Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да търся в тема?
Как мога да върна закупени от Lidl продукти?
Как мога да върна закупени от Lidl нехранителни стоки след изтичане на 90-дневния период?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да търся в тема?
За да търсите в тема, можете да използвате функцията "Печат" от бутона "Още", която ще ви позволи да отворите всички постове в нов прозорец. След това използвайте комбинацията клавиши 'Ctrl + F' и въведете ключовата дума, за която търсите информация. Това ще ви позволи да намерите всичко, което е споделено в съответната тема.
-
Как мога да върна закупени от Lidl продукти?
Можете да върнете закупени от Lidl нехранителни стоки в рамките на 90 дни след покупката срещу представяне на касов бон. Освен това можете да върнете тези артикули във всеки филиал на Lidl в страната. За нехранителни стоки, след изтичане на 90-дневния период от покупката, можете да се свържете с нашите сътрудници относно гаранционни въпроси на безплатния телефон. За да върнете закупени от вас хранителни стоки от Lidl, просто представете касовата бележка във всеки магазин на Lidl в страната, независимо от кой магазин е закупен продуктът. Можете да върнете продукти, закупени от Lidl във всеки магазин на Lidl в страната, независимо откъде е закупен продуктът.
-
Как мога да върна закупени от Lidl нехранителни стоки след изтичане на 90-дневния период?
-
Как да върна продукт с гаранция, без да искам възстановяване на сумата?
-
Коя сметана е по-добра, тази с 22% или тази с 35% съдържание на мазнини?