Пари и бебе

  • 2 988
  • 23
  •   1
Отговори
  • Мнения: 341
Здравейте! Открай време ме мъчи следната тема- как двама души могат спокойно да планират и отгледат дете в днешното време с тези финансови проблеми?! Аз съм учителка (съответно взимам 400 лева), мъжа ми няма късмет и последните 3 години не можа да се задържи на една работа за повече от няколко месеца. Чудя се другите семейства как се оправят, как правят бебета и как си ги гледат? Спестяванията за черни дни са ни двуцифрено число за момента и аз достигам до факта, че не можем ДА СИ ПОЗВОЛИМ бебе.. Що за живот е това ??? Пиша темата със сълзи на очи..
Имаме родители, имаме баби и дядовци, да са ни живи и здрави, но тепърва ще изплащат сватбата..
Та мисълта ми е как нормалното българско семейство се справя с финансовия проблем при желание за бебе?  luvbed

# 1
  • Мнения: X
Щом баби и дядовци ще ви изплащат сватбата, не сте готови за бебе явно.

# 2
  • Мнения: 9 657
Изплащане на сватба!  Joy  Много мъка, много!
С 3-5-10 бона хвърлени по сватбата да бяхте започнали малък бизнес... сергия на пазара и продажба на зарзават....  Whistling
Но пък сте готови за бебе. Баби и дядовци ще го финансират! Смело!

# 3
  • Мнения: 525
Дамм,  и мен това с изплащането на сватбата ми изумява. И като цяло разсъжденията в посока, че бабите и дядовците са длъжни с нещо. Не виждам от къде сте, ако сте в София - работа има бол.

# 4
  • Мнения: 341
Моля, давайте конкретни отговори на въпроса. Не се интересувам от мнения за изплащане на сватби и пари от баби и дядовци (?!)   bouquet
П.С. Живеем отделно от родителите ни.

# 5
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Ice Queen , ко се търкаляш  Wink
то си е нормално , покрив от родителите , сватбата от тях примерно тоже , отглеждане на внуци  Wink

А после в СО ме гризкат като кажа че масово бг. млади семейства са зависими и не самостоятелни  Mr. Green



п.п.родителите ми сами са си плащали/организирали  сватбата , ние също  Laughing Карма  Mr. Green

# 6
  • Мнения: X