Поръчахме преди дни торта за рожден ден от сладкарници Гаврош, трябваше да си я взема днес сутринта от кафето в кино Одеон. Първо се наложи да изчакам 20 минутен телефонен разговор между младежа, работещ в заведението му и колежката му, която беше на смяна, когато направихме поръчката. С нейна помощ и напътствия успя да намери сертификата на тортата и да си вкара паролата в компютъра, за да ми издаде касова бележка, но...от тук започва "веселата" част. Оказа се, че тортата нямала опаковка Можел да ми я сложи в найлонов плик ако искам Дори извади рулото с чували от типа, в който аз си изхвърлям боклука На моя въпрос как е възможно да нямат кутии за торта и да дават неопаковани хранителни продукти, той ми обясни, че обичайно хората идвали с коли...не разбрах логиката и го попитах като си пазарува с кола кашкавала и сиренето неопаковани ли ги поставя по седалките или в багажника?!? На което младежа с доста рязък тон ми обясни, че има клиенти и не можел от рано сутринта да се занимава с хора като мен Което вече ми преля чашата - след кратка словесна престрелка помежду ни, когато му се изчерпаха аргументите, заяви че той всъщност не работел тук и смятал да затвори заведението, защото не можел да се оправя с мен ... Било си мой проблем как ще си занеса тортата до градината, той ми бил дал сертификат,че е годна за ядене и другото не го касаело
Чудя се кога най-накрая българските производители и търговци, ще се научат, че от тях купуваш не само годен за консумация продукт, но и всичко останало като отношение към клиент например...Не смятам, че е нормално клиента да се третира като досадник, а желанията му като капризи...абе, развалиха ми празника! Това е!