Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора

London

Мнения: 564
Моля за съвет  Praynig
Оперираха моя близка  преди година - махнаха яйчници, матка...Като начало се държеше, но това отключи в нея всевъзможни така наречени " женски" болести - коксартроза, дискова херния и какво ли още не..Мина през всякакви специалиати, болки, диагнози...И в резултат на това е изпаднала в ДЪЛБОКА депресия...В момента е на лекарства подобни на едновремешния лексотан, но днес я видях и отново плачеше без причина, напрегната, унила, загубила тотално интерес към света  Sad Confused
Много ще съм благодарна за съвет от вас, как мога да й помогна да се справи с това си състояние?
Благодаря   bouquet
Цитирай

София

Мнения: 2 700
Ами депресия се лекува или от специалист (психиатър или психоаналитик) или самият болен трябва да си наложи воля да излезе сам от нея. Доколкото ми е известно лексотанът е дневен транквилант и не е от най-силните. Ако нощно време не спи може да пие и някакъв нощен, защото безсънието изнервя допълнително. Може да яде шоколад (доколкото помня стимулира отделяне на така наречения хормон на щастието) и да чете някаква литература за самоусъвършенстване стил Силата на положителното мислене и т.н. Трябва да си наложи да прави неща, които не желае - ако не й се среща с хора, да ходи на срещи, ако не й се върши домакинска работа - да я върши въпреки всичко.
Като страничен наблюдател едва ли можеш да помогнеш особено, но можеш да й организираш някаква форма на разнообразия, за да не се самовглъбява и депресира допълнително.
Цитирай


Мнения: 659
Лексотанът не е решение . Той успокоява нервната система , но ако има дисбаланс на мозъчните невротрансмитери , той трябва да се коригира именно с антидепресанти ,които да се изпишат  , но от психиатър . Ще е необходимо различно дълго време за стабилизиране на болната и същевременно ще има нужда и от подкрепа на близките . Успех  Hug
Цитирай

София

Мнения: 613
Освен антидепресантите, които помагат е хубаво да излиза повече навън, да бъда постоянно сред хора и, ако има финансова възможност да пътува, да се разнообразява по всякакви начини.
Цитирай

London

Мнения: 564
Много Ви благодаря за отговорите  Hug
Тя ходи на психиатър, изписа и лексотана и някакви антидепресанти, започна ги, но от тях ми каза, че се чувства УЖАСНО, промъквали се самоубийствени мисли  Confused Спря ги, започна да пие някакви по-лекички, но май нямаше полза от тях Sad
Наистина е загубила желание за всичко, подкрепяме я всички, понякога мисля, че като се наплаче й минава, но за кратко...
Аз лично се страхувам да не се пристрасти към лексотана, чудя се какви ли успокоителни може да взима, такива които не са със зелена рецепта...
Много ми е мъчно за нея, искам да й помогна, но съм с малко дете и просто няма как да се погрижа за нея.. Confused
Още веднъж благодаря за вниманието и ще се радвам да прочета още мнения по въпроса, знам че в чужбина след подобна операция жените се поемат от психолози специалисти, за да се избегне този момент, а тук след операцията - кой от където е  Sad
  bouquet
Цитирай


Мнения: 659
САмоволно ли спря антидепресантите ? Или психиатъра ги смени ? Иска се време да подействат - понякога ефекта идва след месеци !  При всеки е различно ! Трябва  много упорство и постоянство ! То е хубаво и навън да излиза , но при депресия такова желание у болните липсва . А когато околните са негативно настроени , положението става още по-лошо . Чувството за безполезност и за безпомощност направо унищожава . Затова близките са тези , които трябва да помагат в случая . Или редовни посещения при психиатър , но път те излизат солени .
Цитирай


Мнения: 167
Скоро гледах този филм
"Как се преодолява депресия"  http://kolibka.com/download.php?mid=4613 
на руски е, надявам се да намерите нещо полезно там.
Цитирай

