Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 4 ноем. 2008, 15:35 ч.
  • Преглеждания  20 255  Мнения  70  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 3 260
Миналия понеделник съм получила пакет от La redoute  в кварталния клон на пощите. Отидох във вторник и пакета го нямаше. А беше описан в тетрадката им. Не го намериха и обещаха да ми се обадят като говорят със шефката си. Мина една седмица - пакета го няма, а шефката на клона само се консултира с по-вишестоящи.
Отговора й беше, че при международни пакети само изпращача може да подаде жалба за недоставена пратка.

Направо супер. La redoute ще ми възстанови парите, но не би ли трябвало шефката на клона да я притесни, че е изчезнала пратка от стаята, в която държат колетите и в която винаги има човек?  Пратките се получават само срещу лична карта.
 Пратка е под 2 кг, но е обемна. Не може да я изнесат ей така. Трябва да е някой служител на пощите.

През юли от 5 изпратени от Англия пратки получих 2. Вече не поръчват на адреса си в София. Но френските идваха без проблеми. А сега я откраднаха от самия клон.

Искам да подам официална жалба. Така се излагаме пред света. Поне да бяха се опитали да намерят пакета. В този клон ми казаха, че в деня, в който е изчезнала моята пратка са дали само 3 други международни пратки.
Ако са я дали по грешка можеха да попитат другите 3-ма човека.

Къде да се оплача, за да раздухат нещата? Как може да изчезне пакет, който се дава само срещу лична карта?

В него имаше комплект чаршафи, пуловер и шлифер.

Последна редакция: вт, 04 ное 2008, 18:35 от Stryper

Реклама
# 1
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Аз също имам неполучен пакет в кварталната поща от чужбина /не от Ларедут/ съдържаш един крем за лице за бебе, който така и не се върна при изпращача, пуснат през лятото на 2007 г. Аз се чувствам неудобно пред момичето, което ми го прати защото няма как да и докажа, че не съм го получила, а тя не пази разписката за пращането.

# 2
  • Мнения: 4 539
Преди време съфорумка се жалваше тук, че не и дали пратката срещу Метро карта.
Сигурен съм, че тя ти е взела пратката с Метро картата си. Ако са й уважили жалбата,
може да й дават вече пратки. Разсъждавам като детектив. Shocked
Подай жалба с копие до комисията за защита на потребителите. И на двете места с входящ номер.

# 3
  • София
  • Мнения: 3 260
Ако я беше взела с Метро картата си трябваше да се разпише в книгата им. А там няма подпис. Пакета трябва да е в шкафа им. Най-големия куриоз е, че жената, която е приела пакета го е описала съвестно и го е защипала за друг мой пакет. Бил е хванат с телбот. Т.е. за да вземат единия е трябвало да скъсат хванатото място или извадят телбота.

Едно е да не са описали пакет и да изчезне. Друго е да е описан, да е изпратено известие и на следващия ден да го няма. Как може да им се има доверие за документ? Не че им имам доверие за важни неща.

# 4
  • Бургас
  • Мнения: 2 055
Преди около 3-4 месеца подадох официална жалба срещу БГ пощи. Имах липсващ артикул в колет от ЛаРедут и колетът беше с нарушена опаковка. Получих го в пощ. клон по местоживеене. Това се случва в Бургас. Началничката на клона състави протокол с описание на случката, подписаха се тя и още две жени, работещи там, свидетели. След това носих този протокол в Централна поща, там писах още една жалба. След около месец получих официално писмо, с което ме уведомяват, че моята жалба е заведена под номер еди-кой си и ще получа решение след разглеждане и разследване на случая. Още го чакам...  Rolling Eyes

# 5
  • Мнения: 3 076
Хм,и аз писах жалба за липсващи артикули и разлика в теглото (влязъл колет в БГ-получен на Пл. митница).Отговориха ми да си търся обезщетение от изпращача + документ някакъв на френски за доказателство.Измиха си ръцете,при все,че проблема е на БГ територия. Абсолютно безсрамие . Confused

# 6
  • Мнения: 4 539
Мимита, имаш ли документ някакъв, подай жалба в комисията за защита на потребителите в Бургас, аз съм подавал жалба там срещу ВиК-то в Айтос. Задействаха се набързо.

# 7
  • unsettled
  • Мнения: 1 491
Ако я беше взела с Метро картата си трябваше да се разпише в книгата им. А там няма подпис. Пакета трябва да е в шкафа им. Най-големия куриоз е, че жената, която е приела пакета го е описала съвестно и го е защипала за друг мой пакет. Бил е хванат с телбот. Т.е. за да вземат единия е трябвало да скъсат хванатото място или извадят телбота.

Едно е да не са описали пакет и да изчезне. Друго е да е описан, да е изпратено известие и на следващия ден да го няма. Как може да им се има доверие за документ? Не че им имам доверие за важни неща.


Хм, на мене ми звучи, че някоя в пощата си го е харесала... На мене редовно ми късат пакетите от чужбина, за да видят какво има вътре, но до сега нищо не е изчезвало. До сега само един пакет ми е изчезвал изпратен от БГ. Все си мисля, че за чужбинските са малко по-внимателни, но ... Пускай официално оплакване! После като не ти отговорят, пускаш друго с допълнението, че законовият срок за отговор е еди какво си време (обикновенно е един месец) и до този момент Х нямаш получен такъв... Но все пак живеем в България - Абсурдистан и се съмнявам да си го получиш този пакет някога. Съжалявам  Hug

# 8
  • Бургас
  • Мнения: 2 055
Мимита, имаш ли документ някакъв, подай жалба в комисията за защита на потребителите в Бургас, аз съм подавал жалба там срещу ВиК-то в Айтос. Задействаха се набързо.

Да, имам документ.  Peace Точно това си мислех и аз да направя, а освен това, и ще подам официално запитване до БГ пощи по въпроса какво става с моя случай .
Наблюдавам, че напоследък нещата с БГ пощи все повече загрубяват, служителите си правят каквото искат, без да им се търси отговорност. Едно пълно безумие!

# 9
  • Бургас
  • Мнения: 2 536
Stryper, видя ли това ?

# 10
  • Мнения: 378
В официалния им сайт написах доста гневно писмо за колет от редута, който се бавеше 3 месеца. Изненадващо получих отговор от шефа на бгпощи, че случая ще се разгледа. След 2 дни получих още едно писмо, че колета пътува към мен. И ако има други закъснели пратки и разкъсани колети да приложа снимки. А закъснелия колет го получих в найлонов чувал, в насипно състояние, и кашона на парчета беше в чувала, и фактурите даже, нищо не липсваше.
пробвай на тоя адрес  gtodorov@mt.government.bg  или на този Krasimir.krystev@BGPOST.BG

# 11
  • Мнения: 4 539
Вярно било, тия били много зле бе. Shocked

# 12
  • София
  • Мнения: 3 260

Благодаря, но не е моята.

# 13
  • гр. София, "Илинден"
  • Мнения: 83
Имам чувстовото, че се посяга най-вече на международните пратки. Опитвала съм се да пратя 3-4 пакета малки до Норвегия, винаги препоръчани, лепят им баркод, не стига, че плащам по 10-20 лв за пращането,а досега нито една не е стигнала. Нито пък тези, които ми пращат оттам. И се губят в България. Много ме е яд и сега като чета, направо  #2gunfire

# 14
  • In The Middle Of Nowhere
  • Мнения: 754
БГ пощи са 'no comment', пожелавам на всички чакащи пратките си да си ги вземат, но ще ме извините за песимизма, в което мн се съмнявам. Това за съжаление е българската действителност  Sick Такива истории за алчни служителки съм чувала, че направо ме побиват тръпки дали и аз ще получа първите си колетчета читави ...

Имам 1 въпрос - възможно ли да поискам на място претегляне на пратката или могат да ми окажат?

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт