Не пазарувайте от get.bg!!!

  • 22 747
  • 122
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 4 447
Ха! Ами че Амазон далеч не предлагат само книги - купувала съм от тях фотоапарати, мобилни телефони, памет за тях. И да - човек може да се свърже с тях достатъчно бързо и лесно и да - до момента не се е случвало да ме размотаят и да не си свършат работата. Включително когато купих фотоапарат, който изпробвах един уикенд, не ми хареса, върнах и поръчах нов, по-скъп, все от тях. Как пък никой не измрънка, ай сиктир!

Аз пък дадох няколко стотин големи зелени на И-бей за лаптоп, нямах проблем. Имала съм веднъж проблем с продавач, и след като по добрия начин не успях да се разбера с него от админстрацията разрешиха проблема, без да бъда ощетена. В америка, купх лекарство, от което не се почувствах добре, обадих се във фирмата и след 10дни дойде чек със стойността на продукта. Така, че наситина - сиктир!

# 76
Ах, как обичам да ми развиват есета на тема за недоверието на българина-потребител, ша знаш.....Естествено, че можеш да купиш скапан телефон и от магазин!!!! Само че разликата е осезаема-там тестваш НА МЯСТО......и принципно съществен проблем като този, за който споделя Мони, се хваща ВЕДНАГА.
И още нещо съм писала, ама явно си чел по диагонал. Пазарувам от Интернет, но ДРЕХИ. Техника да се пазарува от Интернет за мене е лудост-независимо в коя държава се развива действието.

Ах я   Peace Само, че леко не си рабрала смисъла на "есето", ама карай да върви...

Отдавна съм разбрал, че по форумите човек неможеш да му промениш възгледите, така че наистина е безсмислено да се обясняваме кой какво как и т.н.

Важното е, че аз от цялата тема разбирам, че някаква девойка си купила дефектен апарат, който продавачите са и предложели да заменят с нов (в понеделник) и според мен това е щастлив край... Обаче продължава да се трупа ако върху търговеца, който на всичкото отдолу си е съвсем коректен в случая newsm78

В крайна сметка, търговеца ГЕТ.БГ коректен ли е или не и да пазарим ли от него или не?

Преди мен описват, как са ги моткали в "Техно-нещо си" с явната идея да ги изпързалят със замяната, обаче никъде не прочетох тема "Не пазарувайте от Техно-маркет-полис!!!"

Защо такава дискриминация?

Абе ако питате мен, всички търговци на сапун, а стоките да се продават с доживотна гаранция и без пари, ако може...  Twisted Evil

П.П. А за българина-потребител, както се казва - или добро или нищо  Joy

П.П.П. Може да се каже също така:
- "Българският потребител - най-добрият потребител на света!"
- "Българския потребител, по-малък брат на великия Съветски потребител, ръка за ръка във вековете!"
- "Българския потребител е нужен на търговците, както българо-съветската дружба между народите!"
- "Всеки български потребител - бомба, всяка българска потребителска кошница - летяща крепост срещу търговеца-враг!"
Абе много хубави думи за българския потребител могат да бъдат казани, то няма по-хубав, по-умен и по-достоен потребител на света  Laughing

# 77
  • Мнения: 390
Обръщайте се към КЗП когато смятате, че правата ви са нарушени, нека поне те да Ви дадат обяснение дали това е така или не, след като не вярвате на търговците, които мислели само да ви измамят. Това ще е полезно и за двете страни, клиентите ще са сигурни, че са в правата си, а ако търговеца греши ще бъде санкциониран.
А по този повод потроших 2 месеца нерви и ходене по мъките след като се бяхме обърнали именно към тази комисия. Процедурата е ужаааасно бавна и тромава и може би трябва да я кръстят Комисия за Защита на Търговците, те затова са толкова силни и пращат доброволно хората там, защото е ясно че нищо няма да се промени. Налагало ми се е да се обърна 2 пъти за съдействие и в двата - без успех- протакане с месеци, докъто се откаже човек да се занимава.
Дано на вас помогнат, но при мен се получи обратното  - освен че си трових нервите с търговците, се ядосвах от безхаберието на тази институция.
И по конкретно: първия път рекламация за климатик /от Техномаркет/, който се вмириса на 2-та седмица и се оказа, че няма инстанция която да докаже, че излъчва миризма /тъй като те твърдяха, че не усещат миризма/, а в нас миришеше на...  Sick сумати и познати извикахме за да ги питаме дали и на тях им мирише, защото започнах да си мисля че си въобразявам - направо можеш да се побъркаш  #Crazy #Cussing out трябваше да пишем молба до шефа на ХЕИ да прецени дали случая е за тях.... писна ни и се отказахме/след два месеца/ извикахме си на часто техник, да демонтира и монтира климатика /150лв/ за да се види какво му е и се оказа, че просто е сложен с обратен наклон и беше станало блато вътре  Sick Та накрая се оказа, че от комисията не са дошли, защото е трябвало ТЕ да платят от тяхния бюджет и да извикат комисия, за да установи това - с две думи нямат интерес от тази работа. Трябва да се свика комисия на комисията от комисията на комисиите - а в нас делегация от комисии...  Laughing Mr. GreenСъответно сервиза виновен не беше санкциониран...
Втория път беше като си поръчахме кухня, я чакахме 4 месеца, накараха ни да я платим цялата и чакахме още 2 за да я монтират, вече мислех че ще останем без кухня - от комисията ни казаха директно да се опитаме да се разберем с търговеца, защото имало много оплаквания срещу него /голяма и известна фирма/ и ако подадем молба най-много още по-бавно да стане  Shocked
Е това какво е!!! Извинявам се че разводних темата.