London

Мнения: 564
Да, самоволно ги спря, което лично мен ме вбеси, нооо тя редовно си прави каквото й хрумне  ooooh! А смее ли някой да й каже нещо...тя почва да плаче и да казва, че от антидепресантите й е идвало да се хвърли през терасата, не можела да спи от черни мисли  Confused...
Казва, че и на психиатри и психолози не й се ходело  Tired Писнало й от лекари... Ужасяващо положение!!! Безизходица до дупка ooooh!  А и тя сякаш не попадна на добър специалист, май е било посредствен психиатър от кварталната поликлиника... Но къде да търся добър? А после ще я навивам да ходи....  Thinking
А що се отнася до негативизма й, той вече минава граници...Ужасно се притеснявам за нея  Confused Онзи ден ми каза, че ако го нямало съпругът й щяла да се самоубие, но я било жал да го изоставя  Crying or Very sad  Shocked
Цитирай


Мнения: 659
Наистина някои от депресантите предизвикват такива мисли и е по-добре да се спрат , защото болните могат наистина да си причинят нещо . КОгато един психиатър не помогне , се търси втори , дори трети . Но това изказване "писна ми от лекари " и неходенето на лекар не е много полезно за нея . Освен това е и безотговорно , тъй като в крайна сметка , ако тя не вземе мерки , ще се влоши и ще започне да товари близките си с  проблем , който е можело да  бъде решен навреме .  Наистина трябва по -меко отношение към депресираните , но също така трябва да се проявява и твърдост към тях , особено когато е за тяхно добро . 
Аз също  не обичам да ходя на лекар , макар че също съм  Hug
Цитирай

London

Мнения: 564

Аз също  не обичам да ходя на лекар , макар че също съм  Hug

elpidaelpida Благодаря ти за отговора  Hug Като лекар, можеш ли да кажеш някакъв медикамент, който не изисква така наречената зелена или жълта (не съм сигурна) рецепта, нещо билково ли,хомеопатия ли не знам...да пие за успокоение... Права си за това, че е безхаберие за неходенето на лекари, но наистина доста й се струпа напоследък, какви ли не здравословни проблеми не й се появиха след тази операция  Tired  Между другото, тя е медицинска сестра, нещо което както е плюс, така е и ОГРОМЕН минус, защото се самодиагностицира и взима решения за лечение  ooooh! Tired  Confused Или да препоръчаш стойностен психиатър...
Мерси още веднъж   bouquet
Цитирай


Мнения: 659
Сещам се за Атаракс , Белергамин . Да не пие Деанксит ,че напряга нервната система . На хомеопатията много не вярвам .
Цитирай

London

Мнения: 564
Сещам се за Атаракс , Белергамин . Да не пие Деанксит ,че напряга нервната система . На хомеопатията много не вярвам .

Точно Деанксит й бяха предписали маса лекари, пи го дълго време ( бабите му викат - веселото хапче, е как не се развесели поне МАЛКО тази жена  Rolling Eyes ) Явно масова практика е да го изписват  ooooh!

Помисли за съвет за добър психиатър, ако не те притеснявам разбира се...
  bouquet
Цитирай


Мнения: 659
Зависи в кой град сте . Весело друг път - най-много да скочи от терасата !
Цитирай

London

Мнения: 564
Зависи в кой град сте . Весело друг път - най-много да скочи от терасата !

 Shocked

Не се шегувай с това  Naughty
Цитирай
Въпреки че по-горе изказват съмнения в хомеопатията, аз бих ти препоръчала от личен опит да заведеш твоята близка точно на консултация с хомеопат. Можеш да се обадиш тук http://homeopathybulgaria.org или тук http://www.bghomeopathy.org, за да ти препоръчат конкретен специалист. Можеш да попиташ и в подфорума за хомеопатия и алтернативна медицина. Успех! Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора