Между другото, децата много добре се ориентират в качествата на другите като във всеки клас има деца, качествата и знанията на които никой не подлага на съмнение, и други деца, които формално са отличници, но им казват зубрачи. Ето, тук е разликата - има отличници и зубрачи.
Не мога да разбера защо винаги трябва да се водите по отрицателните страни на ученето. Не всички отличници, не всички оценки, не всички дипломи са фалшиви. И това си проличава много добре накрая. Но ако родителят живее с мисълта, че оценката няма значение, то защо тогава го има масово натискане на децата да ходят по уроци и да драпат за висок успех за кандидатстване? Всички тук много добре знаем, че става въпрос за мислене от типа "ти ме слушай какво ти говоря, а не ме гледай какво правя+. КОето означава, че не вярвам на родител, който казва, че за него оценките са нереални, а отличниците фалшиви. Защото същият този родител после дава четирицифрени суми за уроци за кандидатстване. А някои родители се правят на излишно скромни, но всъщност не се отказват от постиженията и дипломите си, пък дори и да са на най-посредственото учебно заведение.
Всеки човек си е различан. И аз не зная какво ще им хрумне на моите. Кой знае, може в един момент да кажат, че не искат да учат. ТОгава, ако ще на челна стойка да застана, насила не мога да ги накарам. Ученето не е като копането, а се иска И акъл, И мотивация.
Mrs. Lovett ,
Не ме наричай "мила", защото не си ми любовница, нито си ми близка приятелка или роднина. Щом сама се наричаш патологичен отличник, вече е ясно защо демострираш външно определен начин на мислене.