Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реакция от ваксина или вирус?

  • 1 330
  • 25
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 207
Някои антибиотици се прилагат само мускулно, за това  попитах кои е антибиотика. Относно колегите, в момента всички са напрегнати, това не го оправдава, но добре, че ги има.

# 16
  • Мнения: 198
Левкоцитите могат да спадат много при вирусна инфекция. Преди няколко месеца щях да се побърквам по същата причина. Не е изключено да е резултат от ваксината. При едното ми детенце след поставянето на тази ваксина, се появи реакция след 8 дни. Температура около 38.5, която се поддържа 2 дни. Не сме пускали ПКК и не знам левкоцитите как са били. Иначе за хематолог в Пловдив мога да препоръчам д-р Стоянова.

# 17
  • Мнения: 26
Благодарна съм на всеки един от вас, които се отзова, много благодаря! Според мен малкия е много по-добре, сега ни взеха кръв и чакаме новите изследвания! Имате ли представа дали е възможно от урбаона или от системите в възможно да е много сънлив, защото по принцип не е и това много ме притеснява, по принцип спи по веднъж на ден и не много дълго з а от както сме тук постоянно се унася и спи по 3-4 пъти Simple Smile Благодаря ви, мили хора!

# 18
  • Mediterraneo
  • Мнения: 26 809
По наблюденията, които имам, урбазонът действа обратно, възбуждащо. Когато са били на урбазон моите деца, са по- нервни и неспокойни. Сънливостта вероятно се дължи на цялостното заболяване, умората от него, както и интоксикацията, макар и малка, която се получава, при лечение. Нормално е, не се притеснявай, под наблюдение е детето, ще се оправи!

# 19
  • София
  • Мнения: 991
Здравейте! Адски съм притеснена! Ще споделя какво се случва с нас!
Малчо е на на година и два месеца. Миналата седмица във вторник ни поставиха ваксина за морбили, нямаше никакъв проблем, докато до следващия вторник сутринта, когато вдигна температурата 38.5 и така три дни, като я сваляхме с Нурофен и веднъж течен аналгин по препоръка на педиатър, защото вдигна 39.5 и не спадаше! Паралелно с това се получи някакъв обрив по ръчичката, и тук там по коремчето, шията и гръбчето! На крачетата също се появи, но в коренно различен, прилича ли на ухапване по скоро! И така педиатър ни изпрати на кожен, които нищо не каза, той ни даде направление за друг педиатър, пуснаха му ПКК и шок за мен, ниско левкоцити, суе завишено 20, и доста високо СРП! И така ни хоспитализирана!
От тук започва за мен следващият ужас, първо казаха, може да е реакция от ваксината, направиха следващи изследвания  във е в норма, но левкоцити са много ниски! Сега последно ми каза докторката, че не било от ваксината, а тежка вирусна инфекция и повече никакви обяснения! От днес ни включват и антибиотик! Температура вече нямаме от вчера! Обривите почти изчезнаха! До сега ни слагаха орбазон и му пускаха глюкоза, това е! Имали ли сте подобен проблем! Моля ви, споделете! Ужас  съм притеснена! Благодаря ви Simple Smile

Защо ви е всичко това? И антибиотик за какво за обрив по корема? Ми да, педиатърката ви не ви ли предупреди, че някои деца правят такава реакция, съответно вдигат много висока температура и после се обриват. Обрива сам отшумява за 2-3 дни без да мажете с нещо и без да давате антибиотици.... Дъщеря ми направи същата реакция Simple Smile След спадане на температурата се обрина цялата.

# 20
  • Мнения: 26
Педиатърката ни отрече това да се е получило е от ваксината, както и всички останали педиатри! Вече сме си в къщи и сме доста добре! Аз вече съм сигурна, че е от ваксината! Днес, когато се прибрахме, забелязах, че в епикризата му пише доста неща, които реално не са били така! Например, че в приет с дълбока кашлица, а такова нещо категорично нямаше! Не само кашица Ами и никакви други симптоми, освен температура! Проблема беше,че доста се беше пщобезводнил и за това се съгласих да но хоспитализират, а от там излочиха какви ли не диагнози.. Благодаря ви!

# 21
  • София
  • Мнения: 991
Сменете си педиатърката Simple Smile Бъдете здрави и се пазете Simple Smile

# 22
  • Mediterraneo
  • Мнения: 26 809
Няма смисъл да си сменя педиатърката, никой няма да признае за странични ефекти от ваксините. А относно епикризата, поизточили са някоя клинична пътека и са напаснали симптоматиката.

# 23
  • София
  • Мнения: 991
Няма смисъл да си сменя педиатърката, никой няма да признае за странични ефекти от ваксините. А относно епикризата, поизточили са някоя клинична пътека и са напаснали симптоматиката.

То не е въпроса някой да признае нещо. Въпроса е следващия път пак за някоя глупост да не им даде антибиотик. За сериозни неща да, но за реакция от ваксина...

# 24
  • Mediterraneo
  • Мнения: 26 809
Аз не виждам педиатърът да е дал АБ, напротив- изпратил ги е на дерматолог, на друг педиатър и стигат до болница. Там как са процедирали, не е вина на педиатъра на детето.

# 25
  • Мнения: 21
Запазете спокойствие. И вкъщи имахме подобен проблем. Истината е, че ваксините имат някои странични ефекти, които преминават след няколко дни, но обикновено след ваксинация имунитетът се напряга и по-рядко се разболява детето. Поне така ни обясни GP-то. Това, което ни препоръча е да се наблюдава детето, витамини и да се следи температурата.
Поздрави!

Общи условия

Активация на акаунт