Последна редакция: нд, 07 окт 2007, 15:56 от GerDa

# 78
  • Бу-у-урга-а-ас
  • Мнения: 2 712
Ползвала съм услугите им няколко пъти и все съм имала ядове. Последния път си купих телефон, който ми донесоха но в друг цвят и без книжка за ползване на български. Вдигнах им скандал и ходих до офиса да се разправям и да ми го подменят. Офисът им е един коптор. 3 компютъра и една голяма купчина със опаковки и боклуци в средата на стаята.  #Crazy Обслужване и отношение - безобразни.
Завинаги ме загубиха за клиент, макар че от тях съм купувала микровълнова печка и два телефона.

Господине от Гет бг,
още ли предлагате скъпи и високо-технологични стоки без приложени инструкции за ползване на български език? Знаете, че това също е нарушение на закона за защита правата на потребителите.
Или може би внасяте в България стоки, за които тук си има официални фирми дистрибутори, а вие ги заобикаляте и купувате от чужбина на по-ниски цени. На кутията на телефона, който ми доставихте имаше на няколко места големи сини стикери с изписана с големи букви цена от 10 EU. Сумата, която ви преведох беше 342 лв.

 

# 79
На кутията на телефона, който ми доставихте имаше на няколко места големи сини стикери с изписана с големи букви цена от 10 EU. Сумата, която ви преведох беше 342 лв.

Ти нали го купи от тях, защото те устройваше точно цената (не е било от желание да се подпомогне онлайн бизнеса в БГ Wink)и много добре си знаела, че за да е по-евтин от колкото в магазина на М-Тел примерно, трябва да има защо (в случая няма инструкция на БГ)

# 80
  • Мнения: 2 978
Мин. година си купих фотоапарат от Технополис и те нямаха инструкция на български. Все не получаваха, все нещо не беше на ред....То пък какво ли е на ред по тия магазини.

Онзи ден в Техномаркет пък, сложили само две момчета на всичките им хиляди модели телевизори.
1ч чакахме някой да ми обърне внимание. ooooh!

Скоро няма да се оправим, особено когато се опитваме да спестим някой лев за заплата, на още двама служители.

# 81
  • Мнения: 4 447


Отдавна съм разбрал, че по форумите човек неможеш да му промениш възгледите, така че наистина е безсмислено да се обясняваме кой, какво, как и т.н.

Или пък не можеш да му помогнеш да пише правилно  Whistling

Цитат
Преди мен описват, как са ги моткали в "Техно-нещо си", с явната идея да ги изпързалят със замяната, обаче никъде не прочетох тема "Не пазарувайте от Техно-маркет-полис!!!"
..
Защо такава дискриминация?

Няма дискриминация, в случая. Всеки си прави сам изводите.

Цитат
Абе ако питате мен, всички търговци на сапун, а стоките да се продават с доживотна гаранция и без пари, ако може...  Twisted Evil

Тогава няма да се продават, а ще се подаряват. Peace И сапун направен от лош търговец не бих си купила  Crossing Arms

Цитат
П.П. А за българина-потребител, както се казва - или добро или нищо  Joy

Да, след като е умрял People Angel в чакане да му заменят стоката или компенсират по някакъв начин, поради некоректно отношение. Амин!


