Близу / Мтел едностранно променят договорите с абонатите

  • 5 639
  • 13
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 716
Пролетта на 2016 подписах договор с Близу, но не запазих брошурата с каналите, до които имам достъп, съгласно плана, който съм избрала.
В Договора ми е упоменато само търговското име на плана, но не и ТВ каналите, които имам право да гледам.
От няколко седмици изчезнаха част от каналите. Обадих се на 070043700 и служителят ми обясни, че допреди няколко седмици  аз съм ги гледала безплатно поради системна грешка, която вече е отстранена!
Единият от каналите гледах всяка сутрин  години наред - FLN, защото преди сутрин имаше йога и пилатес и с тях се събуждах. Винаги, когато съм избирала план съм следила този канал да бъде включен и определено не съм го гледала "безплатно поради системна грешка"!  
Моля, ако някой пази стари брошури или документи, в които са изброени ТВ каналите за различните планове на Близу, да пише тук или ЛС, защото без тях не мога да пусна жалба.
Предварително благодаря!

Последна редакция: чт, 08 дек 2016, 11:39 от avia

# 1
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 266
И аз много харесвам FLN но там не съм виждала йога и Пилатес да не го бъркаш с FiestaTV? Защото последната е спряла да излъчва и изчезна и при нас, а аз не съм на Близу и точно упражненията харесвах в нея. Освен това цяла група телевизии спряха излъчване - TV7 и в следдствие на това програмите се разместиха. https://www.mtel.bg/mtel-TV - в сайта има описане на всяка телевизия според плана на който си - можеш да им напишеш писмо в което да се позовеш "на сайта пише че еди коя си телевизия е включена в пакета ми но аз не я гледам" и прилагаш линк

# 2
  • Мнения: 2 157
Можеш да провериш в сайта promooferti.com.  Там пазят някои стари брошури, но не знам до колко стари. Намирала съм такива на 2-3 месеца. Пусни в търсачката "Mtel" или "Blizoo" и виж дали ще откриеш какво ти трябва.  Peace

# 3
  • Мнения: 2 681
Още по времето на Близу правеха този номер.
Според тях са изрядни - имаш договор за напр. 101 канала и те ти доставят толкова.
Но самите канали могат да се сменят с други по тяхно  решение.
Брошурата е рекламна и не е част от договора.
Преди да се разведем ни сложиха нещо арменско вместо изместен филмов канал.
Добре, че договора изтичаше и ги напуснах веднага.

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 716
pvacheva, не бъркам - Йога за тонус  имаше само ФЛН, а и в други предавания - за дизаин и ремонти -  се заглеждах с удоволствие.
МТел предлага съвсем различни пакети, от това, което предлагаше Близу.
Търсих стари брошури онлайн, но не откривам.

Много съм им набрала на МТел - с нетърпение чакам да ми свърши договора за интернет и цифрова. Тези дни и още една жалба трябва да  напиша до МТел - малката ми дъщеря има часовник Майки и трети месец подред плащам по 18 лв, заради СМС. Отговора на служителите е: " От Майки не могат да се изпращат съобщения, но вие вероятно ползвате сим картата от друг телефон, за да играете платени игри .. "  Crazy

# 5
  • София
  • Мнения: 452
Близу е купена от МТел преди повече от година. Задължително в договора ви трябва да са описани тв програмите, за които плащате. Прочетете го отново.
Е, ако съответната телевизия е фалирала, няма как да получавате сигнал от нея и да държите отговорен оператора, който ви доставя сигнала.
Ако не са описани тв програмите, можете да сигнализирате в КЗП за некоректен договор.

Що се отнася за "допълнителните" смс, и аз имах такава сага с МТел. Оказа се, че това е някаква непоискана "екстра", която върви с марката телефон или някое от софтуерните приложения - без да си пускал специално смс, ти таксува такъв.
Най-общо казано - без да съм наясно с бизнес обвързванията им, - се оказа, че МТел са сключили договор с подизпълнител, който поддържа това приложение и при ползването му "цъкат" стотинки и левчета. МТел твърди, че няма отношение към това и не може да спре разхода. Но съм сигурна, че получава най-малкото някаква комисиона за това.
След това дъщеря ми смени марката на телефона, но продължиха да пристигат фактури с 1-2 лв. отгоре, неясно от какво. МТел папагалски ми отговори отново, че е от телефона. Вдигнах скандал, че телефонът е сменен с китайски. Снишиха се, но не се извиниха, и от следващия месец престанаха да фактурират пари за такива уж есемеси.
Мисля, че това е практика и на трите оператора - да крадат стотинки от всеки мобилен абонат. Нали си представяте колко пари си докарват отгоре от милионните си абонати!...

# 6
  • Мнения: 1 318
Имам сключен договор в началото на януари 2016 година за 2 години с Близу за цифрова телевизия. Изчезна "Фиеста", вероятно и други програми. Преди малко получавам СМС: "Blizoo: Гледайте Mtel Sport безплатно до 31.03! След това ползването продължава срещу 1,99 лв/мес. За отказ отговорете със смс с текст STOP и вашето ЕГН". Някой друг получил ли е подобно съобщение? Как да го разбирам?

Допълвам.
В сайта им има информация:
Цитат
Условия

Mtel Sport 1 се излъчва от 14.01.2017 за абонати на телевизия от Мтел и Близу безплатно до 31.03.2017. От 01.03.2017 ще бъдат добавени още два спортни канала - Mtel Sport 2 и EDGE sport, като заедно с Mtel Sport 1 ще бъдат безплатни до същата дата. След 31.03.2017 ползването на трите канала за посочените абонати продължава срещу 1,99 лв./мес, считано от следващия месечен период на фактуриране. Ако спортното съдържание не е достатъчно атрактивно за абонатите, може да бъде заявен отказ до 01.07.2017 като Мтел/Близу ще възстановят месечните абонаменти за периода на ползване.

Цената от 1,99 лв./мес. за трите спортни канала е валидна само за настоящи абонати на телевизия от Мтел и Близу, които са се абонирали за телевизионната услуга до 31.03.2017. За абонати, заявили тези канали след 01.04.17 цената без срочен ангажимент ще бъде 5,99 лв./мес.

Защо трябва да отказвам нещо, което не съм искала и заявявала?

Последна редакция: пн, 06 мар 2017, 12:30 от Зимна Утрин

# 7
  • Мнения: 316
Току що и мъжът ми получи същия смс и натисна стоп. Внимавайте с Близу - два пъти ми начисляват такса за несъществуващ приемник в къщи, трябваше жалби да пиша, смятат, че 2-3 лв към сметката няма да забележа.

# 8
  • София
  • Мнения: 404
Да и аз получих такъв смс днес,но при опита ми да върна обратен,нищо не стана,връща ми ги като неуспешни.Писах им във фейса,да видим какво ще е развитието.Много обичам хитреци на дребно,особено ще изгорят възрастните хора,които знаете как се оправят с този род комуникации  #Cussing out

# 9
  • Мнения: 1 318
Ако имате регистрация в сайта на Близу, може там да се деактивира тази "услуга". Поразгледах и намерих бутон "Деактивирай".

# 10
  • София
  • Мнения: 527
Ако имате регистрация в сайта на Близу, може там да се деактивира тази "услуга". Поразгледах и намерих бутон "Деактивирай".
Копирам си поста от другата тема за Близу/М-Тел:
"Снощи получих SMS от М-тел за включването на тези канали и че ако искам да се откажа до 30,03,2017 трябва да изпратя обратен SMS с ЕГН-то си. След разговор с оператор на националния телефон, ми обясниха, че могат само да запишат недоволството ми от простотията, която те са сътворили и "че какво толкова, като си пращам някъде си моето ЕГН с SMS на неизвестен за мен номер" , можели да деактивират каналите само с ЕГН, да пробвам в офис.
Развръзката:
Една мила съфорумка или съфорумец в темата, за Близу, която по неизвестна за мен причина е запратена във раздела "На пазар" даде жокер, че на сайта на Близу/ ако имаш регистрация там/ има опция за деактивиране. Направих го преди малко, но ще видя резултата в месечната сметка, защото вкъщи спортни канали не се гледат и си нямам идея има ли ги или не.
Молба:
От сайта на Близу видях, че договора ми изтича в началото на април. Ако някой има впечатления от телевизията на Виваком, моля да сподели. При тях избягах, след като М-тел изкупи мобилния ни оператор и за сега съм доволна, но за телевизията нямам впечатлемия ,а и си свикнах с САМ модула на телевизора."

# 11
  • Мнения: 1 318
Аз написах в търсачката "Близу", след като получих СМС-а и попаднах на тази тема. Затова писах тук. Не знаех, че има и друга тема. Дано повече хора да видят, че могат и онлайн да деактивират този непоискан допълнителен пакет.

# 12
  • Мнения: 8
Масови жалби до КРС и КЗП трябва!
Нямаме подписан договор за тези непоискани канали, а ни набутват и трябва да се откажем от нещо, което НЕ сме искали! Да, Мтел трябва да спре да наглее, и само от нас зависи!
Както и за неясни договори за пакетни услуги, до същите КРС и КЗП! (примерно Виваком)

Мобилните оператори се оляха от наглост!

# 13
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
И аз получих такъв СМС. Много нагло от страна на М-тел да пробутват канали, без да ги желаеш и после да те таксуват за тях.
Разбрах от темата, че мога да деактивирам от сайта на Близу и вече го направих.
Освен това, ММ получи същия СМС за спортните канали на Мтел на Теленорския си телефон Rolling Eyes, без да е абонат на Близу /абонаментът за тази телевизия се води на мое име/. Twisted Evil

Последна редакция: сб, 11 мар 2017, 22:21 от Скубиду

Общи условия

Активация на акаунт