Време е за ИКЕА! - Тема 25

  • 77 261
  • 753
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 8 348
НСЧ, аз имам първата мивка, не ми пречи засечката отзад.
Като се омокри много, забърсвам с кърпа и туйто.

# 661
  • Мнения: 5 322
Моята историческа раница тези дни ще пристигне. Изпратиха код за 10 лв намаление, който мога да използвам ноември. Благодаря им много, до тогава ще забравя за него.

# 662
  • Мнения: 22 867
Ох, оплаквате се тук и с право, като ви чета, аз пък се засилих да похваля икейци и да се похваля, че ми изпратиха каталог. Един ден реших да им напиша на имейла, без почти никакви очаквания, с молба да ми го изпратят за моя сметка. После видях в темата, че момиче/та са писали вече по тоя начин и има резултат. Отговориха ми, че ще го изпратят безплатно. Зачаках, днес дойде смс, че в рамките на два работни дни ще имам пратка. А тя пристигна още днес, получих си каталога. Може да не е кой знае какво, но е много приятно, благодарна съм им. Друго удоволствие е да си разглеждаш красотички на хартиен носител! Така че, аз доволен много! Simple Smile Peace

Само, като си харесам нещо, да видим как ще го получа, че съм доста далечко, не е като да се затичам до магазина. Дано си оправят сайта дотогава и да се получават нещата! Всъщност, досега проблем не съм имала с нищо от поръчаните артикули. Peace

# 663
  • Мнения: 46 594
Обаче са много гадни - каталозите ги пращат бързо и човек само седи и се дразни, продукти няма Joy

Аз ги отсвирих с мивката, поръчах от друг магазин, ами няма да им се моля...

# 664
  • Пловдив
  • Мнения: 732
Ние това лято обновявахме спалнята и исках да купя Малм с повдигащ механизъм. Буквално живеех в сайта на Икеа, за да го дебна и накрая се появи в магазина, но не ми даваше да го сложа в количка. Звъннах в колцентъра и ми казаха, че не знаят дали и кога ще има опция за он-лайн поръчка - ако искам да отида на место в магазина. Тъй като няколко седмици бяхме спали на матрак на пода, съпругът ми като чу, че има вариант отново да спи на нормално легло, реши, че палим колата и газ към София за спалнята. А там служителите любезно ни обясниха, че има системна грешка и Малм НЯМА!

# 665
  • София
  • Мнения: 8 348
На менми се е случвал по-добрия вариант, отивам да си купя покривало за диван на разпродажба, в сайта пише, че няма, в магазина пише че няма, на рафта 3. Отмъкнах ги, като куцо пиле черешка ги отмъкнах. Докато не са размислили и не са гимахнали и от стелажа..

# 666
  • София
  • Мнения: 493
Ние това лято обновявахме спалнята и исках да купя Малм с повдигащ механизъм. Буквално живеех в сайта на Икеа, за да го дебна и накрая се появи в магазина, но не ми даваше да го сложа в количка. Звъннах в колцентъра и ми казаха, че не знаят дали и кога ще има опция за он-лайн поръчка - ако искам да отида на место в магазина. Тъй като няколко седмици бяхме спали на матрак на пода, съпругът ми като чу, че има вариант отново да спи на нормално легло, реши, че палим колата и газ към София за спалнята. А там служителите любезно ни обясниха, че има системна грешка и Малм НЯМА!
Ние си взехме септември МАЛМ с повдигащ механизъм, без проблем. Може и последния да е бил Grin  Frowning1

# 667
  • In transit
  • Мнения: 11 994
Вчера им звънях пак, друга служителка, отново ме излъгаха, че била опакована поръчката, да чакам тия дни куриера..попитах ги да не би веднъж месечно да минава куриер на Еконт през склада им, защото за втори път ме лъжат...оная мълчи. Не знам как се забатачиха преди, но определено си развалиха много обслужването. Преди месеци, в деня, в който си получех поръчката и до час ми звъняха да питат дали всичко е наред. Сега нищо. Само лъжи!
Поръчка направена около 20-ти в центъра за поръчки, дойде онзи ден, а тази, която съм направила на 12-ти онлайн се затри! Ще ги изчакам още два дни и ще им звънна да я откажа, егати и измъчения матрак стана. Лошото е, че имам още доста дреболии за шкафовете в кухнята, за банята, дръжки за вратички...за тях мисля направо до Букурещ да прибегне. Не мога да ги изчакам.
А и вчера един служител ми сподели, че било голяма бъркотия, и ако до Нова година успеят да се оправят, щяло да е супер. Sad

# 668
  • Мнения: X
На мен пък никога не са ми звъняли да питат дали поръчката е ОК

# 669
  • Somewhere far away
  • Мнения: 4 179
И на мен. Директно си я пращат.
сега си пише че има някъв проблем с логистиката и ще има голямо закъснение с поръчките онлайн.

# 670
  • Мнения: 1 708
Някой знае ли от кога ще можем да купуваме продуктите от новият каталог на новите цени?

# 671
  • Мнения: 6 351
Ами аз на новата по-ниска цена си купих едни тоалетки по време на промоцията с ваучера за 10%, което ще рече преди 10-ина дни.

# 672
  • Мнения: 2 030
Момичета, как стои въпросът с взимане от място на артикули, но от магазините извън София, т.е. тези, които имат ограничен асортимент? Мога ли да си поръчам неща онлайн, които да бъдат доставени в съответния магазин и да ги взема от там? Харесала съм си едни етажерки, но магазинът им в Пловдив ще отвори след 2 месеца, а те не са ми спешни и без това и се чудя струва ли си да чакам.
Как получавате промо кодове за отстъпка?

# 673
  • Мнения: 269
Някой знае ли от кога ще можем да купуваме продуктите от новият каталог на новите цени?

Аз вече си купих мебели на цени от новия каталог - преди около 2-3 седмици.

# 674
  • Мнения: 1 416
аз пък само да кажа,че днес ни оставиха каталог.Явно тази година по-бавничко ще го карат с разноса.

Общи условия

Активация на акаунт