Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Плевен

Мнения: 4 997
От месец някъде, синът ми няма апетит. Отдавах го на зъби...Днес ходих при наблюдаващият го педиатър за ваксина, та попитах и за апетита. Изписа му Aktavit и Peritol. Хайде, витамините - добре. Но този  Peritol-защо? Каза ми, че е противоалергичен сироп, да не се притеснявам, като чета упътването, изписвали го за повишаване на апетит. Също пише, че не трябва да се дава на деца под 2 г, а синът ми е на 1г2м.
Моля някой да ме посъветва-да давам ли Peritol-може ли само с витамините да караме?
« Последна редакция: чт, 12 апр 2007, 18:44 от Atrakcia »
Цитирай

Анкх-Морпорк

Мнения: 3 363
Какво значи точно "няма апетит"?
Опиши какво яде и какво отказва.
Детето може да иска по-твърда храна и да отказва разни каши.
Може да са зъби.
Може да е свързано с нещо друго.
Категорично съм против да се дава на дете "сироп за апетит".
Витамините - иди-дойди, макар че и за тях не е зор.
Слагайте го при вас на масата, давайте личен пример, дайте му лъжица, може да се маже, може да яде с ръце, но нека проявява интерес към храната.
И в никой случай не го карайте да изяде "още една лъжица", ако не му се яде повече.
Цитирай

Плевен

Мнения: 4 997
Липса на апетит в пълния смисъл-изяжда около 10-тина лъжички от каквото и да е и това е, а как си хапваше преди....И аз се съмнявам , че проблемът идва от зъбите, но според педиатърът ни не е така. Казва, че децата си имали по един такъв период...Не го насилвам, давам му все любими храни , но и това отказва, слагаме го с нас на масата, но пак-не. Надявам се наистина да е период. За момента ще давам само витамините, другият сироп го купих, но категорично няма да дам.
Цитирай

Анкх-Морпорк

Мнения: 3 363
Дъщеря ми имаше такива периоди със зъби, в които не кусваше с лъжица, но пък усърдно гризеше кора от хляб, бисквити (обикновени), гевреци и всякакви такива.
Отварянето на апетит е от страничните ефекти на Перитола, затова така го дават.
Но си мисля, че трябва да се търси причината да не иска да яде, а не веднага да се предписват медикаменти.
А мляко пие ли? Много често хората забравят, че млякото е храна, а не напитка.
Ако пие мляко, значи си набавя нужните белтъци. Обикновено при растеж на зъби децата минават на мляко, независимо майчино или адаптирано, пие се лесно, а и сукането ги успокоява.
Не се притеснявай, няма дете, дето да се умори от глад нарочно.
Цитирай

Плевен

Мнения: 4 997
А мляко пие ли? Много често хората забравят, че млякото е храна, а не напитка.
Ако пие мляко, значи си набавя нужните белтъци. Обикновено при растеж на зъби децата минават на мляко, независимо майчино или адаптирано, пие се лесно, а и сукането ги успокоява.
Не се притеснявай, няма дете, дето да се умори от глад нарочно.
Да, кара предимно на мляко-кърма и кисело. Според мен явно го засища и затова не търси друга храна. Благодаря ти, firebird! Друго си  Very Happyе ,когато има някой да ти каже нещичко
Цитирай


Мнения: 1 427
Не е редно да се дава толкова тежък и остарял препарат на деца само защото нямат апетит.Особено пък имайки предвид възрастта на детето, аз никога не бих го давала.Има хомеопатични средства,които засилват апетита,но Перитол..........? #Crazy
Цитирай

Плевен

Мнения: 4 997
Не е редно да се дава толкова тежък и остарял препарат на деца само защото нямат апетит.Особено пък имайки предвид възрастта на детето, аз никога не бих го давала.Има хомеопатични средства,които засилват апетита,но Перитол..........? #Crazy
Именно за това няма да го давам  Naughty
Цитирай

софия

Мнения: 417
ходи ли детето по голяма нужда нормално, ако не, може за това да не иска да яде,пълно му е коремчето и му е тежко - 3 дни е нормално да не ходи.друго което се сещам е да го мързи да дъвче и да гълта като гъсе, което да го затруднява. забележи ги тези работи. мен ако питаш не му давай перитола. най- вероятно е да  е от зъбите. всичко отминава, няма страшно
успех! newsm10
Цитирай

Sofia

Мнения: 3 162
Аз не бих дала на децата си антихистамин  за повишаване на апетит NaughtyТози род лекарства са с много странични ефекти(то кое ли лекарство не е  Tired) а безапетитието не е някакъв проблем-много важно , че по-малко яде Stop проблем ще е ако повече от нормалното се храни Wink а и за едно дете е важно да е жизнено, здраво и не на последно щастливо Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.