Попаднах на развалена риба в Кауфланд-Варна

  • 7 747
  • 63
  •   1
Отговори
# 30
  • Варна
  • Мнения: 1 383
Да кажа честно, изобщо не ме учудва. За да поддържа ниски цени, Кауфланд зарежда нискокачествена стока.
Но pina ме очуди, как така ще ти маркират 30 лв. и няма да забележиш какви пари плащаш?!

Последна редакция: пт, 12 окт 2007, 13:56 от VG

# 31
  • Мнения: 11 747
ами сметките ни се въртяха около 100лв - имали сме 150,както и под 100 понякога.Като напълниш количката не можеш да прецениш точно каква сметка да очакваш.Тогава ако не ме лъже паметта беше някъде 110 - та не е било ненормално като крайна сметка.Случайно видях касовия бон и ми направи впечатление голямата цена в крайната колона - 30лв - викам си,какво сме купили за 30лв?! newsm78
Какво изумление - луканка - то такова парче не съществува - толкова голямо,че да е на тази цена!
Грешка е станала,но ние я платихме тази грешка!

От тогава разредихме посещенията,а бяхме редовни клиенти.Сега вече изобщо не ходим,пазарувам си от пазара - по-евтино е и от качеството съм доволна.Е,за гъзарии като сирена,някои шоколадови изделия пак ходим,то ги няма другаде.... Tired

# 32
# 33
  • Мнения: 431
Аз съм им обидена на Пикадили. Провериха дали е фалшива банкнотата ми от два леваRolling Eyes Чак пък толкова подозрителна да изглеждам. Crossing Arms

# 34
  • Варна
  • Мнения: 535
Да кажа честно, изобщо не ме очудва. За да поддържа ниски цени, Кауфланд зарежда нискокачествена стока.

Точно тук вече и аз ще се  изкажа, понеже имам директни наблюдения по зареждането на магазина.
Стоката, специално говоря за хранителните продукти, е на 100% качествена, доставя се ежедневно със специални камиони поддържащи необходимата температура (а в кварталния магазин как носят малотрайните продукти забелязвали ли сте....главно с баничарки без термоизолиран фургон, без охладител ). При прием на стоката се измерва температурата на която пристига и след това се съхранява в подходящите + или - камери.
Работи се главно с доказали са се български производители и официални вносители а не разни прекупвачи.
Фирмите доставчици имат хиляди изисквания на които трябва да отговарят за да могат да зареждат въпросния магазин. При получаване на стоката дори 1 от изискванията...примерно температура, етикет, опаковка или каквото и да било не отговаря, стоката се връща.
Така, че не говорете без да сте запознати.
Хигиена и температура в складовите помещения и регали се поддържа на най-виско ниво. Магазина се почиства всяка сутрин и вечер основно.
Намаления се правят не само при изтичащ срок на годност. Вие какво си мислите, че цялата брошура е пълна със стоки с изтичащ срок???
Тези намаления на стоки с изтичащ срок на годност главно са моментни намаления и са примерно общо 10 кофички кисело мляко....същата работа както Пикадили правят намаление след 9ч. на топлата си витрина, но пак има разлика защото типа на Кауфланд е дискаунт магазин и Пикадили не биха си позволили да направят такова голямо намаление. Там е работата, че ние българите сме недоверчиви и като видим нещо евтино веднага си мислим, че има нещо нередно, а в случая няма нищо нередно, а прото политиката на магазина е такава.

# 35
  • Варна
  • Мнения: 672
Аз съм им обидена на Пикадили. Провериха дали е фалшива банкнотата ми от два леваRolling Eyes Чак пък толкова подозрителна да изглеждам. Crossing Arms

И на мен така - дадох 2 банкноти по 5 и две по 2 лева. Всички бяха прегледани да не са фалшиви . Аз направо  #Crazy #Crazy #Crazy
Забелязала съм, че има нови момичета, на които сигурно им е казано да внимават. И те такива едни стреснати, и затова - пазят се....
А за Кауфланд-ходила съм максимум 3 пъти. Попаднах на домати, които изглеждаха добре като ги купих, а на другия ден в хладилника така жестоко се бяха разводнили и изгнили  Sick

# 36
  • Мнения: 732
За Пикадили е практика да маркират неща, които не си купил. При мен лично не се е случвало, защото почти не пазарувам там, но всичките ми приятели и познати са се оплаквали поне веднъж, че им е маркирано нещо, което изобщо не са вземали. На едни минерална вода, на други - витамини и т.н. Когато правиш сметка 60-70 лв не можеш да прецениш дали има нещо маркирано в повече за около 5-6 лв. Вижда се чак, когато се прибереш в къщи и разгледаш касовия бон, ако изобщо го направиш  Confused

А за Кауфланд - пазарувам там само определени стоки, които съм 100% сигурна, че са качествени. Никога не пазарувам плодове и зеленчуци - направо са ужасни  Naughty Основно покупките са ми от Метро.

