Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 22 отговора

София/ Плевен

Мнения: 352
Здравейте момичета!
Миналата седмица в Петък ходих до Илиянци в склада на Chipolino да си купя някой неща за децата- порт- бебета и кошници за кола. За портбебетата ми обещаха доставка за вторник (вчера), а кошниците ми продадоха на доста добра цена- 68лв. Когато попитах персонала за гаранционна карта обаче, ми се изсмяха и ми казаха, че нямало и ако не ги вадя от колата няма да се счупят... Да не говорим, че и касова бележка не ми дадоха... Доста ми докривя- все пак едва ли не ми се подиграваха и то някакъв мъж със сериозно развален български език... Днес ходих да проверя за порт- бебетата- нямам пълно легнало положение на близнашката количка и няма как да возя бебетата така... Нямаше. Даже не ги бяха поръчали от Пловдив, както се бяхме разбрали. Започнаха да ми обясняват колко били некачествени, ама другата седмица можело и да поръчат- аз си нямам друга работа та да обикалям в 35г.с. с огромния корем по пазарите.... Когато ги попитах пак за гаранционна карта отново ми обясниха, че нямало какво да ми покрие гаранцията- ако катастрофирам не могат да ми ремонтират пластмасата, а тапицерията не влизала в гаранцията... Поне като си поисках касова бележка за кошниците и ми дадоха, нищо, че са минали 4 дни от покупката... Сега съм бясна от отношението им и се чудя струва ли си да се занимавам със защита на потребителите. Поне вече си имам касов бон...
Цитирай


Мнения: 1 174
Аз бих говорила първо с Макском (които са производителите на тези артикули). Ти си знаеш най-добре. Но е факт, че не за всички продукти има гаранционни карти, така че първо попитай производителя...
Цитирай

София

Мнения: 1 455
А ти сигурна ли си,че по другите магазини дават гаранция на столчетата?
Защото аз имам на Кам и на Кангаро,но гаранция не са ми дали за нито едно от двете.
Според мен само количките имат гаранция Rolling Eyes
Цитирай

Пловдив

Мнения: 541
На Макси Кози за столчето не ми дадоха гаранционна карта. За кошницата на Чиполино не се и сетих да поискам. Обаче вече съжалявам, че я купих - основния ми мотив беше да не давам много пари за нещо, което ще ползва няколко месеца. А пък сервиза в Пловдив - вече трета седмица чакам да ми оправят едно разкачено колело на количката, което уж щеше да стане за следващия ден.
Повече Чиполино - не!
Цитирай

София

Мнения: 3 347
За нашето столче (Конкорд) ни дадоха не само гаранционна карта,но и гаранция от 6 м. за тапицерията.Да не говорим,че срещу фактура за покупката столчето може да се застрахова за кражба в колата.Така че-защита на потребителя им е малко.Комбинираната ми количка беше Чиполино,и имах 6 м. гаранция.Да не говорим за отношението им-пълна отврът  Sick.
Цитирай

София

Мнения: 2 199
Погледнах си гаранционната карта на количката и там пише, че гаранция има само за количките и тя е различна за летните  и комбинираните. Това е гаранция на вносителите Макском (които вече са Чиполино ООД). Така че явно има разлика в гаранционните условия, но не мисля, че някой може да задължи вносител да осигурява гаранция ако няма такава възможност. А обяснението за катастрофата ми се струва напълно логично и обосновано. Друг е въпроса за гаранцията за тапицерията - би било добре да я има, но явно не всеки дава. Между другото нашето столче също е Конкорд, но нямам гаранция за тапицерията. Явно е и въпрос до магазин.
Цитирай

софия

Мнения: 7 281
За нашето столче (Конкорд) ни дадоха не само гаранционна карта,но и гаранция от 6 м. за тапицерията.Да не говорим,че срещу фактура за покупката столчето може да се застрахова за кражба в колата.Така че-защита на потребителя им е малко.Комбинираната ми количка беше Чиполино,и имах 6 м. гаранция.Да не говорим за отношението им-пълна отврът  Sick.

това за първи път го чувам
Цитирай

София

Мнения: 706
Аз пък съм доволна от сервиза на Илиянци. Сега се връщам от там. На количката и се развали механизма за сгъване, приеха ми я за ремонт, за 10 дена отиде и се върна до Пловдив, оправена е и не ми взеха пари за ремонта, въпреки че гаранцията е изтекла.

Май кошниците нямата гаранция, а за това колко ще се ползва, не се знае, защото нашата кошница още я ползваме-сутрин си пие там млякото, лежи си и се разсънва. Вече година и 3 месеца яка експлоатация. Love
Цитирай

Под гъбата

Мнения: 1 113
В последните гаранционни карти за тази година на Чиполино е записано че гаранцията на комбинирани колички е 1 година, на летни 6 м. и на всички останали продукти без шишета,купички и прибори е също 6 месеца. Утре ако искате ще снимам една карта и да видите. Столчетата за хранене и за кола са също със 6 месечна гаранция. Може да се счупи пластмасата и плъзгащият механизъм също. За тапицерията е ясно че при никоя фирма не поемат гаранция.
Цитирай

София/ Плевен

Мнения: 352
Може би аз реагирам прибързано, но не можах да повярвам, че нещо такова няма гаранция... Какво става ако се счупи механизмът за закопчаване на коланите или дръжката ако откаже да се превърта? Не всичко в тези кошници е само тапицерия и черупка от пластмаса. Не отричам, че напоследък изпадам в ненужни пристъпи на ярост, чак ме хваща страх да не си изям боя накъде (остава ми седмица до раждането)... В интерес на истината миналата седмица проверих в някакъв on- line магазин и видях, че имат 6 месеца гаранция, но сега като потърсих пак не намерих такова нещо... И аз не знам... Миналият месец си напазарувах всичко необходимо за децата. Купих им и овлажнител за въздух на Chicco, за който също не ми дадоха гаранция. Като попитах в магазина ми казаха, че била в кутията, но като се прибрах в нас видях, че я няма. А този магазин е в другия край на София и нямаше как да се върна до там. Та реших този път да не се оставям и ако ми се полага такова нещо да си търся правата...
Цитирай

София

Мнения: 3 347
За нашето столче (Конкорд) ни дадоха не само гаранционна карта,но и гаранция от 6 м. за тапицерията.Да не говорим,че срещу фактура за покупката столчето може да се застрахова за кражба в колата.Така че-защита на потребителя им е малко.Комбинираната ми количка беше Чиполино,и имах 6 м. гаранция.Да не говорим за отношението им-пълна отврът  Sick.

това за първи път го чувам
Има,има.Става въпрос за Каско.Както можеш да си застраховаш СД-то против кражба,така може и  столчето.
Цитирай

софия

Мнения: 7 281

Има,има.Става въпрос за Каско.Както можеш да си застраховаш СД-то против кражба,така може и  столчето.

 Shocked
специално съм питала и са ми отказвали.
За коя компания говориш?
Цитирай

София

Мнения: 3 347
Ще питам мъжо,само да не забравя.
Цитирай

София

Мнения: 2 389
Моето столче Чиполино беше купено от Малечко. На въпроса за гаранцията с половин уста ми казаха, че то нямало какво да му се счупи и да съм пазела касовата бележка и книжката 6 мес.
Цитирай

София

Мнения: 3 347
PolarFox,подвела съм те.Но и мъжо ме е подхлъзнал  #2gunfire
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 22 отговора