Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 28 юли 2008, 20:42 ч.
  • Преглеждания  2 601  Мнения  21  Онлайн  1
Отговори
В разстояние на 6 месеца синът ми е вземал хероин но НЕ венозно.До момента са изминали три седмици откакто не взема но взема лекарства изписани от личният лекар с зелена рецепта.Страхувам се да не се пристрасти към тях-защото когато ги взема те му действат успокойтелно но те му действат като наркотик заместител.Личният лекар ми каза че без тях не може но се питам до кога ще е този кошмар.Страхувам се когато лекарствата свършат/защото те са за 1мес./че отново ще пойска от тях и ще се въртим в един умагйосан кръг.За първи път се сблъсквам с този проблем-нямам никакъв опит и незнам как да постъпя.Провеждам дълги разговори със сина си.Той обещава че никога няма да взема но не вярвам много на обещанията му -защото знам колко е трудно да не опита пак.Всичко това се случи в чужбина където работехме.В мига в който разбрах реших да се преберем в България с мисълта че тук ще може да се справим с този проблем.В момента сме се изолирали при наши близки който са извън населено място -за да няма достъп по дискотеки -приятели и т.н.С голяма надежда това да му помогне.Ако има хора във форума който са се сблъскали с тоя проблем и по някакъв начин са успели да се справят и имат желание да споделят и чрез това да ми помогнат-нека да пишат.Ще бъда много благодарна на всеки отговор който би ми помогнал и аз да успея да се справя с този проблем.

Реклама
# 1
http://antidrugbg.com/ тук ще намериш полезна информация!Бори се със всички сили и не се предавай!

# 2
  • Въпрос на гледна точка...
  • Мнения: 865
http://antidrugbg.com/ тук ще намериш полезна информация!Бори се със всички сили и не се предавай!


Аз съм сигурна, че ще успееш.

Дано Praynig

# 3
  • София
  • Мнения: 505
В дир.бг има форум специално посветен на този проблем. Може да идеш да почетеш. Успех ви желая!

# 4
  • без обхват
  • Мнения: 5 746
Има опит, да. Какво взима сина ти с рецепта? Метадон ли (едва ли)? Защо за 1 месец го е предписал лекаря - кой лекар, джи пито ли? Какво ви обясни? Защо той  изписва такова лекарство с рецепта, не ви ли е изпратил при специалист?
Синът  ти може ли да функционира нормално с тези лекарства?  Къде сте, в София ли?
Ако можеш да отг. ще си създам по-ясна представа за ситуацията и сигурно по-добре ще мога да ти отговоря на питането.

# 5
  • окр Пазарджик
  • Мнения: 32
От все сърце ти желая успех , наистина

# 6
  • Norway\Tromsø
  • Мнения: 200
Бори се за него и се моли Praynig!Дано да успеете взаимно да се справите с този порок.

# 7
Физическата му зависимост, според мен, е само външно проявление на проблем. Ако е тийнеджър това може да е начин да се справи с нещо - но това предполагам, че го знаеш... Ще ти трябва много твърдост и воля, разбиране и любов.  Аз бих потърсила терапевт.
Успех

П.П. Имах много близък човек наркозависим. Осъзнавам, че връзката ни е била далеч от майка-дете, но също знам, че ако някой от родителите му беше го насочил към специалист навреме сега щеше да е по-добре. Ако те интересува по-подробно, пиши ми на ЛС.  Hug

# 8
  • Мнения: 3 424
Дано успее да реши да прекрати дрогата!!!
Стискам палци!

За съжаление не мога да ти дам успешна рецепта.
Но съвсем искрено ти съчувствам.

# 9
  • при мъжа когото обичам
  • Мнения: 186
Имам много близък човек,който беше на хероин-венозно.Няколко пъти го отказва.И пак,и пак...Детето ти трябва да реши само да се откаже.Трябва да намери смисъл в живота си,да го живее нормално,а не под някакво влияние.Само трябва да реши.Никакви програми,комуни и т.н. няма да помогнат.В момента,в който приключат и се върне към стария си начин на живот всичко се повтаря.Говори му.Много.Нека осъзнае какво го чака,ако продължи.Има литература на тази тема,купи му да чете.Да разбере какви са последствията.А близкия ми човек-пак е чист,но до кога?

Последна редакция: вт, 29 юли 2008, 18:38 от Lipstick*

# 10
И аз имам син и си представям какво преживяваш. Не съм се сблъсквала с такова нещо, но от това което съм чела, мисля, че щом не е венозно има голяма надежда всичко да се оправи. Чувала съм за много такива случаи. Бъди силна, въоръжи се с огромно търпение
и бъди сигурна, че ще успееш. Мисля си обаче, че трябва да го заведеш на специалист.
И не казвай, че не знаеш как да помогнеш. Ти вече му помагаш.
С цялото си майчино сърце ти желая успех!

# 11
  • София
  • Мнения: 767
По-нагоре са ти дали добри съвети, аз имах близък приятел с такъв проблем, продължил много повече от 6 месеца. Въоръжи се с търпение и не забравяй каква е крайната цел - на моменти човек изпитва чувството,че е попаднал в затворен кръг, но ако помни целите си това не е така.

Също така е добре да имаш предвид, че наркотиците често са показател за нещо, което липсва на човек - ако сте били в чужбина той може би е страдал от липса на приятели или на внимание или.... абе човешката психика е много сложно нещо. Говори с него, но без да го нападаш или обвиняваш - той може и да не осъзнава кое е това, което компенсира с хероина

Последно, но много важно - клин клин избива - намерете му някакво хоби или занимание, в което да отдаде цялата си физическа и психическа енергия. Нещо трудоемко, но с видим резултат. Като работа в градина или на полето - ако се уморява до изтощение и няма време да мисли за наркотиците - в един момент ще спре. На този принцип работят комуните. Но преди това трябва да е изчистил физическата зависимост. Потърсете специалист, джипито надали ще е много вещ.

Успех и ви стискам всичките палци Peace

 

# 12
  • София
  • Мнения: 1 308
От все сърце ти пожелавам успех!

# 13
  • Мнения: 604
Дано успеете да се справите с проблема Hug!
Успех ти желая!

# 14
  • БУРГАС
  • Мнения: 106
Сигурно лечението ще бъде много трудно.Не падай духом.Желая Ви успех и на двамата.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт