Потърсих КЗП, но оттам ми казаха, че понеже телефонът не е в гаранция, да се обърна към Агенцията по метрология. Там пък говорих с един много услужлив експерт, който потвърди, че мога да напиша жалба, но ще отнеме твърде много време разглеждането и отговорът й. Реших да се обърна директно към Nokia България. Говорих си с една любезна дама два дни и впоследствие, след "ескалирането" на случая, както тя се изрази, ми даде 2 телефона и 1 мобилен номер на някакъв техен сервиз, да съм занесяла телефона за експертиза. Звъннах на един от въпросните номера, изобщо не бяха наясно със случая.
Случката породи у мен няколко въпроса: ако кърмех бебето си и говорех по телефона, както имам навика да правя, какво можеше да се случи?; защо една компания, която твърди за себе си, че "We focus on providing consumers with very human technology – technology that is intuitive, a joy to use, and beautiful.", ме мотае, като да е тежка бюрократична машина?; какво гарантира, че носейки телефона за експертиза в тяхна лаборатория, ще получа обективна информация?; какво да предприема по - нататък, така че да има някакво възмездие? ; ако телефоните на Nokia, заедно с принадлежните им части работят 2 години и малко, преди да гръмнат, защо, по дяволите, не са го написали никъде?
СНИМКИ ето ТУК
П.С. Редовен потребител съм на форума, но съм регната с нов ник по разбираеми причини.