Електронна цигара - алтернатива на тютюнопушенето тема 7

  • 66 088
  • 754
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 18 542
Да, за проба, една батерия и един танк + течност са пре достатъчни.

Честно казано за по-възрастен човек и упорит пушач, бих взела две батерии, за да няма оправдания "зарежда ми се батерията, а не ми е удобно така да я пуша".
Тази е пас-тру Wink

# 511
  • Мнения: 12 302

Да де. Не на всеки му е удобно да пуши вързан за контакта. Оправдание си е.

# 512
  • Мнения: 18 542
А бе така е, ама ако искаш, винаги ще си намериш оправдание  Laughing

# 513
  • София
  • Мнения: 46
Много благодаря Simple Smile !

# 514
  • Мнения: 1 344
Здравейте момичета изгубихте се,като старите пари.Аз пък пак ще ви помрънкам за поръчките ми,дълго чакания ми кайфун така и не дойде,от фаста миналата седмица ми предложиха да изпратят нов или да ми върнат парите,реших да изчакам още няколко дни,ноо нищо.Другата ми поръчка,която е със проследим номер също заби в транзит и вече повече от месец нищо и там започвам да губя надежда.Та голяма греда ударих аз .....

# 515
  • Мнения: 18 542
Кофти работа... което не значи, че в един момент като спреш да ги чакаш, няма да дойдат Simple Smile
Кой знае къде са завряни пакетчетата.

# 516
  • Мнения: 1 344
Да знам ,че е така,ноо с такова нетърпение ги чаках ,а вече ми се отщя.Е това беше с поръчките,който са ми важни.Вече само памук и жички и така. JoyДори не помислям да поискам да пратят друг,кой знае и той колко месеци ще пътува,вярно веднага предложиха и да върнат парите,но факт аз исках изпарителчето😀Хаха голямо мрънкало съм значи.

# 517
  • гр. София
  • Мнения: 12 305
И аз още чакам поръчка от Фаста.

# 518
  • Мнения: 18 542
Аз скоро не съм поръчвала от там и мисля да не го правя повече.
Изпратиха ми дефектен изпарител, писах им, казаха ми да им го върна с евтина поща, аз го пуснах обратно без тракинг и им изпратих снимка на бележката от пощата. Поискаха ми тракинг номер, съответно аз нямах и не им отговорих нищо. Сещайте се дали ми върнаха парите или ми изпратиха друг изпарител.
Просто нямам време и нерви да се занимавам с тях и скапания им отдел за обслужване на клиенти.

# 519
  • Мнения: 1 344
Отдела за обслужване на клиенти наистина е скапан.Постояно ми повтарят да чакам.Големи нерви с тях.

# 520
  • Варна
  • Мнения: 7 702
 Аз затова и никога не съм поръчвала нищо сериозно от тях. Самошишета и дрипки. Всичко ценно като модове поръчвам от гриърбест,а изпарителите ми са оригинални руски или гръцки. Клонките ми на К3 и К5 са купени от БГ. Батериите ми са или от ДЦ пауър или от Али.

# 521
  • Мнения: 18 542
Да и аз на гиърбест съм се прехвърлила.

# 522
  • Мнения: 1 344
Аз пък имах няколко успешни поръчки от тях и не очаквах,вярно,че и те не са виновни,че доставка е тегава,но пък и аз не мога ги чакам вечно.Последната ми поръчка не толко евтина е със Сингапурски пощи,а вече е на месец и нещо,никога не съм чакала толкова сингапурските.А съпорта им вместо да пусне издирване и запитване,ме кара да чакам,пък ако след.5дни не тръгнела,да съм пишела ,абе писах им днес да ми върнат парите за кайфуна,и ако до 5 дни не дойде и другата ще си пойскам и тази сума.Ако ми откажат директно мисля да оспоря плащането в Пейпал,номера е проследи така,че няма да е трудно и приключвам с Китай.Поне с по цените за мен покупки.

# 523
  • Мнения: 11
Gearbest пък продължават да си шипват вейп продукти без да им пука от ограниченията /ако сте закъсали или закъснели с нещо/. Имат си явно визия и си я следват...за наша радост Wink

# 524
  • Мнения: 1 344
Това с шипването ясно,но получаването как ще е.Предполагам  ще е на късмет,пратките спряни на митница горят.Аз не съм се замисляла дали може да има общо,но от влизането в сила на тези глупости нищо не съм полъчила.Едва ли обаче има нещо общо.

Последна редакция: ср, 14 юни 2017, 15:49 от renji

Общи условия

Активация на акаунт