Добър начален учител 2013/14-73-то СОУ и 104-то СОУ

  • 82 497
  • 369
  •   1
Отговори
# 75
# 76
  • Мнения: 22 995
Повдигам пак темата.Подадохме документи и в двете учлища,да видим крайните резултати.
Казали са мъжа ми в 104-то училище,че резултатите могат да се видят онлайн.Имате ли идея къде,че в сайта нищо не намирам?

Последна редакция: пн, 10 май 2010, 16:50 от ДесиХ3

# 77
  • Sofia
  • Мнения: 2 469
Съвсем отрано се опитвам да събера информация за учителите, които предстои да поемат випуск 2012г. Дали някой разполага с информация... кои са училителите в 73-то и 104-то, които в момента работят с 2-рите класове... ако правилно съм изчислила те ще поемат випуск 2012г

# 78
  • Мнения: 819
  Абе хора,много рано питате за учителите?Е има ли смисъл отсега да знаеш кои ще са преподавателите за 2012 година?Колко вода има да изтече до тогава!!!!!!!!!!!!!!!!!Хайде малко по-реални въпроси да се задават и такива,които са на дневен ред?

# 79
  • София
  • Мнения: 545
Повдигам пак темата.Подадохме документи и в двете учлища,да видим крайните резултати.
Казали са мъжа ми в 104-то училище,че резултатите могат да се видят онлайн.Имате ли идея къде,че в сайта нищо не намирам?
Когато му дойде времето, ще има подходящия линк на първа страница  Peace

# 80
  • Мнения: 28
Привет на всички мами!
Вече близо месец много силно са ме разтресли първолашките страсти... Не мога да стигна до верният отговор и ми се иска някой да помогне ако е възможно...
 - В 104 ОУ няма право на избор на учител - въпреки това искам да питам : Някой знае ли къде преподават Божкова и Цолов - във филиала или в основната сграда?
 - А в 73 СОУ мога ли да посоча при кой преподавател предпочитам да учим?

# 81
  • София
  • Мнения: 545
Привет на всички мами!
Вече близо месец много силно са ме разтресли първолашките страсти... Не мога да стигна до верният отговор и ми се иска някой да помогне ако е възможно...
 - В 104 ОУ няма право на избор на учител - въпреки това искам да питам : Някой знае ли къде преподават Божкова и Цолов - във филиала или в основната сграда?
 - А в 73 СОУ мога ли да посоча при кой преподавател предпочитам да учим?
Някакви впечетления от предучилищната в 104-то “

# 82
  • София - Варна
  • Мнения: 170
Привет на всички мами!
Вече близо месец много силно са ме разтресли първолашките страсти... Не мога да стигна до верният отговор и ми се иска някой да помогне ако е възможно...
 - В 104 ОУ няма право на избор на учител - въпреки това искам да питам : Някой знае ли къде преподават Божкова и Цолов - във филиала или в основната сграда?
 - А в 73 СОУ мога ли да посоча при кой преподавател предпочитам да учим?

В 73 СОУ - Анелия Сенгалевич. Синът ми завършва ІV клас при нея. Нейните класове са с най-висок успех от випуска. На матурите класът е на първо място.

# 83
  • София
  • Мнения: 478
Бихте ли споменали източника си на информация за тази статистика, т.к. доколкото ми е известно, поне по БЕЛ резултатите са в полза на класа на г-жа Катя Константинова. И въобще, някъде дали ще има официална информация за резултатите?

# 84
  • Мнения: 5
На мен цялата тази истерия вече взе да ми омръзва  #Crazy

Какво значение има кой 4 клас има най-добри резултати тази година, това изобщо не гарантира, че сегашните първокласниците ще бъдат с най-добри резултати след 4 години при същата учителка. И какво ми гарантира, че точно моето дете ще бъде щастливо при учителката с най-високи резултати.

Според мен прекалената дисциплина и стремежа към добри резултати на всяка цена, особено при децата, може да доведе само до проблеми.

Дано не съм обидила някоя майка, но според мен е по-важно самото дете да си допадне с учителката и да се хареса със съучениците си.

Дерзайте мами Wink

# 85
  • София
  • Мнения: 478
Не намирам нищо истерично в търсенето на обективна информация,каквато в известна степен дава т.нар."външно оценяване". Дори мисля, че търсенето на всякаква информация, и то не само до момента на записване в избраното училище, както често се получава, е единствения начин да се тъсят пътища за въздействие и, дай Боже, усъвършенстване на обр.система по принцип. Ако някой има други приоритети, предполагам би влязъл в друга тема.  Simple Smile
А "сработването " с учителя е безспорно много важно, но този субективен момент намира отражение и в резултатите. Защото много често първоначалната симпатия и детското обожание на 6-7 годишните при липса на правилен подход от страна на учителя или липса на опит и достатъчна заинтересованост може да доведе до пълна анархия в клас само за няколко месеца, което вярвам, никой не би искал като ежедневна среда за детето си, колкото и забавно  и весело да му е в училище.

# 86
  • Мнения: 28
 Според мен основната ни цел като родители е да се опитаме да намерим място и хора, които ще помогнат на децата ни да се развиват като пълноценни граждани и хора най-вече. И ако това се счита от някой за истерия - ОК. Но за мен лично никак не  е безразлично къде ще попадне детето ми и кой ще е човекът, който ще го въведе в дебрите на образованието. И точно за това се опитвам, както и много други мами да намеря възможно повече информация за всичко - учители, среда, родители.... макар и да е ясно, че всичко на този етап едоста субективно... Не можем да разчитаме на този етап само на симпатиите на едно 6-7 годишно дете!

# 87
  • София
  • Мнения: 1 861
Аз пък бих искала да замоля мамите, изтъкващи висока резултатност, да сподЕлят малко повече за това, как точно е постигната. 'Щото, както спомена danka_d, леко нездравословно е тя да бъде самоцел и предполагам, за някои е от значение, дали е резултат от така тачените от много родители "строгост и високи изисквания", супер удачни за някои деца, но доста стресиращи и "смачкващи" за други, или примерно са постигнати "со кротце, со благо и с голяма доза любов" от страна на учителя... И вЕрвайте ми, "симпатиите" на децата, хич, ама хич не трябва да се омаловажават!
Пп. Само да спомена,че молбата ми е принципна, нямам отношение към конкретните учителки, първокласните страсти ще ме тресат чак догодина.

Последна редакция: чт, 20 май 2010, 17:37 от M4

# 88
  • София
  • Мнения: 478
Зададох обикновен въпрос ( дали някъде има инфо за резултатите от матурите),а започна поредния спор. Естествено, че никой не говори за макаренковски изпълнения от страна на учителя и не виждам защо добрите резултати непременно се противопоставят на деликатния и психологически правилен и съобразен с индивидуалните особености на детето подход. Напротив, именно резултатите общо на целия клас, а не на отделни деца в някаква степен са индикация за това кой си е свършил работата и като преподавател, и като възпитател добре.
По отношение на симпатиите- дъщеря ми имаше по едно време една учителка, която децата харесваха, но в класа бе пълна анархия. Заварвала съм я кротко да си говори нещо с отегчение, докато половината деца се намираха затворени в шкафчетата...Мисълта ми е, че трябва да съществува и респект към учителя у децата, а не само симпатии, които са нещо твърде преходно, защото много бързо нашите хлапета усещат докъде могат да стигнат и когато се почуствуват към трети-четвърти клас в "свои води" често вредят на себе си.
А вече по темата-мисля, че има учителка в 73 то, която е намерила баланса между това да бъде строг и понякога твърде взискателен преподавател  и същевременно обичан приятел, не само за силните ученици,  и това е г-жа Катя Константинова. Попитайте тъжните от предстоящата раздяла деца от класа й.

# 89
  • Мнения: 28
Здарвейте, мами !!!
Резултатите вече са факт.... за мое много голямо съжаление не сме приети в 73 то,но добрата новина е, че сме в списъците на 104. Точно тук идват и въпросите ми - някой знае ли нещо за госпожа Лабова или Лавова не съм сигурна за правилното изговаряне - поне за сега сме в нейния клас...?

Общи условия

Активация на акаунт