Семеен хотел "Косара", Ахелой - ходили ли сте, споделете мнение!

  • 15 344
  • 82
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 714
Ама как аз на такова шоу ключ ще сложа?
Искренно се забавлявам. Друг ако иска, да заключва. Гледам и колежката е писала та за това няма да бутам никъде още.

 Peace

недейте го заключва, хиля се от вчера  Joy
току виж и аз съм пуснала на какво се "радвах" в "Кремиковци" Китен и станал въргала  Joy Joy

# 61
Ще тръгна от там, че ние вчера се прибрахме от почивка от хотел "Косара" в Ахелой и въобще не ни се тръгваше. Вече тук пишещи юсери казаха, че хотела е много добре поддържан, цените са повече от нормални, има много красива голяма градина, с каквито малко хотели могат да се похвалят между впрочем. Има детска площадка с люлки, пързалка, детски колички да карат децата, два басейна , един голям и един детски, въобще всичко това говори, че е направено с много любов и желание, децата се радват и си играят на воля организират си различни игри и е много весело. Озеленяването в градината е много красиво наистина. Там има и параклисче и е много хубаво,че го има. Няма да описвам повече, защото това вече е казано. И все пак една добре организирана закуска, с различни блюда, кафе, чай, мляко, сок, минерална вода, въобще помислено е за всичко. Но да оставя това. Ще се спра по-скоро на отношението към клиентите в хотела. Само ще вметна, че и аз работя в сферата на услугите, не в този бизнес, но в не по-малко претенциозна област и знам за какво говоря. Ние сме много капризни клиенти всъщност:)   Но тук наистина срещнахме едно страхотно отношение. Първото нещо, което прави впечатление е, че собственичката е човек с много положително излъчване, човек, който уважава клиентите си, човек, който обича работата си и разбира от нея. Интересува се дали всичко е наред, доволни ли са хората, винаги се усмихва, пита всичко ли е наред, въобще от ония хора, които те карат да се чувстваш наистина желан, карат те да се усмихнеш. Сервитьорките, много симпатични момичета, винаги усмихнати, вежливи, хайде да си признаем,че дори в София, повечето от сервитьорките те гледат накриво и то в скъпи заведения.
Прочитайки, няколкото мнения след мнението на Radka, си мисля, че това са хора,готови да скочат, хващайки се думата, който търси намира. Само не разбирам, защо не се хванаха за думите на недоволната клиентка, според, която "извадили късмет, че улучили траур и нямало музика,  че изпитали удовлетворение". Това е много нечовешко изказване, някак върху чуждата болка думите "късмет", "удовлетворение" не ми се връзват пък било то и както някои се опитват да я защитават, "че видите ли това било заради музиката". Как срещу нея не скочихте, а се почудихте как да й разшифровате думите, а скочихте срещу един собственик, управляващ не малък и доста сериозен бизнес, една жена която защитава хотела си и реагира съвсем естествено на такива грозни изказвания. Рабирате ли човешко е да реагираш спонтанно понякога когато си засегнат и това не е критерий за отношението ти към клиентите, хората, просто е мнение. Освен това аз не виждам как може Радка да ги е лишила от закуска, тъй като закуската е на голяма маса и всеки слиза и си взема каквото иска, повече от очевидно е че въпросните недоволни клиенти не казват истината. Лъжата не е конструктивна критика. Човек може да се вслуша само в конструктивната критика на клиентите си или? Не обвинявайте така Radka, без да сте видяли и без да знаете. Недейте така бе хора. Ама повечето хора много обичат да са недоволни, даже се и чувстват значими когато плюят по някого, нали както пеят Metallica- " човек чува това което иска да чуе и знае това което е чул".
Айде да не писнат пак "готините" типове и типки зад анонимните си никчета  срещу един хотелиер, застанал зад името си и бизнеса си, срещу собственичка на хотел,която изказва мнение именно защото й пука за това как се чувстват клиентите й.
Дано има повече такива хотелиери и ресторантьори като Радка!