П.П.П. Може да се каже също така:
- "Българският потребител - най-добрият потребител на света!"
Да, наистина е така. Верни сме на хладилника, пералнята или печката по 20-30г., че и повече! Е, кажи после, че лъжа?

- "Българския потребител, по-малък брат на великия Съветски потребител, ръка за ръка във вековете!"
Това да не ти е на морето с плажуващите рускини Joy. Потребителят Българин на руски мацки, наистина ще е във вековете. Няма как - съдба.

- "Българския потребител е нужен на търговците, както българо-съветската дружба между народите!"
Аз не съм чувала за българо-съветската дружба на Франция.... newsm78

- "Всеки български потребител - бомба, всяка българска потребителска кошница - летяща крепост срещу търговеца-враг!"
Ако кошницата ти е пълна, найш га ще ти я върне търговеца, ако веднъж му я метнеш - нивгаш. Ще те гони да плащаш до дупка, пък ти иди му обяснвай, че нямаш интернет.

Абе много хубави думи за българския потребител могат да бъдат казани, то няма по-хубав, по-умен и по-достоен потребител на света  Laughing
С тия думи усещаш ли как сам се нахендряш? Ти не си ли потребител също? О, извинявай, може би не си по-хубав, по-умен или по-достоен за това не влзаш в наща категория. Ти си от най-тъпите, най-грозните и най-недостойните. Извинявай..ух, ма че сме тъпи, как не сме се сетилиBlush

И доста време ли ги мислихте тия летящи фрази? Или вече ги имате написани от предишни случаи и само копи-пейст  newsm78

Последна редакция: нд, 07 окт 2007, 16:47 от анче_мамче

# 82
  • Мнения: 4 447
Мин. година си купих фотоапарат от Технополис и те нямаха инструкция на български. Все не получаваха, все нещо не беше на ред....То пък какво ли е на ред по тия магазини.

Онзи ден в Техномаркет пък, сложили само две момчета на всичките им хиляди модели телевизори.
1ч чакахме някой да ми обърне внимание. ooooh!

Скоро няма да се оправим, особено когато се опитваме да спестим някой лев за заплата, на още двама служители.

Преди година и нещо от Технополис купихме музика за колата, последна бройка-мостра, за което по принцип се правят между 3 и 10 процента отстъпка, но не ни направиха. На нас много ни беше легнала на сърце и се примирихме. Преди 3 месеца нещо се развали. Гаранцията беше изтекла и потърсихме сервиза на марката. Там ни казаха, че устройството е припояване, на което ние  Shocked ей такива очи. Да обяснявам ли каква е била съдбата преди това на музиката или нЕма нужда? Или да казвам, какво щеше да кажат, ако я бяхме занесли в техен сервиз - гаранцията ви не важи, защото сте го отваряли и ремонтирали сами - смЕх.

За Техномаркет. До сега от там проблеми не съм имала. Купих си миналата година миксер. Последна борйка. 3% отстъпка ми направиха. Купуваме си след няколко месеца от там ДВД. С цената Х. На касата излиза друга цена - по-висока. Ние казваме, че не искаме на таиз цена. Направиха си съвет, за да разберат в кой е грешката. Оказа, се, че грешката е в този, който е писал и принтирал цените. Разликата в цената беше за негова сметка (или отдела не знам), на нас ни направиха 5% отстъпка, даже.

Я, значи можело, а?

# 83
  • Мнения: 2 978
То винаги може...ама защо трябва все някой да виси на главата на малките колелца, че машината да тръгне нормално?

# 84
  • DE
  • Мнения: 521
Мдааа, чудесни изказвания на musura, от прочетеното разбирам, че най-хубаво ще е, ако останат само търговците, да се прегръщат и да се пляскат по раменете, псувайки тези нагли същества - потребителите. Всъщност дали господинът с дългия ферман си дава сметка, че и той е потребител - като всички нас? Уф, направо се ядосах вече!

Още една случка ще разкажа, ей така, без причина  Wink - поръчах си миналата година традиционни китайски дрешки от Хонг Конг - 3 седмици си кореспондирах с търговеца, докато уточним всички размери и видове. Милия, никак не му беше лесно с английския, ама се оправи. Накрая ми написа един много дълъг мейл, благодарейки ми за търпението и честта, която съм му оказала да пазарувам от него и ми прати и няколко малки подаръчета заедно с основната поръчка. Може да е ругал по повод моите претенции, но се държа така, както очаквам от един търговец. И затова, ако пак ми хрумне да си купя нещо такова, пак от него ще поръчам, ама какво ли ви обяснявам, вие всичко си знаете  ooooh!

