма идея от какво може да е - или нещо на хормонална основа, или някоя кистичка, не вярвам да е свързано с овулацията, защото прекалено дълго продължава Rolling Eyes
И все пак - Клостила не го пий без да имаш направена цветна снимка...
А спермограма правили ли сте?

Дано се включи някой по-компетентен  Praynig

# 4
  • MA
  • Мнения: 820
Този твоя лекар с главата надолу я кара! Първо се правят хормонални изследвания, спермограма и цветна снимка на тъбите и чак тогава се решава дали ще се стимулира овулацията и с какъв препарат. Аз също бих те посъветвала да си смениш лекаря, клостила не е безобидно лекарство да си го пиеш ей така за проба. За зацапването не мога да дам мнение, консултирай се с лекар.

# 5
  • BABYLAND
  • Мнения: 3 417
Чувала съм че е възможно подобно зацапване /кафеникаво/ от имплантирането на яйцеклетката, но твоето е 5 дни...не знам дали трае толкова дълго. На кой ден след ову-то ти се появи?

# 6
  • B HONDA CIVIC
  • Мнения: 2 423
Незнам дали трябва да си сменяш лекаря това е твое решение Sad, все пак трябва според мен да чуеш още едно мнение newsm78. Аз имах такова течение в края на цикала моя лекар се съмняваше за шоколадова киста назначиха ми огледна лапароскопия в последствие - преди да правим икси и се оказа че имам два фолекула на левия яйчник които не искат да помръднат Twisted Evil дори пих противозачатъчни но уви там са. Не мисля че има нещо общо с тръбите но аз не съм доктор все пак нали. Иди да чуеш още едно мнение newsm78 newsm78 newsm78.УСПЕХ

# 7
  • Мнения: 4 321
Зацапването преди овулация трае съвсем кратко, не е чак толкова продължително.
Не знам каква може да е причината, тук само ще си гадаем - може да е на хормонална основа или задържан фоликул от предният месец или нито едно от двете. Иди за втори мнение при друг лекар.

Не пий Клостилбегит без да сте правили цветна снимка и спермограма!

# 8
  • Мнения: 4 126
И все пак - Клостила не го пий без да имаш направена цветна снимка...
А спермограма правили ли сте?
Точно така. Няма смисъл да се блъскаш с хормони за стимулиране на овулацията, ако не са ясни спермограмата и проходимостта на тръбите!
Това течение може да се дължи на спукването на фоликул или на превръщането му в киста. Можем само да гадаем. Зацапването може да се дължи и на недостиг на прогестерон, на полип и т.н.
Не се стряскай. Помисли си добре и се ориентирай към добър лекар. Заедно с него ще начертаете пътя. А дай Боже докато вървите по него и чудото да стане скоро!

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 1 674
Спермограма направихме още миналия месец. Доктора каза, че резултатите на мъжа ми били много добри.
А това кафяво течение започна още на 17-ия ден от цикъла ми, т.е. ако овуто ми е било на 14-ия ден, 3 дни след това. Но аз незнам дали изобщо съм имала овулация, тъй като лекаря ми каза, че най-вероятно нямам или поне не е както трябва. Но мене всеки месец, откакто правим бебе, а това са 6 месеца, ме заболяват яйчниците точно около дните когато трябва да ми е овуто. Съвсем съм объркана вече! Rolling Eyes
А относно лекаря, беше ни препоръчан от наши познати. Казава се Методи Генов, завеждащ отделение в "Св. София" е и работи в медицински център по безплодие "Вяра". Около 50-60-годишен е, гинеколог и андролог. Не ви ли се струва надежден все пак?
Посочете ми накой добър гинеколог, моля!
Ох, вече незнам какво да правя...! Cry Cry Cry







# 10
  • София
  • Мнения: 1 950
Hariela, нищо не съм чувала нито за д-р Методи Генов, нито за този център по безплодие "Вяра".
Струва ми се странно обаче, ако той е и гинеколог и андролог едновременно. Малко пенкилерски ми звучи. Андролога би трябвало да върви с уролог, не с гинеколог.
Ако искаш информаци за наистина добри центрове занимаващи се със стерилитет и репродукция потърси из форума.

Успех  bouquet

# 11
  • София
  • Мнения: 572
Моя приятелка ходи при този Генов и е много доволна.

# 12
  • софия
  • Мнения: 7 282
принципно такова зацапване се дължи на прогестеронова недостатъчност. Как са хормоните?

# 13
  • Sofia
  • Мнения: 1 674
Точно така, момичета, имам недостатък на прогестерон. Веднага се обадих на доктора и сега съм на дуфастон. Дано помогне! Praynig Praynig Praynig
Благодаря на всички ви за отговорите! Heart Eyes
Дано всяка от нас по-бързо се избави от неволите и скоро да види желаните  EFP!
Дуфастон, Клостилбегит, ... с какво ли още ще ме натъпката...?! Но ще стискам зъби и ще правя, каквото ми кажат. Сигурна съм, че рано или късно ще си имам най-сладкото бебе на света! Дай Боже... Praynig Praynig

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 3 193
здравейте,момичета.Искам да попитам на някоя от вас случвало ли и се е един-два дни преди да и дойде истинската менструация да получи нещо като кафеникаво течение.На мен на почти всеки цикъл взе да ми се получава това и се притеснявам да не би някой хормон нещо да не е наред.Ако някое от момичетата и се е случвало или знае нещо по въпроса да ми пише.Предварително ви благодаря.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт