AVON - Тема за представители - Кампании 2, 3.....- Тема 136

  • 47 730
  • 592
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 744
2 пъти въвеждам поръчката и в сайта ми изписва, че не може да изчисли офертите.  #Cussing out Дори я няма в запазени.   ooooh!

# 256
  • Мнения: 44
Здравейте, да ви попитам някой да има нетната за К4 много ще съм благодарна да я погледна, че винаги изпускам любимите ми неща, които не ги предлагат вече  Simple Smile

# 257
  • Кюстендил
  • Мнения: 83
Леле! Не бях чела темата от няколко дни, а сега като ви изчетох... тръпки ме побиха. Аз ще пускам поръчка в края на идващата седмица, дано до тогава да има някакво развитие в положителна посока. Искам да попитам, има ли налични брошури сега? Пристигат ли с поръчките?

# 258
  • Мнения: 55
ИМА ЛИ НЯКОИ КОИТО ДНЕС ВИЗИМА КАШОНА СИ И ИМА ПОДАРЪЦИТЕ ЧАНТАТА И ГРИВНАТА .ИСКАМ ДА ПОПИТАМ В ФАКТУРАТА КАК ТОЧНО ГИ ПИШЕ В БЕЗПЛАТНИТЕ.

# 259
  • Мнения: 185
ИМА ЛИ НЯКОИ КОИТО ДНЕС ВИЗИМА КАШОНА СИ И ИМА ПОДАРЪЦИТЕ ЧАНТАТА И ГРИВНАТА .ИСКАМ ДА ПОПИТАМ В ФАКТУРАТА КАК ТОЧНО ГИ ПИШЕ В БЕЗПЛАТНИТЕ.

при изпълнено условие подаръците се доставят автоматично  през К4

# 260
  • Мнения: 143
дами имам въпрос за връщане на продукти
Аз съм координатор, едно от момичетата ми имаше да връща спирала заради отказ от клиент, неотваряна дори.
Отишла тя до офиса, но забравила спиралата.Там й казват че срока бил 90 дни, пък аз знаех че е 2 седмици.
И така, може ли наистина още да се върне щом са изтекли 2те седмици

На гърба на каталог от К2 долу в ъгъла със ситни буквички: Ако Вие не сте доволни, и ние не сме доволни. Ще ви дадем възможност, при наличието на основателна причина, за пълното възстановяване на сумата или замяна на продукта. Можете да върнете продукта, в рамките на 3  месеца след поръчването му, на Вашия представител.
Точно до логото 100% удовлетвореност от продуктите.
На К3 и К4 няма написано такова нещо. Няма и лого за 100%. Обаче тази спирала явно е от К2 или преди нея?

# 261
  • Мнения: 13 805
Здравейте, да ви попитам някой да има нетната за К4 много ще съм благодарна да я погледна, че винаги изпускам любимите ми неща, които не ги предлагат вече  Simple Smile

Днес сутринта представителите пуснали поръчка първи ден на кампания  са получили нетна на 4 .  и то тези които имат съботен работещ клон . Няма как да бъде качена толкова бързо.

# 262
  • Мнения: 13 805
дами имам въпрос за връщане на продукти
Аз съм координатор, едно от момичетата ми имаше да връща спирала заради отказ от клиент, неотваряна дори.
Отишла тя до офиса, но забравила спиралата.Там й казват че срока бил 90 дни, пък аз знаех че е 2 седмици.
И така, може ли наистина още да се върне щом са изтекли 2те седмици

На гърба на каталог от К2 долу в ъгъла със ситни буквички: Ако Вие не сте доволни, и ние не сме доволни. Ще ви дадем възможност, при наличието на основателна причина, за пълното възстановяване на сумата или замяна на продукта. Можете да върнете продукта, в рамките на 3  месеца след поръчването му, на Вашия представител.
Точно до логото 100% удовлетвореност от продуктите.
На К3 и К4 няма написано такова нещо. Няма и лого за 100%. Обаче тази спирала явно е от К2 или преди нея?


Има ги винаги тези надписи ако не на последна стр то вътре някъде в каталога като го разлистиш внимателно.
Уважителните причини ги описахме какви са- дефект, алергии не тоговарят на снимка в каталога.
Иначе мотив не ми харесва  - в 14 дневен срок без нарушена опаковка. Ако продукта има мостра трудно се връща с мотив не ми харесва и не е като в каталога.

# 263
  • Мнения: 44
Здравейте, да ви попитам някой да има нетната за К4 много ще съм благодарна да я погледна, че винаги изпускам любимите ми неща, които не ги предлагат вече  Simple Smile

Днес сутринта представителите пуснали поръчка първи ден на кампания  са получили нетна на 4 .  и то тези които имат съботен работещ клон . Няма как да бъде качена толкова бързо.
Няма значение дали ще е веднага или след няколко дни, важното е някой да види и да го качи, аз за това писах, нали сайта е да си помагаме все пак, защото аз тук гледам нетните и разни други новини полезни  Simple Smile Peace

# 264
  • Мнения: 2
Здравейте дами бих искала да попитам подаръци колие и чанта не трябва ли да дойдат в К4?

# 265
  • Мнения: 34
Здравейте,момичета,
Обмислям възможността да стана представител, но ме интересува какви по-конкретно бяха отсъпките и нивата за да преценя какви евентуално биха били възможностите ми за набиране на поръчки? Благодаря предварително Simple Smile

# 266
  • София
  • Мнения: 4 177
Здравейте,момичета,
Обмислям възможността да стана представител, но ме интересува какви по-конкретно бяха отсъпките и нивата за да преценя какви евентуално биха били възможностите ми за набиране на поръчки? Благодаря предварително Simple Smile

Всичко това подробно трябва да ти обясни координатора, който трябва да ти направи регистрацията. Често се случва да не обясняват, но ти подробно разпитвай и искай конкретни отговори.
Учудвам се, че още има желаещи, ама...свят голям  Laughing

# 267
  • Мнения: 34

хаха,ами именно затова исках да получа нещо повече като информация.
Благодаря все пак.

# 268
  • Мнения: 13 805
Истината е че Тук никой няма да ви даде тази информация по начина по който я търсите.

Последна редакция: нд, 14 фев 2016, 17:28 от _re_ge

# 269
  • Мнения: 2 190
дами имам въпрос за връщане на продукти
Аз съм координатор, едно от момичетата ми имаше да връща спирала заради отказ от клиент, неотваряна дори.
Отишла тя до офиса, но забравила спиралата.Там й казват че срока бил 90 дни, пък аз знаех че е 2 седмици.
И така, може ли наистина още да се върне щом са изтекли 2те седмици

На гърба на каталог от К2 долу в ъгъла със ситни буквички: Ако Вие не сте доволни, и ние не сме доволни. Ще ви дадем възможност, при наличието на основателна причина, за пълното възстановяване на сумата или замяна на продукта. Можете да върнете продукта, в рамките на 3  месеца след поръчването му, на Вашия представител.
Точно до логото 100% удовлетвореност от продуктите.
На К3 и К4 няма написано такова нещо. Няма и лого за 100%. Обаче тази спирала явно е от К2 или преди нея?


Има ги винаги тези надписи ако не на последна стр то вътре някъде в каталога като го разлистиш внимателно.
Уважителните причини ги описахме какви са- дефект, алергии не тоговарят на снимка в каталога.
Иначе мотив не ми харесва  - в 14 дневен срок без нарушена опаковка. Ако продукта има мостра трудно се връща с мотив не ми харесва и не е като в каталога.

продукта е спирала и е от к2

Общи условия

Активация на акаунт