Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 9 март 2008, 12:47 ч.
  • Преглеждания  1 450  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 763
Здравейте мами! Днес като давах капки вигантол, смесени с АМ синът ми ми блъсна ръката и го разлях по лицето му. Част от сместа попадна в едното му око. Дали може да му навреди по някакъв начин?

Реклама
# 1
  • ...
  • Мнения: 3 078
според мен няма проблем  Peace 

# 2
  • Мнения: 9 817
Окото зачервено ли е или раздразнено? От АМ не смятам че, може да му стане нещо, за вигантола също.

Така че, споко. Все пак обади се на педито. Peace

# 3
  • Мнения: 208
промии го с физиол.серум и се конс. слекар!

# 4
  • Варна
  • Мнения: 1 518
Не мисля, че нещо може да стане. Предполагам, че си го почистила добре с вода. Наблюдавай го за зачервяваве и се обади на личния лекар, ако има нещо притеснително.

# 5
  • Мнения: 13 626
Нищо няма да му стане, спокойно.

# 6
  • София
  • Мнения: 30 680
Промий окото с вода. От АМ няма да му стане нищо. За Вигантола не знам.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 1 817
Нищо страшно няма  Laughing . Ние най редовно си пълним очите с АМ. За Вигантола не ни се е случвало, но предполагам си измила хубаво очичките на бебо, така че няма от какво да се притесняваш според мен. Все пак ако се зачерви нещо, потърси лекар.   bouquet

# 8
  • Мнения: 6 335
От АМ нищо му няма,а за Вигантола погледни какво пише в инструкциите и се консултирай с педито. Peace

# 9
  • На шестото небе
  • Мнения: 1 197
И на мен ми се е случвало,ако няма зачервявания в или около окото,значи всичко е наред

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт