Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора

Пловдив

Мнения: 2 386
Добро утро,мами! Smile
На 17.08 започнах прием на противозачатъчни за първи път в живота ми.Пия Ясмин.
Започнах ги от първия ден на цикъла.
Съответно днес ми е десети ден.
НО....след полов контакт снощи получих слабо кървене.Никога досега не ми се е случвало....
Кървенето е слабо,с бистра,ясна кръв.
Иначе като цяло нямам никакви оплаквания.Засега.Понасят ми много добре.
Но това кървене ме тревожи....
И друго исках да ви питам.
След като съм ги започнала от първия ден на цикъла,би следвало да ме предпазват достатъчно от бременност,нали?
На листовката пише,че ако са почнати от 2-рия ден,тогава трябва да се ползват и други контрацептивни средства.
Но при мен би трябвало да няма нужда,нали?
Има ли мами,на които им се е случвало това,с кървенето по никое време?
Благодаря ви предварително! Hug
Цитирай

в Надежда-та

Мнения: 4 926
Дамммм  Sad и на мен този месец 5хапчета преди да ги свърша ми се появи леко зацапване-кървене \иначе си ми дойде след като изпих и последното хапче\.
Не знам на какво се дължи, та ще посетя гинеколожката ми.
Иначе за предпазването....да, досега не е имало проблем \така се предпазвахме и преди да родя\
Цитирай


Мнения: 2 071
На листовката си пише, че може да има зацапване първите три месеца.
На мен ми зацапваше от време на време до 3тия месец и ги спрях.  Толкова скоро след започването на приема май предпазваха 100%, прочети си пак листовката.
Цитирай

София

Мнения: 887
При всички видове противозачатъчни може да имаш зацапване първите месеци. Ако продължи повече трябва да ти сменят препарата.
Цитирай

в Надежда-та

Мнения: 4 926
Това с първите месеци май съм го пропуснала Blush
Но нямам спомени преди да родя да ми се е случвало Thinking
Цитирай

Пловдив

Мнения: 2 386
Ами явно и аз съм пропуснала зацапването.... Embarassed
Пак ще видя в листовката.
Цитирай

София

Мнения: 38 340
По принцип е нормално първите месеци да се получава такова леко зацапване...даже и по-силно може, докато организма свикне.Прочети си листовката - там пише.
При мен се беше получило първия път, както и сега след почивката, като сега си беше напрево почти като цикъл...доста силно и към седмица....

Ако много те притеснява - говори с лекаря си....
Цитирай

На зелено

Мнения: 1 395
за да не отварям нова тема, пиша в тази.
На Логест съм от този месец, точно на 14-тия ден от цикъла ми получих леко зацапване, без никаква болка, нищо, което продължи два дена.
Има ли нещо, за което да се притеснявам или това е нормално. Прочетох, че е нормална реакция на организма...
 Thinking
Цитирай

София

Мнения: 38 340
Виж си в упътването.
На Ясмина си пише, че е нормално, лекаря също ме предупреди, че става, да не се шашкам.
До колкото разбирам от тази тема - за всички хапчета е нормално.

Ако все пак нещо те притеснява и гложди - звънни на генеколога си.
Цитирай


Мнения: 219
Такова зацапване получих и аз,след преглед ми обясниха,че е на хормонална основа и е напълно нормално. Зацапването при мен продължи 15 дена.
Цитирай


Мнения: 518
Нормално е кървенето. Аз 5 години пих непрекъснато след което спрях за да родя. От този месец започнах отново за първи път след като родих и също имам такова кървене. Организмът се приспособява към новото хормонално ниво. Peace
Цитирай

На зелено

Мнения: 1 395
много ви благодаря. И аз си мислех, че ще е нещо нормално, но исках да се посъветвам и с вас   bouquet
Цитирай

София

Мнения: 742
И при мен беше така,случва се в дните около овулацията.Нормално е,докато ти свикне организма
Цитирай


Мнения: 1 129
за да не отварям нова тема, пиша в тази.
На Логест съм от този месец, точно на 14-тия ден от цикъла ми получих леко зацапване, без никаква болка, нищо, което продължи два дена.
Има ли нещо, за което да се притеснявам или това е нормално. Прочетох, че е нормална реакция на организма...
 Thinking
Първите месеци е нормално и при мен го имаше, но аз и забременях с ЛОгест #Crazy, така че не му се доверявай на 100%, въпреки, че има и доволни от него newsm78
Цитирай

На зелено

Мнения: 1 395
за да не отварям нова тема, пиша в тази.
На Логест съм от този месец, точно на 14-тия ден от цикъла ми получих леко зацапване, без никаква болка, нищо, което продължи два дена.
Има ли нещо, за което да се притеснявам или това е нормално. Прочетох, че е нормална реакция на организма...
 Thinking
Първите месеци е нормално и при мен го имаше, но аз и забременях с ЛОгест #Crazy, така че не му се доверявай на 100%, въпреки, че има и доволни от него newsm78

олеее, дано не се случи и при мен същото, за сега май сме ок, но му се доверявам на 100% друг метод не ползваме
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора