АЙКО - мошеници и грубияни !

  • 103 935
  • 138
  •   1
Отговори
# 75
Купих си 2 шкафа от АЙКО и след като ги чаках 2 месеца при срок в договора 1 месец най-накрая пристигнаха и ми идеше да повърна от тях, имаха разминаване в една сглобка от сантиметър!!!!!! В нормалните държави такова нещо се бракува, на мен обаче хич не ми се занимаваше, повече при тях не стъпих.

# 76
айде стига глупости за 1700 лв можеш да получиш само талашит

# 77
Здравейте.Ще ви помоля за съвет-Имам нужда от обзавеждане за спалня и детска стая.Харесвам разни нещица в сайтове,но после попадам на страшни коментари и се отказвам.Живея в Бургас.Благодаря ви предварително.

# 78
  • София
  • Мнения: 6 072
Яна75, малко общ ти е въпросът, не знам дали си преглеждала останалите теми за обзавеждане - за справка виж тук. Може да пробваш да попиташ в някоя от конкретните теми!  Peace

# 79
Благодаря за информацията.

# 80
  • Мнения: 551
Явно съм една от малкото изказали се тук положително за Айко.
Каквото сме поръчвали са били точни и с транспорта и с  доставката.
Нищо лошо не мога да кажа. Общо взето като на всякъде има доволни и недоволни.

# 81
  • София
  • Мнения: 1 751
Явно съм една от малкото изказали се тук положително за Айко.
Каквото сме поръчвали са били точни и с транспорта и с  доставката.
Нищо лошо не мога да кажа. Общо взето като на всякъде има доволни и недоволни.


ммммм, не съвсем - сама си го казала "една от малкото, изказали се положително"

# 82
  • София
  • Мнения: 2 623
Магазина е хубав, но както винаги
некомпетентни и неграмотни служители
ще го съсипят.
Скъсах си нервите и си хвърлих парите
на вятъра, ами и дадох още за да им
оправим творенията.  #Cussing out
В момента пиша писмо и се надявам
собственика да го прочете !  Naughty

# 83
  • Sofia
  • Мнения: 559
Интересна тема, но определено мога да кажа, че не всички критики са оправдани. Обзавеждам апартамент и минахме през няколко фирми за отделните мебели. Естествено не мога да отрека че и в Айко, както навсякъде има страшно некомпетентен персонал.
С Айко конкретно все още не сме приключили, защото чакаме един монтаж, но въпреки това вече имах леко спречкване с една тяхна служителка. От тях купихме обзавеждане за спалня. Леглото което си избрахме е с фабрична подматрачна рамка, която не подлежи на подмяна подготвяйки се за монтажа забелязахме, че едната половина е с грешни размери - около 10 см по тясна от нужното. Обадих се за рекламация и дамата на телефона ми обясни, че понеже е минал определения срок(защото пък строителя ни забави), не могат да ми помогнат, освен това вече не работели с този производител  Twisted Evil  Съвсем възпитано изслушах всичко това и в момента в който реших да кажа нещо, момичето почти ми затвори телефона, защото изглежда за нея въпросът беше приключил. Кой го интересува, че не става дума за нещо което е ползвано и повредено след изтичане на гаранционен срок например, а просто за разменена част, която изобщо не принадлежи към закупената мебел. Е тогава вече последва скандал, защото меко казано ме вбеси. И я предупредих, че ако очакват аз да кажа - Ами добре - и да се чудя сама как да се оправям, са в голяма грешка. Записах си имена на управители, тел им, на прекия и началник и приключих. След десет минути ми позвъни служител на Айко, страшно учтив, най любезно ме помоли да му дам име и номер на договора за да се погрижи проблемът да бъде решен, и след няколко часа и повторно обаждане ми обясни че е уточнил нещата, и че от фирмата производител ще ме потърсят и ще направят подмяната. Така се и случи, само дето малко се позабавиха, сигурна ме бяха забравили от фирмата производител, и след още един разговор с господина от Айко, на другия ден въпросът беше уреден.
Стана доста дълго, но исках да ме разберете правилно, има служители и служители, за съжаление.Грешки стават, неприятно е и коства нерви, важното е човекът срещу теб да е компетентен и да знае какво прави. Да се надяваме че по често ще попадаме на такива.

# 84
  • Мнения: 150
Здравейте на всички!За пръв път съм в този форум и ми е забавно.Работя в АЙ ПИ ДИЗАЙН и недоумявам как са възможни такива случки.Без значение дали обработваме модулни конструкции или индивидуален проект-клиента си е клиент,а връзките с доставчиците-нещо различно.Клиента трябва да е доволен,но с хора не е лесно да се работи.А,че си има срок  за изпълнение-това е от ясно по-ясно.

# 85
  • Мнения: 50
До преди около месец бяхме много доволни от Айко, купували сме кухня - модел "Кармен" (много качествена на прилична цена) и една стъклена маса за кухнята с 3 метални стола (е столчетата малко започнаха да ръждясват, но за тези пари е нормално). Преди малко повече от месец родителите ми купиха от Айко кожена гарнитура в цвят Крем(ъглова, май се води Комбо и е уж немска) за 1990лв+качването става около 2300лв. Дори майка ми и баща ми решиха да пренебрегнат факта, че очевидно цената на гарнитурата нарочно е направена с 10лв под 2000, защото ако стойността на покупката до 2000лв при отсъствие на товарен асансьор в сградата( нашия е метър на метър в случая и посмъртно не може да се вмъкне гарнитура) за разнасянето се плаща 2% от стойността на покупката за всеки етаж на сградата (при мен това са 6 етажа. Ако покупката е над 2000лв, вече се смята само 1%, което за такава сума си е доста голяма разлика. Дори, когато майка ми пожелала да купи друга стока за 50лв и така крайната сума да стане над 2000лв и отказали. Но това не е особен повод за възмущение, защото все пак това си е пазарна стратегия и е разбираемо, малко се подразнихме, но си платихме като нямаме възможност да носим тежката гарнитура 6 етажа. До тук всичко беше горе-долу наред. Гарнитурата, която купихме сме я харесали от много време, но чак сега успяхме да я купим, а и дълго се чудихме за цвета и дали да е кожа. Когато отидохме в магазина да я купим разбрахме, че е изчерпана и мострата е продадена, а има само още една в склада. Майка ми е малко придирчива и поне 10 минути оглежда мострата, седя на нея да види дали е мека и я хареса. Отидохме със служител в склада да видим какво купуваме и я видяхме, е поне се уверихме, че това е цвета, тя така беше опакована и разглобена на 2 части, че и да имаше дефект няма начин да се види. Купихме си я. След 2-3 дни ми я докараха и баща ми тръгна да я сглоби и да и сложи крачетата и изненада, дупките на крачетата не съвпадат с тези на гарнитурата, намести ги по някакъв начин баща ми след час мъка, съединихме 2-те части на ъгловата гарнитура (оказа се, че едната идва малко по ниско, но това се правим, че не го виждаме). Седна майка ми и се оказа, че крачетата са много високи, до степен, че майка ми като седне леко и увисват краката, а тя не е ниска жена 162см е. Краката са много високи и съответно и гарнитурата е ненормално висока, очевидно крачетата на мострата са били едни(нормални), а те ми я пробутват с други, които не са към нея. Подадохме рекламация в Айко, дойде един служител, много мил човек каза ни почти направо - Госпожо, аз също виждам, че гарнитурата е много висока, че тези крачета не са от нея, че този модел не е виждал с такива крака, но не е сигурен дали оплакването ни ще има резултат. Е вече няколко седмици и няма резултат. Много сме разочаровани, а с голямо нетърпение чакахме новата гарнитура е явно другите мебели за хола няма да са от този магазин.  Радваме си се на новата гарнитура, въпреки, че е леко неудобна и ненормално висока и все пак се чудя, вярно, че не е скъпа и луксозна и е доста евтина, но 2000лв са много пари и трябва ли да се задоволя с боклуци и да си мълча. Явно нищо не може да се направи, няма на кого да се оплача и да изкажа възмущението си, че сега ще дадем още пари - по 17 лв за хубави крачета (общо 6 на брой) съжалявам само, че сигурно съм ви досадила с неволите на мен и моето семейство.

Последна редакция: чт, 17 юли 2008, 14:54 от Leo2002bg

# 86
  • София
  • Мнения: 1 751
... съжалявам само, че сигурно съм ви досадила с неволите на мен и моето семейство.

съвсем не, просто си поредното доказателство, че в този магазин не се държи нито на клиентите, нито на потребителското удовлетворение - абе, БГ реалност, това е... само обърнете внимание откога датира темата и постовете са все едни и същи...

# 87
  • Мнения: 410
За протокола,преди да седнете да нападате някоя фирма,научете името и.
Пише се АИКО,а не АЙКО Naughty

# 88
  • София
  • Мнения: 1 751
Хахаха, никакво уважение към фирма, която очеизбождащо имитира логото на ИКЕА... та, много важно как й изписваме окраденото корпоративно име  hahaha

Интересно защо в радиорекламите им го произнасят "АЙКО" - вероятно поради неграмотност. Да не говорим колко смешно ще звучи, ако го произнасят правилно от АИКО... ей, аман от безпросветност...

# 89
  • Мнения: 330
Аз преди време харесах на брошура една спалня при тях и бях тръгнала да я купувам, но като я видях по-отблизо се отказах. Толкова дефекти имаше, че не знам как въобще се отърваха от тия спални. Сигурно за подпалки са ги продали.

Общи условия

Активация на акаунт