# 85
  • Мнения: 4 447
Мдааа, чудесни изказвания на musura, от прочетеното разбирам, че най-хубаво ще е, ако останат само търговците, да се прегръщат и да се пляскат по раменете, псувайки тези нагли същества - потребителите. Всъщност дали господинът с дългия ферман си дава сметка, че и той е потребител - като всички нас? Уф, направо се ядосах вече!

Още една случка ще разкажа, ей така, без причина  Wink - поръчах си миналата година традиционни китайски дрешки от Хонг Конг - 3 седмици си кореспондирах с търговеца, докато уточним всички размери и видове. Милия, никак не му беше лесно с английския, ама се оправи. Накрая ми написа един много дълъг мейл, благодарейки ми за търпението и честта, която съм му оказала да пазарувам от него и ми прати и няколко малки подаръчета заедно с основната поръчка. Може да е ругал по повод моите претенции, но се държа така, както очаквам от един търговец. И затова, ако пак ми хрумне да си купя нещо такова, пак от него ще поръчам, ама какво ли ви обяснявам, вие всичко си знаете  ooooh!

Китайците са такива, и вярвай - не те е ругал! Peace

# 86
  • Мнения: 4 700
musura, zаЩо ли имам чувството, че се zаяждаШ?  newsm78


Иначе не се и съмнявам, че на търговците европейските правила и zакони не им отърват. Все по малко имат въzможността да ни лъжат и крадат. И като не можете да си поzволите европейско обслъжване, листовки на български и верни етикети, то иzобЩо не zапочвайте биzнес. И много ми е интересно какво му е трудното да се иzпиШе правилната цена. И не е проблемът в парите, zа да има свестен персонал. Като си отидат няколко продавача  (zаЩото не се държат както трябва, бавни са и не си върШат работата както трябва и се сърдят като влеzнеШ в магаzина) Ще видиШ как другите Ще се научат zа какво са ги наzначили.

И между другото не си мисли, че съм поредната потребителка, която само търси кусури у горките търговци. Освен че съм потребителка съм и продавач консултант.

# 87
@milepetrova: Не се заяждам, а колежката "мамчето" се опитва да се закача  Heart Eyes

Иначе, щом си консултант-продавач, сигурно виждаш, че освен търговците, същите недостатъци ги имат и клиентите, проблема е двустранен. Относно малкото потребление в БГ, то поражда и факта, че почти никой производител на техника, не отпечатва инструкция на български език, понеже прдаваните бройки в БГ са малко, им се струва нерентабилно да го правят. Сега се поставете примерно на мястото на Техномаркет, които имат няколко десетки хиляди артикула в магазина, и изчислете какви са им разходите за изработка на "Ръководство на български". И както по-горе писах, самите клиенти сами предпочитат да купят стоката на по-ниска цена, отколкото да има ръководство на БГ в комплркта. Обзалагам се, че ако 100 клиента се постави условието - 3% отстъпка или ръководство, най-много 1-2-ма ще изберат второто.

Защо после плюем по онлайн търговци, които сме избрали най-вече заради цената на артикула, който можем да намерим в много реномирани и сигурни магазина с всичките му салтанати, но на по-солена цена? Значи веднъж се набутваме да купуваме по-евтиничко, нали сме тарикатчета, после почваме да ревем по форумите "Помощ, няма инструкция на БГ" или някаква друга дивотия, с която сме били наясно още в самото начало.

И какво означава, да не ти отърват правилата? Те затова са си правила, да се спазват, а не да им правим оценки кое ни отърва и кое не.

# 88
  • софия
  • Мнения: 25 595
Колкото повече teodorp се включва, толково повече продължава да си вреди. Звучи като "ощипана госпожица", която непрекъснато се обяснява, без да вижда вината у себе си.
Дано не са много търговците с неговия манталитет (което, за съжаление, не е така) и отношение към клиента.

# 89
  • Мнения: 4 700
И какво означава, да не ти отърват правилата? Те затова са си правила, да се спазват, а не да им правим оценки кое ни отърва и кое не.

АМи много правилно си го каzал. И едно от правилата/zаконите е, да има инструкции на български. Не сме ние да реШаваме дали ги искаме или не. А проблемът с вироглави клиенти ми е до болка поzнат. И въпреки това там, където аz работя важи поговорката "Клиентът е цар".

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт