Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 29 юни 2007, 10:22 ч.
  • Преглеждания  9 770  Мнения  11  Онлайн  1
Отговори
  • по света и у нас
  • Мнения: 862
Момичета, аз рядко пускам теми, повече пиша в седмичната, но сега наистина съм разтревожена. Доста изчетох за дуфастона, обаче едно не ми стана много ясно, след колко дена от завършването на приема му, би трябвало да дойде М?
На 37ми ден от цикъла бях на доктор, който откри неспукан малък фоликул в левият ми яйчники и предположи, че това е причината поради която М не идва. Предписа ми дуфастон 5 дни по 3 на ден.
Днес е трети ден, от както свърших лекарствата но пущината не идва, а и симптоми да дойде няма. Само леко са ми чувствителни зърната, предполагам от лекарството.
П.П. Правих отново тест след като спрях дуфастона и отново беше отрицателен

Моля ако някой е приемал дуфастон за предизвикване на М да ми каже до колко дни след спирането на хапчетата му е дошло. Изобщо ако някой е наясно с това, да сподели мнението си. Благодаря ви много  Hug

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 572
Здравей,нали знаеш,че и аз имах същия проблем,но днес ми дойде нормално.
Миналата година пих дуфастон и док.ми каза,че трябва в рамките на една седмица да ми дойде.
Така и стана.Не се притеснявай,изчакай до края на седмицата и тогава ако трябва се обади на лекаря ти.Все пак са минали само 3 дни откакто си га спряла.Не се тревожи,всичко ще бъде наред PeaceУспех и пиши Hug

# 2
  • Някъде там...
  • Мнения: 2 824
На мен МЦ ми е идвал винаги след 2-3 дни от спирането на Дуфастона.

# 3
  • Бургас
  • Мнения: 3 245
Аз регулирам М с дуфастон,пия ги по лекарско предписание на 16-ти ден почвам и ги пия по два пъти на ден в продължение на 10 дни....и след като ги спра ми идва на 3-тия ден...т.е. 28 от началото на М.Но моят лекар ми спомена че до една седмица би трябвало да се появи Баба М.Така че не се притеснявай

# 4
  • София
  • Мнения: 1 334
Дуфастон-ът ми удължи цикъла много. Пия го по схема и ми идва 10 дни след последния прием #Crazy Удължи ми и цикъла от 28 на 33-34 дни (респективно и Ову ми се измести)

# 5
  • Мнения: 268
На мен ми е идвало винаги 2 или 3 дни след спирането на Дуфастона. Не се притеснявай, нормално е да ти дойде до 6-7 дни след последното хапче  Peace

# 6
  • София
  • Мнения: 3 757
Hri, аз ти бях писала и в миналата седмична, когато зададе този въпрос.
Аз го пих 14 дни по 2 дневно и на 3-т ден след спирането, още на сутринта "цъфнах"!!!
Така ми беше казала и док- че на 3 ден ще ми дойде! Е, не ме подмина гадта! #2gunfire

# 7
  • по света и у нас
  • Мнения: 862
Момичета, много ви благодаря за отговорите, но току що ми дойде  Grinning. Много съм щастлива, най-после  Grinning

# 8
  • Мнения: 3 011
А дали да не си го предпиша и аз тоя мит" Дуфастон, 4е ме мъ4и нередовният цикъл ужасно. Днес ми е 37 ден с ЧХГ -0.3 и липса на цикъл  Shocked Обикновено последният варива м/у 30-40 дена, което много ме зинервя. Мислите ли, 4е ако по4на да пия Дуфастон за по 5 дена да решем към средата на цъкала- 16-17 ден ще помогне и овуто ще се изметси?

# 9
  • Мнения: 1 766
Денди, айде доктор да ти го предпише.... Stop

# 10
  • Мнения: 3 011
Денди, айде доктор да ти го предпише.... Stop

НиШтъъъъъъъъъъъъъъ, писнъ ми ут тяхххххх, а на тях от меннн  Mr. Green

Последна редакция: пн, 27 авг 2007, 20:24 от Dendy

# 11
  • BABYLAND
  • Мнения: 3 417
Денди, универсално лЮкарство НЯМА и го знаеш. По-добре док да си каже мнението.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт