Всичко това е прекрасно, но замисляли ли сте се за опасностите, които дебнат децата в и около училище. Някои от тях можем да видим, пипнем ... т.е. със сигурност сме ги забелязали и можем да им противодействаме по някакъв начин. Всеки от нас би ги степенувал по свой си начин. Да видим кои са те ...
Първото, с което се сблъскват децата ни на път за училище са прелитащите с бясна скорост коли. Да се чуди човек как се променят себеподобните му в момента, в който се качат на кола. Особено ако тази кола е от някакъв по-лъскав, респ. по-скъп модел. Преобладаваща част от шофьорите не намаляват скорост дори по вътрешните квартални улички, където трябва да се движат в най-лошия случай с 40 км/ч.
Второто са многобройните антисоциални субекти, които кръстосват града ден и нощ. Някои от тях можете да видите в самото училище, тъй като също са “ученици” в съответното образователно заведение. С наличието на такива “ученици” често са свързани и съпътстващите ги “аксесоари” от рода на ножове и др. вид хладно оръжие. Тях може да определим като третата опасност, която дебне децата ни независимо дали са в училището или извън него. Често неразделна част от “коктейла”, който описах е и четвъртата съставка – наркотиците.
Всеки родител би изброил още много опасности дебнещи децата ни, най-вече когато са извън дома. Фактори, на които трудно може да се противодейства, защото същият този родител трябва да осигури поне минималните средства за оцеляване на цялото семейство.
Има обаче опасности, на които повечето хора не обръщат достатъчно /да не кажа никакво/ внимание, по простата причина, че не могат да се видят, чуят, пипнат, помиришат, вкусят. Това са 3-те основни вида патогенни влияния, чието съществуване обикновено не отчитаме. Първото от тях е най-древното, наречено геопатогенно излъчване. С неутрализирането (казвам неутрализиране, защото няма как да бъде премахнато, тъй като е част от мястото, което обитаваме) му се борят още от древни времена най-вече източните философии и практики. Друг вид патогенно влияние, съществуващо както от древни времена, така и в наши дни е социопатогенното излъчване. Някога, по време на Светата Инквизиция са изгаряли на клада набедените за носители на по-различно от това на масите излъчване. Кои са патогенните елементи в посочения пример е въпрос на гледна точка и оставям на вас да определите това. Помислете си сериозно обаче за аналогични носители на социопатогенно излъчване, с които детето ви може да се сблъска в училище. Недоволен от заплатата си преподавател или надрусан съученик, или по-лошо ... утвърден съученик-наркоман, останал без дневната доза и способен на всичко? Вариантите са много. Нека тях да поставим на второ място.
Друг вид опасно излъчване, зародило се напоследък, особено откакто човекът започна да се заобикаля с всевъзможни технологични играчки, които улесняват живота, а освен това го издигат в очите на заобикалящите го, е технопатогенното излъчване. Нека го определим като третата невидима опасност, която дебне всички ни. Да но ние, родителите сме зрели хора, които могат да преценят аргументите ЗА и ПРОТИВ технологичните улеснения. Съмнявам се обаче, че децата ни си дават сметка за това. Особено горките първолачета, които тутакси “обзавеждаме” с мобилни телефони, за да сме спокойни ние, родителите. Предполагам, че част от вас са гледали един репортаж по Нова ТВ, в който бе нагледно демонстрирано как може да се опече яйце между два работещи GSM-a. Ако не са го гледали, поне са чули за това. В резултат на подобни аматьорски експерименти, напоследък много престижни лаборатории фокусираха вниманието си върху тези вредни влияния. Неотдавна в Австрия дори бе гласуван закон, който забранява продажбата на мобилни телефони без съпътстващи ги аксесоари, обезвреждащи вредното им излъчване. На технопатогенните излъчвания за наш късмет можем да противодействаме най-лесно, тъй като последните няколко години в България вече има фирми, предлагащи различни модели обезопасяващи устройства с различна степен на обезвреждане. След като хвърляме толкова средства за “оборудване” на децата си още от първи клас, мисля че добре би било да похарчим още малко, за да сме спокойни, че няма още от ранна детска възраст да им заложим на клетъчно ниво предпоставки за заболявания, предизвикани от всевъзможните технологични играчки, бълващи вредни вълни.
В подкрепа на всичко описано до тук искам да ви покажа как изглежда полето на човека в няколко отделни случая, а именно:
1. когато е относително здрав и възможно най-далеч от информационно-енергийни патогенни влияния /в ляво/;
2. когато е подложен на всевъзможни патогенни излъчвания, вкл. и при разговор с GSM /в средата/ и
3. когато ползва защитно устройство за мобилния си телефон, както и за други технологични играчки за малки и големи /в дясно/.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=190902
влиза се с код 2604, т.като албумът е за нуждите само на четящите темата тук
как, по дяволите да вмъкна картина тук, за да стане по-ясно
Крайните изводи всеки може да направи сам за себе си.
[url=http://]]]https://