"Обичам" Топлофикация 2

  • 183 271
  • 2 156
  •   1
Отговори
# 810
  • Мнения: 13 768
Разбрах, че е проточен още от първия ти пост Peace Имали сме малка Юнга, монтираше се на студената вода. Не знам доколко наистина е специален твоят, не съм техничар и не разбирам много от бойлери и свързване, но от икономии - да  Laughing Отдавна бих сменила този с някой по-изгоден. Сега плащаш няколко пъти - вода, ток, на Топлофикация... Консултирай се със специалист, във форума освен със съчувствие, с друго не можем да ти помогнем.

# 811
  • Мнения: 380
Двата вида водомери - за топла и студена вода мерят количеството вода, което минава през тях, без да мерят температурата й. Има топъл и студен, защото топлият издържа на по-високите температури на водата. В студения водомер частите не издържат на температура от примерно 60-70 градуса и започват деформации и спира да работи вярно.

# 812
  • Мнения: 46 514
Ясно, мерси glare   bouquet

# 813
  • България-Швейцария
  • Мнения: 2 535
Консултирай се със специалист...
Естествено, че го е монтирал специалист Simple Smile, отделно от всичко е с мощност 10 Kw и изисква специално сечение на ел. кабела, по-висок ампераж на бушона, свръзва се директно и т.н. Нищо общо няма принципът му на работа и монтаж с този на Юнгата. На Stiebel Eltron проточните са на същия принцип, само че струват над 700 лв., а този когато съм го купувала беше 150.
Не е проблем бойлерът, той ми е за аварийни ситуации, дразнят ме тези от Топлофикация, че гледат да ни цакат и на дребно.

# 814
  • Мнения: 13 768
И нашият бойлер беше монтиран от специалист (няколко дори) и бяха забравили да сложат спирателен кран! Мисълта ми е, че има специалисти и специалисти, освен това всеки може да сгреши, и щом има проблем, една допълнителна консултация няма да ти навреди Peace
В случая Топлофикация няма никаква вина за вашите неразбории.

# 815
  • България-Швейцария
  • Мнения: 2 535
Доверени хора го монтираха, няма неразбория в случая.
Просто този тип бойлери са за жилища без централно подаване на топла вода.
Изобщо не съм се и замисляла като съм го избирала за профилактики, водомери и т.н., други ми бяха мотивите да е точно такъв.
Ще се обадя в Топлофикация (много ме 'обичат') Mr. Green и ще питам каква им е практиката при профилактиките, дано да има някой компетентен да ми отговори.

# 816
  • Мнения: 5 160
Пооткъснах се от Топлофик,
та да ви питам - в справката им какво означава: "Дялово 1/12" - за м. 06 се води начислено.

# 817
  • Мнения: 380
Значи, че от тази година таксата за дялово разпределение, която до края на предишния отоплителен сезон се начисляваше накрая (посещение + отчитане на топломери + отчитане за водомер), се плаща сега на 12 вноски всеки месец, а не както досега - 1 път годишно.

Впрочем таксата за посещение тази година е увеличена.

# 818
  • Мнения: 5 160
glare, Благодаря, връзва се 1/12  Peace

# 819
  • София
  • Мнения: 571
Ние още не сме си получили прогнозната сметка. Топлинният счетоводител е самата Топлофикация. Казаха ми, че до 15 септември щели да ги изпратят. Хич не ми се вижда нормално това.

Последна редакция: пт, 31 юли 2015, 18:52 от мюмла

# 820
  • София
  • Мнения: 38 489
Оооо, любов ли бе да го опишеш!
Сега пък ми звънят на вратата, че дължа 180 кинта!
Много добре знам колко дължа и всеки месец внасям колкото мога.
Хората хиляди дължат, те тръгнали мен да ме търсят! #2gunfire

# 821
  • България-Швейцария
  • Мнения: 2 535
Това забавяне го разбирам като чудим-се-какво-да-надпишем-отгоре-за-да-си-възстановим-загубите-от-КТБ, пък кой каквото ще да разправя. Тъкмо свикнах със стария вид на изравнителните и хоп, нови промени. И вместо да ги опростят, са ги направили още по-неразбираеми.

L'Agent, брей каква активност!
И при братовчедка ми в Дружба практикуват същото.
Обаче звънят на тези, които си плащат.
А в техния блок има апартаменти с 5 цифрени задължения от порядъка на 20-30 хиляди лева, там не ходят.

# 822
  • Мнения: 46 514
Тези с големите задължения са с дела, затова не ходят при тях  Peace

# 823
  • България-Швейцария
  • Мнения: 2 535
Нямат дела, така си висят.
Ако имаш дело, това което дължиш не се вижда в раздела за проверка на сметки на сайта на Топлофикация, техните са си там и се трупат.
Въобще доста избирателно се действа и с делата, съседката под мен си загуби апартамента за много по-малка сума; сега, друг е въпросът, че можеше да потърси някакво решение и да не се стигне до там, но не съм й в семейството, не знам какво точно се е случило, факт е, че жилището й замина на по-малко от половината от реалната си цена, чак мен ме е яд. Определено е кофти усещане да имаш фалирал съсед.

# 824
  • Мнения: 46 514
Преди беше така, но вече не е. Управляваме имоти и има такива с неплатени сметки от наематели. Завеждат си дела и си ги осъждат много бързо. Търпят ги само до давността, усетят ли, че наближава пускат дело.

Общи условия

Активация на акаунт