P.S. Нека модераторките проверят ако искат дали пиша от същото IP:)))    

# 62
  • Мнения: 5 228
Радке, вече ставаш жалка.

Последна редакция: чт, 24 авг 2006, 00:59 от Арлина

# 63
И аз съм бивш кадър на Балкантурист, с образование в сферата на туризма и последваща частична реализация в частния хотелиерски и ресторантьорски бизнес.
Позволих си да ви цитирам,за да е ясно на кого отговарям. Защо ми се струва постинга ви като израз на нелоялна конкуренция:) Може ли да ви задам следните въпроси: Какво означава частична реализация в частния хотелиерски и ресторантьорски бизнес? По законите на елементарната лексика и етимология на думите по моему е нецялостна, нали? Откъде тогава подобна компетентност и претенции за цялостност в даването на съвети.
Освен това след като явно претендирате да сте колежка на Радка, защо не застанете зад името си и евентуалното такова на хотела или ресторанта си ако имате такива? Не за друго, ами заради предполагаемата реципрочност в  общуването.

# 64
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Ама как аз на такова шоу ключ ще сложа?
Искренно се забавлявам. Друг ако иска, да заключва. Гледам и колежката е писала та за това няма да бутам никъде още.
Не ми се вярва да има повече включвания на въпросната г-жа. Ти с долните гащи направо я закопа Crazy
Не излязох права Joy Joy Joy Колко собственика на едни и същи гащи станаха, някой брои ли?  Crazy

# 65
  • Мнения: 5 228
Гащите може да са едни и същи, важното е IP-тата да са различни. Това е един от водещите принципи в хотелиeрския PR.

# 66
  • Мнения: 3 634
Ама как аз на такова шоу ключ ще сложа?
Искренно се забавлявам. Друг ако иска, да заключва. Гледам и колежката е писала та за това няма да бутам никъде още.
Не ми се вярва да има повече включвания на въпросната г-жа. Ти с долните гащи направо я закопа Crazy
Не излязох права Joy Joy Joy Колко собственика на едни и същи гащи станаха, някой брои ли?  Crazy

Za sega 3 samo... smardjashti gashti sa.

# 67
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Сменила е IP-то, но не и тактиката Laughing

# 68
  • Мнения: 5 618
...Айде да не писнат пак "готините" типове и типки зад анонимните си никчета  срещу един хотелиер, застанал зад името си и бизнеса си, срещу собственичка на хотел,която изказва мнение именно защото й пука за това как се чувстват клиентите й.
P.S. Нека модераторките проверят ако искат дали пиша от същото IP:)))   
Ами ние сме анонимни, точно колкото и ти. Всъщност ти даже да не си регистрирана. Освен, ако ти не си "собственичка на хотел,която изказва мнение ".  Laughing

# 69
  • При рома, пурите, какаото и бабиериндосите
  • Мнения: 3 607
Ще тръгна от там, че ние вчера се прибрахме от почивка от хотел "Косара" в Ахелой и въобще не ни се тръгваше. Вече тук пишещи юсери казаха, че хотела е много добре поддържан...
Прието е да се пише юзър/ юзер, защото така се произнася на английски.(с най- добри чувства- човек се учи докато е жив- ако е склонен де Wink )

Прочитайки, няколкото мнения след мнението на Radka, си мисля, че това са хора,готови да скочат, хващайки се думата, който търси намира. Само не разбирам, защо не се хванаха за думите на недоволната клиентка, според, която "извадили късмет, че улучили траур и нямало музика,  че изпитали удовлетворение".
Вие явно също четете избирателно, защото в моето мнение не съм се хванала за думите на госпожа Радка, а за думите на двама недоволни клиенти от шумната музика. Дадох съвети, за които би трябвало да се водя на заплата при вас, но като един виден кадър от древността явно гъвкавостта ви убягва твърде упорито. Ето ви още един безплатен съвет от мен- съвсем добронамерен- наемете си по- свестен маркетинг мениджър-по възможност до 40 годишен и PR специалист- само може да спечелите от това. Във форума пишат изключително интелигентни хора и ДА- капризни клиенти, защото много от тях знаят, че за парите си имат право да са капризни.

Човек може да се вслуша само в конструктивната критика на клиентите си или? Не обвинявайте така Radka, без да сте видЕли (не видЯли, госпожа Лексика и Етимология) и без да знаете. Недейте така бе хора. Ама повечето хора много обичат да са недоволни, даже се и чувстват значими когато плюят по някого, нали както пеят Metallica- " човек чува това което иска да чуе и знае това което е чул".
Айде да не писнат пак "готините" типове и типки зад анонимните си никчета  срещу един хотелиер, застанал зад името си и бизнеса си, срещу собственичка на хотел,която изказва мнение именно защото й пука за това как се чувстват клиентите й.
Дано има повече такива хотелиери и ресторантьори като Радка!

P.S. Нека модераторките проверят ако искат дали пиша от същото IP:)))    


Упорито във всички постове повтаряте едно и също без да показвате, че нещо от написаното от останалите потребители ви е влязло в главата. Това за анонимните ник-чета(пише се по този начин) ще го подмина. Макар, че аз винаги съм готова да изляза от ник-а си и да се видим на светло. Живея наблизо до вас в София- нямам нищо против да се видя с вас още утре по всяко време.

нали както пеят Metallica- " човек чува това което иска да чуе и знае това което е чул".

ДА- ще чуе, ако успее да си чуе собствените мисли от силната музика. Не изпадайте в ситуацията клиентите да си поръчват кашкавал за да си го натикат в ушите, както в един добре известен сериал. Wink

# 70
Освен, ако ти не си "собственичка на хотел,която изказва мнение ".  Laughing
Не съм собственичка на хотел, kati_v. Само съм клиентка на този хотел и то доста капризна, откъдето следва, че съм и обективна нали. След като пиша, че съм доволна, значи наистина съм доволна. И стига с тия ефтини номера че това са мнения на собственика. По същата логика и аз мога да кажа, че въпросната недоволна клиентка пише от сума ти никове. Дали ти не си тази недоволната клиентка, а?

# 71
  • Мнения: 14 654
ирино, стига си ни тормозила с твоето неграмотно писане, моля !
лесно може да се провери недоволната клиентка от колко различни ника пише  Wink

# 72

Прието е да се пише юзър/ юзер, защото така се произнася на английски.(с най- добри чувства- човек се учи докато е жив- ако е склонен де Wink )
 Ето ви още един безплатен съвет от мен- съвсем добронамерен- наемете си по- свестен маркетинг мениджър-по възможност до 40 годишен и PR специалист- само може да спечелите от това. Във форума пишат изключително интелигентни хора и ДА- капризни клиенти, защото много от тях знаят, че за парите си имат право да са капризни.

 Живея наблизо до вас в София- нямам нищо против да се видя с вас още утре по всяко време.


По повод "юзер", много добре знам как се пише, една елементарна правописна грешка. Отдавна съм в интернет и знам правописа на думата. По скоро дори се употребява в други интернет пространства като например интернет чатовете. Относно форумите, пиша и в доста други другаде. Така, че да ми казвате, че тук пишат интелигентни хора е малко пресилено. И аз така си мислех преди да видя обидните квалификации, използвани от юзери. Доколкото знам във всеки форум би трябвало да има правила за обидни квалификации, които бяха използвани от пишещи тук по темата. Нужно ли е да цитирам? В тази връзка модераторите би трябвало да имат гумички или поне да напомнят на посетителите за спазването на добрия тон и културата на спора. Така се прави в други форуми поне. Заради посещаемостта на форума , ако им пука де. Всичката помия която се изля по отношение на мнението на собственичката  от хора непосетили хотела й е недопустима във форум претендиращ със това че влизали "интелигентни хора" в него. Що се отнася до правописа на никчета, правилен е:))) Така се пише, друг е въпроса че някои предпочитат да го изписват ник-чета. Би ли ми намерил/а обяснение от българския правопис, което да ме убеди в обратното?
Ама с толкова много цитати не ви разбирам някак си, хем съм собственичка на хотел и ми давате съвети хем живеете наблизо до мен в София:))) 

# 73
Мадам, защо тая агресия, нека да сме добронамерени. А ако трябва да се заглеждаме в детайлите, не би ли трябвало да се пише на кирилица, българи сме. Освен това в интернет, изписването на мнение с главни букви се възприема като "крещене". Мисля, че предишно ваше мнение визирам. Пише се с малки букви, главна буква се пише в началото на изречението, поправвете ме ако греша. Както казах не съм от вчера в интернет и имам някаква представа какво трябва да е едно модериране, администриране на интернет пространства. Дано не приемете мнението ми като обида, по скоро като конструктивна критика.

# 74
  • Мнения: 14 654
А ако трябва да се заглеждаме в детайлите, не би ли трябвало да се пише на кирилица, българи сме.

така е, българи сме и трябва да знаем как се пише примерно думата "евтин", а не:

Общи условия

Активация на акаунт