# 37
  • Варна
  • Мнения: 1 383
Bubuto, вероятно работиш в Кауфланд.
Иначе, аз говоря не толкова за зареждането, като технически процес, а за същото като подбор.
Какво значи "доказали се производители и официални вносители"?
Има производство и внос на второ /и н-то/ качество стоки - такива се и зареждат от Кауфланд.
Да, въпрос на политика е, но как ще обясниш случая с рибата, повод за тази тема?
Благодаря.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 535
Bubuto, вероятно работиш в Кауфланд.
Иначе, аз говоря не толкова за зареждането, като технически процес, а за същото като подбор.
Какво значи "доказали се производители и официални вносители"?
Има производство и внос на второ /и н-то/ качество стоки - такива се и зареждат от Кауфланд.
Да, въпрос на политика е, но как ще обясниш случая с рибата, повод за тази тема?
Благодаря.
Не работя в Кауфланд, но знам как стоят нещата там, както и в много други магазини.
Зареждането, като процес е много важно за самото съхранение и последвалата годност на стоката, така, че, то изобщо не е за пренебрегване.
Доказали се производители и официални вносители са тези които отговарят на всички стандарти и са сертифицирани. Загледай се в етикетите на примерно бългаските хранителни стоки, да видим дали ще откриеш някоя no name марка....всикчи са от водещи производители.  Няма такова нещо като производство на примерно мляко 2-ро качество...то трябва да отговаря на определни стандарти и това е. Може да има различни видове, но не и 1-во, 2-ро трето качество.... По въпроса за вносните стоки пак е така.
Въпроса за рибата може да се случи навсякъде, това са единични случаи за които не искам да взимам страна за вина в магазина или купувача.

# 39
  • Мнения: 332
Поради такива слухове за развалена храна изобщо не съм стъпвала в Кауфланд,  Naughty напоследък избягвам и Била. Най-обичам да си пазарувам от Сани (Пловдив)  Peace

# 40
  • Мнения: 4 841
За мен Кауфланд-Младост, например, е един невероятно мръсен и абсолютно неподдържан магазин с особено неприветлив персонал без грам професионализъм. Особено при и около секцията за плодове и зеленчуци - е няма такава смрад... А пръстите ти направо потъват в изгнилите краставици и моркови... Няколко пъти съм пазарувала от там, всичките завършваха с рекламация, връщане на парите и т.н. Имат абсолютно малоумни изисквания - като например това, че не връщат пари ако са минали 24 часа от покупката - добре де, ама трябва ли като се прибереш да разопаковаш, подушиш и опиташ всичките си покупки, за да ги рекламираш навреме? И да ви кажа, когато ми даваха да подписвам бланката за върнатите пари, определено имаше поне едно десетина рекламации ПРЕДИ МЕН - и това за един ден...
Като цяло магазина е евтин - във всеки един смисъл на тази дума!

# 41
  • Мнения: 593
И аз да се изкажа! За тези стоки, които се продават в негодно за консумация състояние мн. ясно че е винивен магазина, от който е закупена стоката, затова не съм и никога няма да си купя нищо от Кауфланд най-гадната за мен верига магазини. Но има и нещо друго, говора за сферата на рибата. Майка ми години наред работеше в предприятие точно във Варна за производство на риба и рибни продукти. Зареждаха големи магазини като Пикадили и др. и ми е казвала че много често когато съответния магазин им върне негодна стока(такъв е договора, вероятно), те просто сменят етикета и се изпраща същата стока. Е , кажете ми как човек да съди по срока на годност отбелязан на етикета? ?????

# 42
  • Мнения: 11 747
а това със смяната на етикета,не е само с рибата.Лично като служител са ме карали да сменям етикети с дата...

# 43
  • Мнения: 17 407
НЕ се учудвам, все пак е Кауфланд. Не харесвам този тип магазини. Това, не означава, че останалите- Пикадили, Бурлекс и ЦБА не  са се дънили и не ме дразнят. Няма избор тука и тва си е

# 44
  • Мнения: 984
И още нещо - пакетираната, вакуумирана шунка КФМ се разваля на следващия ден в хладилника. Замразеното тесто изобщо не втасва, а се разплесква и полепва навсякъде - отврат.

Общи условия

Активация на акаунт