Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Сливен

Мнения: 25
Здравейте!На 10.11 ми правиха операция на едната гърда и пункция на другата,тъй като имах кисти.Днес ми махнаха конците и казаха,че раната много добре зараства,но от тогава много често ми се вие свят,и за да се почувствам добре трябва да легна.Днес си измерих кръвното оказа се,че е 135-80,а аз винаги съм имала ниско кръвно 80-60.По принцип имам и хроничен пионефрит.Оказа се,че имах и алергия и към някои съставки от упойката.Преди операцията ми поставиха урбазон и диезипам.Въпроса ми е каква може да бъде причината да ми се вдига кръвното?Ако някой се е чувствал по този начин като мен след операция,моля да ми пиши!
Цитирай

София

Мнения: 3 799
Кръвното ти не е кой знае колко високо. Нормално е след операция да се чувстваш по този начин.
Не се тормози повече, всичко ще си дойде на мястото  Peace
Цитирай

addicted to phone

Мнения: 9 871
Казват, че известно време след поставяне на упойка, някои хора с чувствителност към съставките имат неразположения. Вероятно с времето ще отшуми. Като отидеш на контролен преглед просто попитай за тази вероятност (т.е. за упойката).
Цитирай

addicted to phone

Мнения: 9 871
silvi65, кутията ти е пълна, не мога да ти изпратя съобщение.

ПП. Абсолютно е възможно да е просто от притеснение! По същия начин аз от преумора (работя нощни смени по 12 часа) онзи ден получих толкова силно главозамайване и световъртеж, че бях истински изненадана! Не се притесних, по скоро бях стъписана от странността на усещането. Само не си въобразявай разни неща, защото това допълнително ще ти влияе. Чета тук, доста хора просто треперят за всяко нещо, което им се случва и сами си слагат диагнози. Не бъди като тях и ще се почувстваш по-добре. Peace
Успех! Hug  bouquet
« Последна редакция: вт, 18 ное 2008, 21:07 от Балу »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.