Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 24 отговора


Мнения: 3
Закъсняваше ми 7 дни, отидох на лекар и ми потвърдиха че съм бременна. Но  след 7 дни прокървях ( зацапване много тъмно кафяво). Моля лекар каза че е наи добре да остана в болница под наблюдение за няколко дни. Биеха ми инжекции папаверин и нош па 4 дни- кървенето спря и на петият ме изписаха. Но при изписването ме гледаха на видеозон при което установиха, че плодовите сакчета са две но и в двете не се вижда ембрион. И ето днес ден след като ме изписаха аз пак прокървях. Моля ви дайте ми някакъв съвет че ще полудея!!!Аз съм от провинцията и ми казаха че не е желателно сега да пътувам за да ида до София при някой специалист и стоя в кащи и  чакам да доиде др. седмица за да ида отново на преглед - така ми казаха. А до тогава да лежа и да чакам....
Цитирай

София

Мнения: 2 740
А някакъв прогестеронов препарат - Дуфастон или Утрогестан не ти ли изписаха? Там знаеш ли дали са ти давали такъв? Като бях бременна имах също такова кафеникаво зацапване, д-р каза че е тръгнало отлепяне на сакчето, но с Утрогестан и Папаверин нещата се оправиха. Стискам палци и при теб всичко да е наред! Наистина си почивай повече сега! И може би е добре да кажеш на д-ра, който те следи, че зацапването продължава.  Rolling Eyes
Цитирай


Мнения: 4 785
В началото на бременността аз също имах кървене. Изписаха ми Утрогестан.
Ако наистина се притесняваш, отиди отново на лекар и му изкажи опасенията си.
Цитирай

там някъде

Мнения: 320
Аз също имах кървене в началото, взимах Утрогестан влагалищно и ми биха пет инжекции Прегнил заедно с 3х2 Но-шпа и почти не ставах от леглото само до тоалетна и да ям. Стискам палци всичко да се  оправи при теб  Praynig
Цитирай

на брега на морето

Мнения: 99
Никакво пътуване! Лежиш! Изчакай прегледа! Опитай се поне малко да се успокоиш - знам че ще е много трудно, но ще трябва да го направиш. Ако при прегледа установят ембрион (за което ти стискам палци), чак тогава ще ти изпишат прогестеронов препарат.
За твое успокоение ще ти кажа че и аз кървях през 4 и 5 г.с., но всичко се оправи - сега съм 15 г.с., но не ми се размина без хапчета и притеснения.
Цитирай


Мнения: 945
Много е рано, zа да се види нещо в сакчетата (при мен бебето се видя средата на 7ма седмица)... Но ако кръвотечението ти не спира, то иди пак на лекар, може да ти предложи нещо. За съжаление теzи хормонални препарати действат само тогава, когато има недостиг на съответния хормон, но в повечето случаи такива прокъвявания zавършват с бебета... от самосебе си. На теб ти пожелавам 2   bouquet
Цитирай


Мнения: 7 171
А някакъв прогестеронов препарат - Дуфастон или Утрогестан не ти ли изписаха? Там знаеш ли дали са ти давали такъв?
Повече пазене и лежане!Ако трябва консултирай се с др. лекар,но не чакай!Действай и успех! Peace
Цитирай


Мнения: 7 171
Момичетата преди мен са изчерпателни..само да допълня..възможните причини са разбира се много...може и кървенето да е в следствие на неоплодена чйцеклетка..т.е. едната оплодената остава, а другата се изхвърля от организма.
За съжаление ние тук само можем да гадаем точно за какво става въпрос-най-добре е гинеколог да ти каже...
Знам, че е трудно да мислиш за друго, но опитай...ако ще, гледай глупави филми, но не се тормози..стискам палци всичко да е ОК Praynig Praynig Praynig
Цитирай

Варна

Мнения: 1 578
Момичетата вече са ти казали всичко. Аз искам само да допълня, че често при бременност с близнаци, едното близначе унищожава другото. Бях чела някъде даже че това се получава по-често ако единия ембрион е мъжки а другия женски. Та при такова вътрешно унищожение между двете, се получава кървене, докато едното сакче падне. Затова и често след инвитро като се получи многоплодна бременност, лекарите изчакват дали няма да почне този процес, преди да направят редукция на единия ембрион.
По-вероятната причина обаче е прогестеронов дефицит. Та те са две  Very Happy и имат нужда от повече такъв. Надявам се да са ти изписали такъв препарат и да се оправиш от него.
Цитирай

София

Мнения: 705
В такива случаи е хубаво да се приема магнезий. Естествен магнезий се съдържа в покълналия слънчоглед. Такъв магнезий се приема най-добре от организма.
Слънчогледът се покълнва като суровите семки (белени или не) се сложат за 4-5 часа във вода. Стават много вкусни. Идеална добавка за салата.
Цитирай


Мнения: 259
И аз кървих в началото и лежах в болница. Сега лежи и се поуспокой, защото стресът ти вреди допълнително. Всичко ще се оправи.  Peace
Цитирай


Мнения: 2 108
Нищо ли не са ти изписали от болницата да пиеш?
В момента в който видях двете чертички започнах да приемам Утрогестан-до 12 г.с.
Пази се и не ставай от леглото. Hug
Цитирай

Sofia

Мнения: 366
Момичетата вече са ти казали всичко. Аз искам само да допълня, че често при бременност с близнаци, едното близначе унищожава другото. Бях чела някъде даже че това се получава по-често ако единия ембрион е мъжки а другия женски. Та при такова вътрешно унищожение между двете, се получава кървене, докато едното сакче падне. Затова и често след инвитро като се получи многоплодна бременност, лекарите изчакват дали няма да почне този процес, преди да направят редукция на единия ембрион.
По-вероятната причина обаче е прогестеронов дефицит. Та те са две  Very Happy и имат нужда от повече такъв. Надявам се да са ти изписали такъв препарат и да се оправиш от него.
Peace Феномен:синдром на изчезващия близнак.Доказано е ,че много бреманности започват като дву или многоплодни,но завършват като едноплодни,загубата на единия сак е съпроводено с кървене,така че ако не са види ембрионче в единия не се тревожи.Съгласна съм това,че може да има прогестеронов недостиг,така че иди на лекар да ти изпише нещо.
Дано всичко се оправи и почивай повече!   bouquet  bouquet  bouquet
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 6 318
Почивай си и дано на прегледа другата седмица всичко да е наред
Цитирай

по света и у нас

Мнения: 1 165
Лежи си и се успокой.Почти всички напоследък имат зацапвания в по малка или в по голяма степен в ранната си бременност.Момичетата са ти разказали причините.Не ти ли изписаха някакви прогестеронови хапчета–Утрогестан или Дуфастон?Звънни на твоя лекар и му обясни че пак кървиш,да вземе да ти ги изпише ако досега не е.Лично аз ще продължа с прогестерона до 13г.с.,но моя е  под вид на влагалищни таблети.Ако те заболи корема можеш да пиеш Нош–па,той успокоява коремната мускулатура и е безвреден за бебето.Още е рано да се види сърдечна дейност или каквото и да е друго,незная с какъв ехограф са те гледали,но на такъв раннен етап само с вагинален може да се установи нещо.Късмет и да пишеш после с добри новини! Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 24 отговора