Все още не сте се регистрирали? Направете го сега напълно безплатно!!!



запомни ме Забравена парола Активация на акаунт





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma



1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-2 от 2 отговора
Здравейте!
Миналата седмица бях на преглед.Лекарят ми взе цитонамазка,но получих леко кървене,което до вечерта отмина.Каза,че имам леко зачервяване-много малка раничка.Резултатът ще излезе след 4,5.10.Претеснява ме това,че при вземане на цитонамазката се появи кървенето.На какво би могло да се дължи и нормално ли е.До сега никога не ми се е случвало?
Благодаря!Лек и приятен ден!!!
Цитирай


Здравейте,

При вземане на проба за онкоцитонамазка нерядко се получава леко прокървяване, което се дължи на раздразнението и е нормално. Ако то не продължи по-дълго (дни), нямате никакви причини за притеснение.

Поздрави,
д-р Иван Димитров,
АГ болница "Д-р Щерев"
Цитирай


Много Ви благодаря!
Желая Ви лека и щастлива седмица!!! bouquet
Цитирай


1-2 от 2 отговора