Проблем с SAMSUNG SGH-U700

  • 4 318
  • 37
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 6 323

Може да сте модератор, но преди човек да твърди нещо е добре да го прочете някъде...

http://get.bg/catalog/information.php?info_id=3

Извинявам се, наистина не съм прочела информацията.
Продължавам да си мисля обаче, че може би сервизът не поема този вид дефект, освен ако официално това не  е признато от производителя като дефект на модела.

Преди време имах подобен проблем с телефон Нокия 5500 - беше с гумено уплътнение на предния панел и се оказа, че на голяма част телефоните от този модел гуменото уплътнение се отлепва дори и при старателно пазене на телефона.
Приеха ми телефона и подмениха панела, но доколкото разбрах от Нокия (производителите) бяха установили и признали дефекта и бяха поели гаранционното му обслужване и подмяна на предния панел.

Имам някакъв мъгляв спомен, че по принцип гаранциите не поемат гаранционно обслужване на корпус, панел и т.н. Току що намерих в един сайт (точно за телефони Самсунг): "Гаранцията не се отнася за акумулаторната батерия и аксесоарите към телефона в това число: панели , зарядно устройство, мултимедийна, карта, hands-free, data-кабел и т.н."

Може би е добра идея да се пита официалния вносител дали този вид дефект се поема като гаранционно обслужване и дали се признава от оторизираните дистрибутори и сервизи.
http://web.kkelectronics.com/servisni_bazi.htm#link8

# 31
  • Мнения: 1 650
К и К няма да приемат за сервиз телефон без тяхна гаранционна карта, и се съмнявам че гет бг са дали тяхна гаранционна карта
затова пише че сервиза на телефоните е при тях, а не при официалния вносител, а как този телефон е влязъл в България и кой е вносителя е една друга тема. Така че правилно се е обърнала към тях, въпроса е има ли документите

Последна редакция: пт, 23 май 2008, 20:17 от Durango

# 32
  • Мнения: 6 323
Прочетох пак темата.
Според мен това, което пише в гаранцията
"Гаранцията започва да тече от датата на поръчката и се прилага при повреди, некасаещи следните части: зарядно устройство, акумулаторна батерия, антена, дисплей, капаци, лентов кабел".

не е в противоречие с това, че гаранционно обслужване може да бъде отказано

Когато има повреди по корпуса на устройството от изпускане, удар, надраскване, намокряне, неправилно съхранение или какъвто и да е друг вид механично въздействие."

Т.е. ако гаранцията не покрива капака, няма какво да се направи, за съжаление.
Вторият цитат се отнася за случаите за дефекти в работата и части на телефона, които не са изброени в първия цитат. Поне аз така разбирам цитираното, поправете ме, ако греша.
Изчетох доста мнения в чужди сайтове и доколкото успях да видя много се оплакват от този проблем с падането на сребристото покритие и навсякъде потребителите пишат, че това не се поема от гаранционната поддръжка.
Много неприятно, но явно е така.

# 33
Момичета,
всички знаят, че в ел. магазини обикновено продуктите не са оригинални. Например телефоните се внасят с чувалите на чести, тук се сглобяват, затова се появяват проблеми. Със сигурност този телефон не е оригинален Самсунг. Едва ли ел.магазина го е купил от К енд К Електроникс-ексклузивен вносител. Кажи им на тези измамници че ще провериш по серийният номер дали е оригинален продукта, който предлагат ако все пак не искат да ти го сменят и действай. Не може да продължава така!.....Всички да ни лъжат!

# 34
  • Мнения: 958
mamakama, можеш ли да обясниш, малко по подробно, как се проверява дали един продукт е оригинален или не.
Нямам нищо против електроните магазини, явно аз съм си виновна че съм поръчала от тях, уж са за улеснение. Обаче като ми се появи повреда и аз не съм виновна, нямам възможност да нося телефона до офиса , който им е чак на кошарите, и всеки път си плащам за доставка. Айде и за това си е мой проблем, ама като ми забавят телефона повече от законно регламентирания срок, от 30 дена, как мога да си търся правата. Аз и казах че ми закъсняват с 5 дена, тя ми каза че ми звъняли ама не съм дигала. Гледах си 100 пъти кол рег-а, нямам неприето обаждане от тях!?

# 35
  • Мнения: 1 650
телефоните които са по евтини от цените на К и К влизат в куфари, без да се плаща мито ддс и други такива екстри, или влизат на части. От там нататъка К и К не поемат никакво обслужване. Имаш ли гаранционна карта и какво пише на нея. С наложен платеж ли беше доставката или плати с е-пей

# 36
  • Мнения: 373
Пфу, мислех , че съм единствена.  ooooh!
Имам абсолютно същия телефон купен на 11 ноември м.г., с абсолютно същия дефект.Пазя си го много , тъй като за мен има и висока сантиментална стойност (то все едно материалната му е ниска...). Ей така от нищото започна да се бели , и когато отидох в Хенди, откъдето е купен, от там ми казаха по културен начин: "Гле'й си работата" .Т.е. гаранцията покривала софтурни дефекти , и не ги интересувало моя панел в какво състояние е. Даже наглярката от магазина имаше нахалството да ми каже:"Ами...позлвайте го още малко и си купете друг". #2gunfire

# 37
  • Мнения: 6 323
всички знаят, че в ел. магазини обикновено продуктите не са оригинални

Доста силно обобщаващо и невярно според мен твърдение.
Предполагам, че може и да има електронни магазини, в които да се продават неоригинални стоки, но хайде да не генерализираме така за всички интернет магазини. В повечето случаи интернет търговците работят с официалните вносители и дистрибутори на дадени марки (твърдението ми се отнася предимно за магазините, предлагащи детски стоки).
Признавам, че не съм запозната достатъчно с работата на интернет магазините, предлагащи техника, но мога да дам директен пример. Jeff например предлагат оригинални телефони Nokia (чрез сайта на Нокия може да се провери серийния номер на телефона), които се внасят от Финландия от официалния вносител Alpha Copy. Техниката, която се предлага в магазини Jeff се предлага и онлайн в http://netshop.bg  Предполагам, че може да има разлика в цените, не съм проверявала, но пък съм сигурна, че продуктът е оригинален.

Общи условия

Активация на акаунт