Отговори
# 30
  • София-България, Израел - където си поискам
  • Мнения: 2 856
Мама Диди, аз мисля,че решението вече си го взела Wink
Успех и късмет на теб и децата  bouquet

# 31
  • Мнения: 1 208
Да взех го благодарение на учителките,които ме подкрепиха и това ми даде още повече сигурност.Бях се отказала но директорката ми се обади и каза,че малката ще се справи според нея

# 32
  • Мнения: 5 371
Адмирации за взетото решение.  Адекватното поведение на по-малкото дете в среда  от по-големи деца е много важно при взимане на такова решение. Щом малкото се справя - няма от какво да се боиш - дори и да бе  останало с набора си, това дете винаги щеше да изскача над останалите. Искрено вярвам, че един ден децата ти ще са благодарни за смелото ти решение!

# 33
  • София
  • Мнения: 17 592
Малкото дете ще бъде лишено от последната година свобода. В живота си. Последната година безгрижно детство...

# 34
  • София
  • Мнения: 18 070
Аз пък мисля, че всичко е строго индивидуално... Едно дете може и на 6 да е емоционално узряло да тръгне на училище, а друго и на 8 да не е готово. Имам 3 деца, едното тръгна на 6 години точно на училище и сега завършва 12 клас, като е с година и половина по-малко от голямо част от  връстниците си. В нито един момент  не е имало проблеми със среда, приятелства и вписване в средата, обучение, успех. Другите две са близначки и тръгнаха на 7, просто за тях прецених, че не са готови за училище на 6 и не сбърках. Бяха заедно в ДГ, заедно в периода 1-7 клас, заедно са сега и в осми. Като темперамент са много  различни, карат се, но пък винаги се търсят и си помагат при нужда. Независимо, че са в една паралелка, имат различни приятели, различни интереси, дори рядко ходят заедно до училище, всяка си има своите ангажименти преди това. Колкото до ученето с две накуп - не бих обобщавала с лекота, че непременно е по-трудно. През годините при нужда от помощ винаги съм обяснявала паралелно и на двете. Изгражда се от само себе си елементът на изчакването. Ако нещото, което затруднява едната, е ясно на другата, то тя просто изчаква да минем нататък. И стратегията работи.  Та пак споделям мнението си, че според мен няма универсално правилно решение, нито по отношение на възрастта и оттам готовността за училище, нито по отношение на това полезно или вредно е двете деца да са заедно, нито по отношение възможността за едновременна работа с двете. Родители и учители  в крайна сметка най-добре познават особеностите на децата...

Общи условия

Активация на акаунт