Първо преди по-малко от година пусках тема за трагичния им гаранционен сервиз, сега обаче ме вбесиха с обслужването си след закупуване на продукта. Случката е следната: в неделя с мъжа ми купихме хладилник за майка му и баща му, платихме и дадохме техния адрес да го доставят както казаха те в четвъртък между 10 и 15 часа. Питахме какви са условията и тарифите да го качат до апартамента / хората нямат физическа възможност да носят на гръб, а мъжа ми заминава точно в този ден в чужбина и няма как да организира нещата/. Продавачите, а в последствие и на касата отговориха - Ще се разберете на место с шофьорите ! Ние безкрайно изненадани повдигахме няколко пъти този въпорс, питахме как е възможно да нямат установени тарифи, отговора винаги беше еднакъв. Притеснихме се да не ги поставят в ситуация на изнудване като видят, че са възрастни хора и нямат кой друг да им го качи. И така, обажда ми се днес свекър ми вбесен, да ме пита какво да прави - дошли шофьорите, стоварили хладилника в двора и тръгнали да си ходят. Той им е предлагал пари, молил ги и е и какво ли не, само и само да го качат, те са отказали. Питал ги е как си представят да се оправи сам, казали са да си бил викнел хамали, е как питам аз как да ангажираш хамали за този интервал от 5 часа, който са ти дали да ги чакаш. Накарал ги е да си натоварят хладилника обратно и да го върнат в склада. Сега го убеждавам да ходи да си иска парите, има законово основание доколкото знам, в срок от 3 дни, ако не е доставена стоката, да си вземе парите.
Е какво е сега това ми кажете? Може ли една от най-големите вериги в България да остави този въпрос неуреден, да поставя клиента дал стотици левове, в ситуация на безизходица, не всеки има яки роднини и приятели, които да организира да носят. Искаш да си платиш, но не може. Бясна съм, и предупреждавам тези които биха разчитали на тази задължителна услуга!